İYİ Parti'de yeni slogan belli oldu

İYİ Partide kurultaya yönelik çalışmaların sağlıklı yürütmesi amacıyla oluşturulan teknik komisyonun çalışmalarında sona gelindi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İYİ Parti'de yeni slogan belli oldu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR13 YORUM
  • Misafir 08 Ağustos 2018 08:56 İşte buna gülerim kahkihkohkohkihkah...... Yahu rezilsiniz var ya cidden rezilsiniz ve hala milletin önüne çıkmaktan utanmıyorsunuz bile... yazık...

    CEVAP YAZ 5 4
  • SAMET 08 Ağustos 2018 08:31 SLOGANLA ÜLKE YÖNETME TARİHİ ÇOKTAN GEÇTİ.BUNLAR HANGİ BİLİNMEZ GEZEGENDEN GELMİŞLER.

    CEVAP YAZ 0 20
  • gültekin GÜL 08 Ağustos 2018 08:24 hareketin Lideri Devlet BAHÇELİ

    CEVAP YAZ 0 4
  • ihsan 08 Ağustos 2018 08:13 ulen kaç defa yazdık kadından başkan seçmeyin hadisdir diye hala yanlışa devam ediliyor

    CEVAP YAZ 0 1
  • yaşar kotan 08 Ağustos 2018 01:45 son söz söylendi bir kere satan her zaman satar dr DEVLET BAHÇELİ MHP genel başkanı

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 07 Ağustos 2018 23:22 Seni seviyoruz Meral hanım. İt ürür kervan yürür. Durmadan, yorulmadan yoluna devam et .Biz hep seninleyiz.

    CEVAP YAZ 7 1
  • Misafir 07 Ağustos 2018 23:02 Bu partinin son olaylardan sonra ciddiyeti kalmadı

    CEVAP YAZ 0 7
  • Selamet 07 Ağustos 2018 22:49 İYİ partinin bittiğini yerel seçimlerde göreceğiz... HeuvvvHeüuuuuv diye gidecekler...

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 07 Ağustos 2018 21:35 meger ablanin ilgiye ihtiyaci varmis....

    CEVAP YAZ 0 26
  • Deniz 07 Ağustos 2018 21:31 Nr zamanin lideri bulut han kadin zaren yuruyemiyor masallah senden zeka fiskiriyor 2055 te olur sana katiliyorum ama tahtali koyde

    CEVAP YAZ 0 8
  • Bulut tan 07 Ağustos 2018 21:08 Aksenerlen çok uğraşıldı fakat geleceğin lideri o

    CEVAP YAZ 22 2
  • Misafir 07 Ağustos 2018 20:53 Çok komik bunlar ya. Komedi gibi. Ya sizin kendinize faydaniz yok bu aziz milletemi olacak

    CEVAP YAZ 6 25
  • Pehhhhhh 07 Ağustos 2018 20:44 İnanıyorum ki inanıyorum ki, bu kadar erkek başkan adayı bir kadının arkasına nasıl sıraya girdi şaşırtıcı

    CEVAP YAZ 5 12

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro