SON DAKİKA

Karamollaoğlu: Seçimlerin belirleyicisi Saadet Partisi olacak

SAADET Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, "İnanıyorum ki bu seçimlerin belirleyicisi Saadet Partimiz olacak. Bu konuda bizim hiçbir tereddüdümüz yok" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Karamollaoğlu: Seçimlerin belirleyicisi Saadet Partisi olacak haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • MİSAFİR 24 Nisan 2018 11:46 böyle bir partimi var siyasi mezarlıkta yatıyor. Misyonu dahi olmayan bu müsveddeler ancak bu hışla cehenneme odun taşırlar. ATEŞLERİ BOL OLSUN...

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 04 Mayıs 2018 00:04 ne komiksin sen böyle. böyle bir partimi var diyorsun ama gelip bu partiye yorum yapıyorsun. biliyoruz korkuyorsunuz korkmayın kardeşim.. bu insanlar sizi yemez :))

    0 0
  • Menderes YILDIRIM 22 Nisan 2018 13:36 Sizin de Söylediğiniz Gibi "BELİRLEYİCİSİ" Olacaksınız ama "KAZANANI olamayacağınızı sizde BİLİYOR ve GÖRÜYORSUNUZ! ! ! ! Saygılarımla

    CEVAP YAZ 1 17
  • Misafir 21 Nisan 2018 19:29 Nerdeydun ha nerdeydun ,iyi ekşamlur,

    CEVAP YAZ 39 147
  • REiS 21 Nisan 2018 16:31 Tam ingiliz buldog sahibinin sesi.

    CEVAP YAZ 4 3
  • Battalgazi 21 Nisan 2018 16:04 Bu temelde özgüven patlaması var senin etin ne butun ne buda kendini nimetten zannediyo seçim gelsede boyunun ölçüsünü alsa nedense bu adama bir türlü ısınamadım.hislerim beni pek yanıltmamıştır.birde meral akşenere .

    CEVAP YAZ 3 4
  • Hakkı B. 21 Nisan 2018 15:56 Türk ve İslam Dünyasının yükü Temel Reis'in omuzlarında.

    CEVAP YAZ 7 6
  • bir vatandaş 21 Nisan 2018 15:41 temel fikrasi cibisün da!

    CEVAP YAZ 5 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro