Kamuya 100 bin kişi alınacak işte kurumlar ve sayıları

Kamuya 18 bine yakın personel alınacak. İlk alımı Sağlık Bakanlığı yapacak. Sağlık Bakanlığı, toplam 5 bin 298 sürekli işçi alacağını duyurdu. Başvurular 13 Eylül’e kadar. Emniyet Genel Müdürlüğü ise 3 bin komiser yardımcısı alımı yapacak. Son başvuru tarihi 19 Eylül. Diyanet İşleri ise yıl sonuna kadar 9 bin 500 din görevlisi alacak. Ayrıca Rekabet Kurumu ve Merkez Bankası da Eylül sonuna kadar alım yapacak.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kamuya 100 bin kişi alınacak işte kurumlar ve sayıları haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • Ersin koçlardan 11 Eylül 2018 12:35 01 10 1987 muş merkez doğumluyum ön lisans mezunuyum hakkari çukurca da vatani görevimi yaptım boştayım saýin devlet büyüklerime

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ersin koçlardan 11 Eylül 2018 12:32 01 10 1987 muş .merkez doğumluyum on lisans mezunuyum askerliğimi hakkari çukurca da yaptım boştayım devlet büyüklerime arz ederim

    CEVAP YAZ 0 0
  • Recep 10 Eylül 2018 23:27 Imam hadi neyse muezzin ne alaka muezzinnde cemaatten biri oluversin bbosuna maas bahliyosunuz

    CEVAP YAZ 1 1
  • Garip 10 Eylül 2018 17:17 Köylerde işsizlik yoktu, bir evin bütün fertleri çalışır üretir kazanırlardı.Şimdilerde ise artık köylerde; bağlar, bahçeler, tarlalar adeta kaderine terk edildi.Köyler ahır enkazına döndü.Köyünü terk edip şehirlere koşanlar işsizliği artırdı, üretim bitti,enflasyon ha bire yükseliştedir. Devletimiz köylüyü baba ocağında tutabilecek politikalar ve projeler üretmelidir. Devletten maaş almayanın neredeyse olmadığı başka bir ülke var mı? Allah sonumuzu Hayr etsin inşallah.

    CEVAP YAZ 2 37
  • Bu Fakir 10 Eylül 2018 16:25 AKP öncesi herkese iş vardı. Liseyi bitirenlerin bile % 80'i açıkta kalmıyordu. Şimdi milyonlarca kişi yüksek öğretimi bitirdiği halde boşta geziyor.

    CEVAP YAZ 10 9
  • Murat sezer 10 Eylül 2018 15:36 Emniyete dışardan amir alımı yanlış, ülke ne haldeyken 9 bin küsur diyanetin zamanı değil. Diyanete personel alınmalı ama şu an değil.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 10 Eylül 2018 14:56 Hiyenete lütfen uyuşturucu kullanmayan personel alın. Trabzonda uyuşturucu kullanan yeni atanmış imamlardan geçilmiyor. Allah belanizi verecek .millet bu imamlarin arkasinda namaz olmaz diyor. Ha partiye tetikçi aliyorsaniz o başka.

    CEVAP YAZ 3 3
  • üniversite mezunları 10 Eylül 2018 14:40 tıpkı büyük ikramiyeyi 1 kişiye vermek gibi. okumuş işsizler yine işsiz kalacak!

    CEVAP YAZ 0 7
  • halk 10 Eylül 2018 14:15 saglik harici gerisi kople bos bos bos asker polis hele abdest almayi bilmiyen imamlar bos bos

    CEVAP YAZ 0 6
  • BAŞARILAR.!! 10 Eylül 2018 14:08 Hadi yandaşlar gene iyisiniz.!!!mülakat mı var..???

    CEVAP YAZ 1 5
  • DEVLETdeniz 10 Eylül 2018 14:03 Ben Kamu hastanesinde görevliyim, 6 kişi çalışıyoruz 1 cihazda şimdi 4 kişi daha alındı..yorumları siz yapın..

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 10 Eylül 2018 14:10 Aranızda anlaşın nöbetleşe çalışın,gerisi istirahat,verimli olur.!!!!

    0 0
  • ALİ NACİ ÖZBULUT 10 Eylül 2018 13:59 SAĞLIK BAKANLIĞINA VERİLEN KADRO ÇOK FAZLA DİYANETE 15 BİN KADRO GEREKİR.

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 10 Eylül 2018 15:59 15 bin çok az diyanete 100 bin kadronun tamamı tahsis edilsin bence. imam olsun herkes. imamlar ülkesi olalım. hiç fenni ilime önem vermeyelim. fıkhi ilim varken ne gerek var misal güneş enerji santrali yapacak ilme. yok canım 100 binde az. 1 milyon kadro verilsin diyanete.

    3 20
  • Misafir 10 Eylül 2018 16:01 sağlık hiç önemli değil ki. ne önemi var bir doktora bilmem kaç hasta düşmüş. kaç sağlık personeli kaç kişiye hizmet verebiliyor. ne önemi var cannıııım. insanlar ölsün efendim asıl önemli olan onları gömecek imam lazım memlekete.

    3 8
  • akp liiiiiiiiii 10 Eylül 2018 13:55 trump la kanki olmaya gidecek ekonomi sorunu çözülecek böylece

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 10 Eylül 2018 14:12 Karşılıksız asla olmaz.!!!

    0 0
  • Misafir 10 Eylül 2018 13:44 sarikli ve cüpeliler disindada kimse alinacakmi ?

    CEVAP YAZ 2 11
  • Misafir 10 Eylül 2018 14:13 NAYIR,SENDE YOKMİDUR.

    0 0
  • Misafir 10 Eylül 2018 13:42 Diyanete verilen kadroya bak 9500 kişi. napacaklar bunlar? efendim söyleyelim. önce imam vaiz vaize vs. görevler yapacaklar. Bir kaç yıl belki üç beş yıl palazlanmaları beklenip iyice semirildikten sonra artık diğer kurumlara verilmeye hazır olan diyanet personelini özellikle içişleri bünyesindeki özel idareler, belediyeler, kaymakamlıklar, nüfus gibi değişik kurumlarda istihdam edip bu kurumların belirli makamlarında yükselmeleri sağlancak. Ondan sonra efendim diyanette oluşan kadro açığı için (o açık hiç kapanmaz) yeniden imamlar alınacak ve bu kısır döngü bu şekilde devam edip gidecek. haram zıkkım olsun, yazıklar olsun.

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 10 Eylül 2018 14:15 HUZUR BOZMA ALLASEN,BUNLAR CENNETLİKLER BİLİYORSUN.!!

    0 2
  • Misafir 10 Eylül 2018 13:41 Kamuya eleman almak güzelde. Şu EYT lilerin durumu niye düşünülmüyor hiç. Yazık çok yazık.

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 10 Eylül 2018 14:17 EYT NE Kİ* NEDEN DÜŞÜNMÜYORLAR.İMAMDAN ÖNEMLİMİDİR.????

    0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro