İYİ Parti'de sular durulmuyor: Peş peşe istifalar!

İYİ Parti Kırıkkale kurucu İl Başkanı Mustafa Akyürek, yazılı açıklamasında, hedeflerine ulaşamamış bir parti olarak yapılan 2. olağanüstü kurultayda Genel Başkan Meral Akşener'in yeni bir yönetimi göreve getirmesi beklenirken aynı kadrolarla devam etme kararı aldığını belirterek istifa ettiğini açıkladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İYİ Parti'de sular durulmuyor: Peş peşe istifalar! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR14 YORUM
  • Misafir 15 Ağustos 2018 10:26 para sıkıntısı partiyi bitirmiştir.

    CEVAP YAZ 1 16
  • Misafir 15 Ağustos 2018 09:05 zaten kendileri de inanmamıştı.

    CEVAP YAZ 2 4
  • MİSAFİR 15 Ağustos 2018 09:04 İYİ partiden herkes kaçacak ozaman her şey çok İYİ olacak.en azından kaçan kurtulacak

    CEVAP YAZ 2 23
  • MİSAFİR 15 Ağustos 2018 09:03 TOPUKLAYIIIN, BÜYÜK SÖZÜ DİNLEYİN ÇEKETİNİZ İÇERDEDE KALSA BİR DAHA DÖNMEYİN CHPKK YANLISI PARTİYE, OYUN BÜYÜK KUKLA OLMAYIIIN HADEN BAAALIM TOPUKLAYIN KAÇIN KURTULUN

    CEVAP YAZ 1 6
  • ARKADAŞLİK BİLE!... 15 Ağustos 2018 09:02 İYİ PARTİDE ÇAYCISI AYRILSA MANŞET YAPILIYOR.M.V. SEÇİLEMEYİNCE İSTİFA ETTİĞİ KABAK GİBİ ORTADA.TABİ YENİ KURULAN BİR PARTİYİ BIRAKIN YENİ ARKADAŞ OLDUĞUNUZ BİRİ İLE BİLE EN AZ 2-3 YIL GEÇMESİ GEREKMİYOR MU?

    CEVAP YAZ 7 2
  • Misafir 15 Ağustos 2018 11:07 sen bu şekilde avut kendini

    3 3
  • MİSAFİR 15 Ağustos 2018 08:49 ŞU KADAR SÖYLİYEM KAÇIN KURTULUN YOKSA TRAMPIN ARKASINDA CHPKK YI DESTEKLERKEN BULURSUNUZ KENDİNİZİ

    CEVAP YAZ 3 5
  • MİSAFİR 15 Ağustos 2018 08:43 ZATEN CHPKK YA DESTEK OLSUNDA ERDOĞANI YIKSINLAR DİYE ABD TARAFINDAN KURULMUŞ KARAMOLLAYIDA ARKALARINA TAKMIŞLARDI .MISIRDAKİ GİBİ DARBE YAPACAKLARDI ,MİLLET OSMANLI TOKADINI YAPIŞTIRDI BUNLARA İLK TURDA ERDOĞAN KAZANDIDA BUNLARIN NE MAL OLDUĞU ORTAYA TAM ÇIKMADI ,ŞİMDİ İLERİYE DÖNÜK OYUN KURUYORLAR.AMA RABBİMDE HAİNLERİ SEVMİYOR İŞTE KEPAZE OLDULAR,KAÇAN KURTULUR O KADAR SÖYLERİM

    CEVAP YAZ 2 5
  • Misafir 15 Ağustos 2018 08:42 TAKLİTLER ASLINI YAŞATIRRRRRRRRRRR..... Yahu size kim dedi iyi partiye gidin diye... Milli bir duruş varken yeriniz yurdunuz belli iken tuhaf tuhaf işlere kalkıştınız gelin hadi yuvanıza hazırız biz.

    CEVAP YAZ 2 5
  • Misafir 15 Ağustos 2018 02:08 Iyi parti tampon parti .. yakinda orda kimse Kalamaz

    CEVAP YAZ 6 19
  • Fikri 14 Ağustos 2018 21:04 İyi Parti çıkar zihniyetinden temizleniyor.

    CEVAP YAZ 90 22
  • Misafir 15 Ağustos 2018 12:49 Pensilvanya'daki papaz hocanız da öyle diyordu zaten ama sonuç yine hüsran hep hüsran. Arınma sürecindeyiz abiler!

    1 0
  • Misafir 14 Ağustos 2018 20:49 Ülkenin tek partili döneme girdiğini hala anlayamamışlar!

    CEVAP YAZ 4 8
  • Misafir 14 Ağustos 2018 20:49 Ülkenin tek partili döneme girdiğini hala anlayamamışlar!

    CEVAP YAZ 3 4
  • MeRTEr 14 Ağustos 2018 19:37 Darısı diğerlerinin başına heüvvvvv heüvvvvv

    CEVAP YAZ 11 14
  • Misafir 14 Ağustos 2018 19:23 bahçeli nin gelçağrısına emrin başım üstüne diye giden gidene.iyi parti, mhp nin şubesi olmuş.

    CEVAP YAZ 14 11

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro