Kars'ta hangi parti kaç milletvekili çıkaracak?

Kars'a rahmetli Süleyman Demirel, 50 milyon lira paha biçmişti bir zamanlar. Kars boşalmıştı, dağı, taşı... her tarafı satılıktı. Yoksulluk, iş, aş derdi "Satılık şehir" yapmıştı Kars'ı... Şimdilerde ise Ahmet Arslan'ın imzası var her yerde...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kars'ta hangi parti kaç milletvekili çıkaracak? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 18 Haziran 2018 10:48 Samsun'da insan kılıklı ama hayvandan bile aşağı bazı magandalar acil serviste kuduz köpekler gibi saldırıyor...Biri doktorun suratına tekme atıyor,çenesini kırıyor...Peki ama çok ama çok muhterem Sağlık Bakanı ne yapıyor dersiniz? Ve İçişleri Bakanı...Ve de Başbakan... O doktor öldüğünde adını bir hastaneye vermeyi mi bekliyorlar dersiniz?

    CEVAP YAZ 1 2
  • xtr 17 Haziran 2018 16:32 HDP, sizin mitinglere adam taşırken iyiydi. Şimdi kötü oldu değil mi? Allah kimseyi iktidar yanlısı yayın organı yapmasın. Acıyorum size yahu.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Erol Baron 13 Haziran 2018 09:33 AKP matematikçilerine göre Türkiye ekonomisi her yıl %7.5 büyüyor..... Ülke ekonomisinin GSMH ın 800 milyar $ olduğu 2010 da ben yurt dışında Türkiye'ye döndüm..... 2010 dan beri Türk ekonomisi ortalama %7.5 büyüdü diyorlar, oysa benim emekli maaşım bu 8 yılda 100 € küçülerek 457 den 357 €'ya düştü bu bir..... 2., nasıl oluyor da bu %7.5 büyüme geçen 8 yılda 800 milyar $ GSMH 480 milyar $ daha ekleyerek bu rakamı 1.280 trilyona ve kişi başı milli geliri 16 410 $ a çıkarmıyor..... Soruyorum....ekonomideki bu 480 milyar $ eksiklik nasıl açıklanabilir?.... Bu 480 milyar $ buharlaşıyor mu yoksa yabancılar faiz olarak mı alıyorlar?.... Enflasyona mı gidiyor?.... $ ve € kuru mu kurutuyor, çünkü 8 yıldır 800 milyar hep 800 milyar olarak kaldı.....Yoksa bu bir hormonlu büyüme mi?.... Ve bu rakam böyle kalmaya devam ederse, en büyük ekonomi sıralamasında ilk 10'u hedeflerken, 18. sırada bile daha fazla tutunamaz haberiniz olsun..... Ekonominin 17. sıradan 18. liğe gerilediğini de hatırlatırım.

    CEVAP YAZ 5 1
  • Misafir 17 Haziran 2018 22:30 Senin aklin ermez o islere.Oyle basit matematik isleri degil bunlar.Butun dunya Turkiye yi batirmaya calisiyor,kolaymi dunyayla savasmak? Bunada sukur.Insallah ileride dahada iyi olacak.Amma,bizim koyluler ecindan olurlerdi eskiden.Simdi hec ac insan kalmamis,fakir nerdeyse yok.

    0 1
  • mazlum yılmaz 12 Haziran 2018 23:54 hadi bey dikkat edin de hdp 3 çıkarmasın karstan.barajı aştığı anda 1 garanti 2 yüzde 70 ihtimaldir hdp nin.akp karsta en çok yüzde 40 aldı bugüne kadar.benim mantıklı tahminim karsta hdp 1 akp 1 iyi parti veya chpnin 1 vekil alacağıdır.

    CEVAP YAZ 3 6
  • Misafir 12 Haziran 2018 16:19 vakit jübile vakti bu iş tamam

    CEVAP YAZ 11 12
  • Misafir 12 Haziran 2018 15:20 bunlar kim laaaaaaaaaa

    CEVAP YAZ 2 15
  • Ş.ARIK 12 Haziran 2018 14:52 sanki,sırça köşkten gözü kapalı ücret mukabilinde yazılan yazı. vakit kaybı

    CEVAP YAZ 7 15
  • memo 12 Haziran 2018 14:20 sallamak güzel, karslıların dilindn yazdığını zannetmiyorum sayın özışık

    CEVAP YAZ 4 15
  • tr 12 Haziran 2018 14:12 memleketinden duygusal yazmış yazar...

    CEVAP YAZ 2 7
  • Erol Baron 12 Haziran 2018 14:06 70 kişilik ilkokulda okuyan RTE'nin 69 sınıf arkadaşı ortaya çıktı ancak, 300 kişilik bir sınıfta üniversite okuyan aynı RTE için Kars dahil, her yerde bir sınıf arkadaşı arıyoruz ama bulamıyoruz..... Belki de yok:)

    CEVAP YAZ 3 14
  • Hasan Hanik 12 Haziran 2018 14:00 Akp hükümeti proje açıklıyor da Karsa ne yapmış?Kars bu ülkenin bir şehri değil mi?Neden bu yokluk,yoksulluk bu şehirde oturanlara reva görülür?Bu defa Kars halkı gerekeni yapacaktır,yalakalara rağmae!

    CEVAP YAZ 2 13
  • Misafir 12 Haziran 2018 14:53 14 senedir Karsa gelen giden doğalgaz sözü veriyor.

    2 5
  • seçmen 12 Haziran 2018 13:04 Kars'a 16 yıldır niye hizmet gitmemiş ki...

    CEVAP YAZ 2 16
  • ülkücü 12 Haziran 2018 12:52 bak hele bak mhp yi harcıyor hele yazara bak

    CEVAP YAZ 5 6
  • Hakkı Baba 12 Haziran 2018 12:40 Kibir içindeki AKP, memurları çağırmalarına, çevre ilçelerden mitinge gelenlerin araçlarına bedava yakıt vermelerine rağmen meydanları dolduramıyor. Allah'ıma şükürler olsun bunları da gördük.

    CEVAP YAZ 2 11
  • Mert Korkmaz 12 Haziran 2018 12:34 Kars'ta mhp rahat vekil çıkarır. İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Cumhur ittifakına fitne sokmayın fetöcüler gibi.

    CEVAP YAZ 12 1
  • Misafir 12 Haziran 2018 11:59 kars halkını da kek zannettiniz herhalde...

    CEVAP YAZ 1 12
  • Misafir 12 Haziran 2018 11:32 Eyvah KARS tada durum iyi değil...İzmir seçimlerini de böyle tahmin etmiştiniz..Gazeteci eğer meslekten gazeteci ise siyasetçi ile değil de kendi başına dolaşıp öyle gözlemler..Madam kars ta yaşam bu kadar güzel rahat da neden nufusu azalıyor...

    CEVAP YAZ 1 16
  • kübra erten 12 Haziran 2018 11:06 chpde çıksın miletvekili çıksın

    CEVAP YAZ 3 5
  • taşeron işci 12 Haziran 2018 11:02 işin içine barış girince elbette dolacak o miting ,sen 3y den bahsetmiyorsun,akp nin nasıl batırdığını,bari 3 y den gerçeklerden bahset sayın yazar,doğuda ki konuşma nasılsa orda ki de öyle 3b tüm ülkeyi kapsıyor bunu untma lütfen

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 12 Haziran 2018 10:57 Abi kardeş Özışıklar siz neyin kafasını yaşıyorsunuz. Doğru ya Muharrem İnce Karsa İzmirlileri ve Ödemişlileri götürmüş kalabalık gözüksün diye onlarda bağırıyordu Ödemişliler seninle gurur duyuyor diye. Bursayada diyarbakır ve karslıları götürmüştü.......

    CEVAP YAZ 0 15
  • Misafir 12 Haziran 2018 14:55 Son çırpınışları da ondan. Kimin nerden getirildiğin, unuttuğu gibi kendisinin de nerde olduğunu unutan ama uzaya araçlarımızı yolladık hamdolsun diyen bir liderleri var.

    0 6
  • Erol Baron 12 Haziran 2018 10:30 En pahalı beyaz çaydan içmesine rağmen, M.İnce'yi kafasında atamadığı için RTE'nin rahat uyuyamadığı sarkan göz torbalarından belli.... RTE şimdiden bu hale girerse, 24 hazirandan sonra yüzünün nasıl bir şekil alacağını çok merak ediyorum.

    CEVAP YAZ 1 12
  • Misafir 12 Haziran 2018 09:55 Selvi, ‘Cumhur ittifakı’ açısından yüzde 45, ‘millet ittifakı’ için yüzde 38 ve HDP için yüzde 10 sınırı aşılmış gibi!

    CEVAP YAZ 0 11
  • CECE 12 Haziran 2018 09:11 A.ARSLAN FARKLI BİR KİŞİ. ASLINDA ZİHNİYET OLARAK AKP İLE AYNI DEĞİL. GERİCİ YOBAZ DEĞİL.ATATÜRKCÜ ÇAĞDAŞ, LAİK FİKRE SAHİP. AMA SEÇİLMEK İÇİN MECBUREN AKP DEN ADAY OLUYOR.

    CEVAP YAZ 9 4
  • Misafir 12 Haziran 2018 09:11 "Türkiye'nin her yerinde olduğu gibi, seçim meydanlarında iki ayrı gösteri var şu sıralar, "soytarı gösterisi" ve "hizmet gösterisi..." Hele ağza bakın...Şu ağızdaki çirkefliğe bakın...İnsan olan böyle bir ağızla konuşur mu? Kimden örnek aldığı belli! İnsan ağırbaşlı olmalı,nezaketli olmalı,kin dolu olmamalı,beyefendi olmalı!

    CEVAP YAZ 1 16
  • Misafir 12 Haziran 2018 10:59 Sahi sen kimden bahsediyorsun????

    0 4
  • Burdayiz. 12 Haziran 2018 08:57 İnşallah terörün bittiği günleride göreceğiz.

    CEVAP YAZ 6 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro