İYİ Parti’den Erdoğan’a şaşırtan mesaj! Yanındayız

Bugünlerde parti içindeki istifalarla gündemde olan İYİ Parti'den şaşırtan bir mesaj geldi. İYİ Parti Genel Sekreteri ve Parti Sözcüsü Aytun Çıray, ülkenin içinde bulunduğu ekonomik sorunlar dolayısıyla siyasi taviz isteyebilecek çevrelere karşı Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan dik durulmasını istedi ve böyle bir durumun yaşanması karşısında kendilerinin de yanında olacaklarını açıkladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İYİ Parti’den Erdoğan’a şaşırtan mesaj! Yanındayız haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • Fikirci Fikri 08 Ağustos 2018 12:31 İyi Parti Erdoğan'ın değil; Türkiye'nin yanındadır.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Mehmet Soylu 08 Ağustos 2018 12:03 Tabi tabi her zaman siyonist devletin yanındalar

    CEVAP YAZ 0 0
  • ali 08 Ağustos 2018 11:49 bunlar nasıl insanlar ya iyiki kazanmadılar

    CEVAP YAZ 1 0
  • SİZDEN BİR ŞEY OLMAZ 08 Ağustos 2018 11:39 İYİ Parti Genel Sekreteri ve Parti Sözcüsü Aytun Çıray, ülkenin içinde bulunduğu ekonomik sorunlar dolayısıyla siyasi taviz isteyebilecek çevrelere karşı Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan dik durulmasını istedi ve böyle bir durumun yaşanması karşısında kendilerinin de yanında olacaklarını açıkladı.DEVLETİN ADAMI DEVLET BAHÇELİ BEY HER DAİM DEVLETİNİN YANINDA OLDUĞU İÇİN AK PARTİYE DESTEK VERDİ AMA SİZ AK PARTİYE DESTEK VERDİ DİYE MHP'DEN AYRILMIŞTINIZ NE OLDU DEVLET BEYİN SÖZÜNE GELDİNİZ?

    CEVAP YAZ 0 6
  • aaaaa 08 Ağustos 2018 11:17 her şey yabancıların eline geçmiş ne varsa satılmış kimi kandırıyorsunuz

    CEVAP YAZ 0 1
  • DOĞRUDUR. 08 Ağustos 2018 11:12 E BU DENİLENLER YAPILABİLSEYDİ HERKEZ YANINDA OLACAKTI HÜKÜMETİN,ANCAK GÖRÜLÜYORKİ ASLINDA ÜMİT YOK DİYORLAR,TEK ADAMLA OLMAZ DİYORLAR,KOMPLO YOK,GÜÇSÜZ HÜKÜMET VAR DİYORLAR.İSRAF DİZ BOYU DENİLİYOR.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 08 Ağustos 2018 10:53 Bütün partiler birlik görüntüsü verse ne olurki???? Demokrasinin olmadigi huzur ve güvenin olmadigi bir ülkeye sermaye yanindan bile gecmez!!! Bunu anlayin artik!!! Para huzuru sever... Halkin %50 sini dis güclerin emriylemi terörist vatan hayini ilan ediyor hükümet?? Sana biat etmeyen herkesi terörist vatan haini ilan edersen böyle olur!!!! BARISMALIYIZ BÜYÜMELIYIZ adil bir sekilde zenginligi herkesle BÖLÜSMELIYIZ.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 08 Ağustos 2018 10:38 Ne kadar gereksiz Parti varmis Türkiyede. Yaw allah askina birakin bu isleri kapatin Partinizi gidin evinizde oturun. MHP si BBp si IYI Partisi susu busu hepsi cikmis AKP ve RTE yi destekliyor. Araci istemez cekilin kenara halk direk AKP ye oyunu versin size ne gerek var??? Memleketin bu halinden RTE kadar paramparca muhalefette sorumludur. Halkin derdi hicbir Partiyi ilgilendirmiyor herkes koltuk derdinde.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 08 Ağustos 2018 11:13 MUHALEFETIN SUCU NE ANLAMADIM SON MODEL ARABA YAZLIKLAR KISLIKLARDURMADAN YAPILIYOR DOLARLA KOPRU YAPILIYOR KIME BANAMI MILLETV LERINE CALISMAKMI RAHATLIKMI SONRA TASARRUF

    0 0
  • Misafir 08 Ağustos 2018 11:13 SEN YANLIŞ ANLAMIŞSIN SIKI BİR ELEŞTİRİ VAR YENİ YÖNETİM ŞEKLİ TUTMAZ DİYORLAR..???

    0 0
  • fikret boduroğlu 08 Ağustos 2018 10:15 destek vermeye devam edin.ülkenin sonunu da birlikte getirin.bence ,Erdoğan ülkeyi yönetmeye devam ederse ,ülke ne tür krizler ve sorunlar ,ile karşılaşmaya devam eder ve bunların ülkeye ve topluma maliyeti ne olur ,destek vereceğiz diyeceğinize bunlarla ilgilenseniz daha iyi yaparsınız.sorunarın kaynağı hep dış odaklı değil,ülke yönetiminden ve yönetenlarden kaynaklı sorunlar da var.bahçeli gibi,sizde açık çek vermişsiniz.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 08 Ağustos 2018 11:15 BENCE BU AÇIKLAMADA BÜYÜK ELEŞTİRİ VAR.HÜKÜMET BAŞARISIZ,TEK ADAM YANLIŞ KARARLAR ALIYOR DENMİŞ.YANINDA OLMAK ANCAK AKSİYLE MÜMKÜN..

    0 0
  • k.k.k 08 Ağustos 2018 10:07 Bütün partiler, hdp hariç RTE'nin yanında olmalıdır. Türkiye, olarak hepimiz ABD emperyalizmine karşı birlik olmalıyız. Çok bedel ödedik hepimiz, ecdadımız, çocuklarımız.... Artık leoparı kuyruğundan yakaladık, bırakmamamız gerekiyor... İncirlik'in de ABD'ye kapanacağı günler yakındır... Henüz son sözleri söylemedik...

    CEVAP YAZ 5 1
  • Misafir 08 Ağustos 2018 11:17 SİZ MANŞETE KAPILMAYIN,HÜKÜMETİ ELEŞTİRMİŞLER VE DIŞ GÜÇLER DEĞİL ZAYIF HÜKÜMET VAR DİYORLAR.BU ŞARTLARDA YÜRÜYEMEYECEĞİNİ KASTETMİŞLER.DOĞRU ANLAYALIM.

    0 0
  • Misafir 08 Ağustos 2018 09:59 Pis yalakalar partiyi bitirdiniz şimdi koltuk derdindesiniz. Az dik durun millet yanınızda olacaktır.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 08 Ağustos 2018 11:10 DOGRU DUSUNUYORSUNUZ DIYECEGINIZE YALAKA DIYORSUNUZ, HAYRET EDIYOPRUM SİZE

    0 0
  • Misafir 08 Ağustos 2018 11:17 TERSTEN ANLAMIŞSIN YERDEN YERE VURMUŞLAR ASLINDA!!!!!!!

    0 0
  • KARAKALEM 08 Ağustos 2018 09:54 BRAVO SİZE, OLMASI GEREKEN DE BU ZATEN.

    CEVAP YAZ 4 0
  • Misafir 08 Ağustos 2018 11:18 TABİ AMA BU ŞARTLARDA VE BU İDAREYLE DEĞİL,SORUNDA BURADA ZATEN,BİRLİK OLUNMASINI ÖNLEYEN BİR İDARE ŞEKLİ VAR ŞU ANDA...?????

    0 0
  • Farabi 08 Ağustos 2018 09:52 Sorun suki: Turk milleti caliskan deghil,tembel bir millet.Teknolojiylede hic alakasi ,ilgisi yok.Gosterise cok duskun.Daha anasindan dogar dogmaz emekliligi dusunur.Devlette bboylesi bir milletin ekmegine yag surerse,bu devlet nasil kalkinsin,nasil uretim yapsin,nasil iyi bir ekonomiye kavussun? Birde icimiz dusman dolu,mesela CHP liler.Daha bir otomobil urtemiyoruz.Bir TV uretemiyoruz.Oyle sagdan soldan parcalari alip birlestirmekle milli ve yerli urun olmaz.Ancak montaj olur.Hulasivelkerem,bize mustahab butun olanlar.

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 08 Ağustos 2018 09:30 "sünepe, ıbık, mıymıntı bir yapıda tutamazsın kardeşim." Kendi vekilleri olup bu yapıda duramayan ve giden vekil dahi öğrenmişler adamlar öğrenmiş artık Reis bunlara güvenmez bunlarla yola çıkmayı bırak dönüp yüzüne bile bakmaz haha yok yanındaymış yok şöyle böyle... Anlatmaya gerek yok ip'iniz çekilmiş ki seçmenleriniz dahi güvenmiyor artık size zaten düzmece bir parti göz açıp kapayasıncaya kadar kurulan partiden ne beklersiniz ki... Yanımızdaymış... peh peh ... Aman uzak durun

    CEVAP YAZ 4 2
  • Misafir 08 Ağustos 2018 11:21 EĞER YAPILAN ELEŞTİRİLERİ ANLAYAMAMIŞSAN ZATEN BOŞ VER,...!!!!!

    0 0
  • Misafir 08 Ağustos 2018 09:18 O zaman neymiş, Dik durmak için güçlü ekonomin olacakmış yoksa içeriye dönük oy devşirme niyetiyle yapılan hamaset siyasetin dış güçler pöf diye söndürürler

    CEVAP YAZ 2 3
  • vatandaş 08 Ağustos 2018 09:12 her dönemde dış güçler vardı ama her dönemde türkiye abd ye karşı dik durmadı?

    CEVAP YAZ 19 2
  • Misafir 08 Ağustos 2018 09:28 Yamukluk yapıp orasını burasını sallayan abd ye karşı elbetteki dik duracağız.

    3 1
  • Misafir 08 Ağustos 2018 11:14 ECEVIT SOYLE BOYLE BUKULURDU DIYENLER SİMSI NIYE BUKULUYONUZ

    0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro