SON DAKİKA

İYİ Parti'de olağanüstü kurultay günü Meral Akşener'den flaş açıklama

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener partisinin 2. olağanüstü kurultayında konuştu. Cumhurbaşkanı Erdoğan'a seslenen Akşener, "Şimdi, yeni sisteminin sonuçlarını hep birlikte, acı acı yaşamaya başladık. Türkiye bu çılgınlığa son vermeli diyoruz. Devlet kurumları daha fazla yıpranmadan, bu yanlış yoldan dönülmeli diyoruz. Ekonominin canlanması imkansız " diye konuştu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İYİ Parti'de olağanüstü kurultay günü Meral Akşener'den flaş açıklama haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • a.eren 12 Ağustos 2018 20:45 K.K.dan iyi taktik almış,oda aday değilim demiştide şimdi koltuğa yapışıp kaldı.

    CEVAP YAZ 8 4
  • Misafir 12 Ağustos 2018 20:18 haydi hayırlısı olsun mücadeleye kaldıgınız yerden devam edin

    CEVAP YAZ 7 4
  • salih 12 Ağustos 2018 19:53 yine döndün demi. öyle mitinglerdee elinde tülbent sallayınca müslüman türk kadınını kandıracağını sanıp yanılan zatı muhterem. senden hiç bir şey olmaz. peşine takılan aklıevvvellere yazık.

    CEVAP YAZ 12 6
  • He yav he.... 12 Ağustos 2018 18:53 Sayın madam, demokrasilerde uygulanmış ve en önemlisi demokrasiyi kilit altına alacak olan rejim modeline geri dönüldüğü nerede görülmüş ??? Siz böylesiniz işte kendinden pay biç , azıcık zoru gördüğünüz zaman heüüvvv ederek , kapılarınızı kapatıp kenara çekili veriyorsunuz niçin onca yoldaşınızı yarı yolda bırakıyorsunuz DAHA İLK FIRTINADAN... Amaaaaan, ABİDİK GUBİDİK İŞLER İŞTE ...

    CEVAP YAZ 15 6
  • Misafir 12 Ağustos 2018 18:25 Bu ablanın danışmanı ekşisözlük değilse bende bişi bilmiyorum. kadın aylardır ekşi de sayıklananları ezberden ötüyor 😂

    CEVAP YAZ 15 37
  • FETÖ nün İPi 12 Ağustos 2018 17:51 Şu ağıza bak yaa , don kavgası yapıyor sanki. İP e sapa gelmez laflar. Millet bahçesinde sen "debelenirsin" diyor. Bu neyin nefreti be kadın. Kardinaline kışmı dedi bu adam.

    CEVAP YAZ 14 5
  • Ata sözü 12 Ağustos 2018 17:45 FETÖ nün İP iyle kuyuya inilmez

    CEVAP YAZ 7 10
  • Misafir 12 Ağustos 2018 18:07 Süper tespit bunu slogan yapmak lazım. Tebrikler

    9 2
  • Ata sözü 12 Ağustos 2018 17:44 İP ürür KERVAN yürür.

    CEVAP YAZ 12 5
  • Misafir 12 Ağustos 2018 16:33 Yorumlara bakıyorum içerik yok. Gönlündeki kötü duyguları kusmuş. Kadının söylediklerini %99 u doğru. Ekonomik felaket başkanlığa bağlanmış burası eleştirilebilir. Mütevazi bir dil kullanılmış ki Türkiye'nin ve milletin unuttuğu bir husus. Alman arabasına binince nerelerdeyim havasında olanlar zamanla nerede olduklarını da görecekler.

    CEVAP YAZ 7 15
  • Recep 12 Ağustos 2018 16:26 Yazmaya değmez yazmaya değmez.

    CEVAP YAZ 7 9
  • REiS 12 Ağustos 2018 16:14 aglak meral sen istifa etmemismiydin.

    CEVAP YAZ 10 5
  • Murat 12 Ağustos 2018 15:50 Bu kadından başkan çıkmaz... Çiksa çıksa kukla çıkar...

    CEVAP YAZ 18 8
  • Rasim 12 Ağustos 2018 15:21 Merkez sağın lideri Merel Akşener

    CEVAP YAZ 17 27
  • Misafir 12 Ağustos 2018 15:13 Başkan seçilicem dedi, bıraktık dedi.. Bunlar en basit yalanları değil mi?

    CEVAP YAZ 22 11
  • Misafir 12 Ağustos 2018 15:19 salakça yorum...............

    2 9
  • Misafir 12 Ağustos 2018 15:03 niye istifa ettin geri geldin döndün vs. SÖZÜNDE DUR BIRAK SİYASETİ

    CEVAP YAZ 14 15
  • mehmet 12 Ağustos 2018 14:59 Tarihteki gerçektir bu: Kadınlar LİDER olamazlar, ancak böyle tiyatro oynarlar...

    CEVAP YAZ 20 20
  • Misafir 12 Ağustos 2018 17:05 Türk töresinde kadından çok lider çıkmıştır.Bugün Almanya,İngiltere ve birçok gelişmiş ülkede kadın lider yönetiyor

    7 12
  • Oğuzhan 12 Ağustos 2018 14:56 Sen millete tek adam de laf söyle, mhp de bahçeliye tek adam bu hep kendisi aday oluyor,delege kendisinin başkası aday olamıyor de,partiyi karıştır. Parti kur tek aday ol. Hani demokrasi. Bu mu sizin iyi demokrasiniz. Güldürmeyin adamı. Bari bahçeliden özür dileyin. Genel başkan oldum iyi ye, ben de bırakamıyorum de. Başkası karşımda aday olamaz de. Haklısın de. Yazık size

    CEVAP YAZ 17 9
  • Fikri 12 Ağustos 2018 14:53 Siyasi oldu diye ille de yalan söylemesi şart mı! Yalan söylemeyene niye kızıyorsunuz!?

    CEVAP YAZ 5 10
  • Misafir 12 Ağustos 2018 14:51 ONUN TEK MAGRİFETİ BAŞKALARINA MAŞALIK YAPMAKTIR

    CEVAP YAZ 8 10
  • erol yilmaz 12 Ağustos 2018 14:50 bunkadar yanli haber olmaz.meral dogru soylemis.ersey gulluk gulustanlik degilki.milleti kandirmak.icin ersey tozpembemi diyecekti.baskanlik bastan itibaren yanlisti.bugun ret var guclu lider ozelligi ile sistemi kor topal goturuyor yarin bir gun olurse ondan sonra ne olacak.bu sist3m.tamamen kisi uzerine kurulu sistem.hani teror bitecekti,doviz dusecekti,ekonomi iyi olacakti,atilim yapilacakti,faiz dusecekti

    CEVAP YAZ 12 12
  • Misafir 12 Ağustos 2018 14:47 Bıraktım deyip sonra Aziz Yıldırım takdiğiyle oartililer beni sevdi onlar bırakmıyor ayağıyla koltuğa yapışan birisin sen. Hangi yüzle dürüstlük sözünün eri olmaktan bahsedeceksin.

    CEVAP YAZ 16 9
  • Misafir 12 Ağustos 2018 14:47 Ender sen düşünemeyen biri olarak reisler senin adına düşündüklerinden nefretini göstermek zorundasın yoksa seni de fişlerler haberin ola

    CEVAP YAZ 4 5
  • Turgay 12 Ağustos 2018 14:33 Başlığa bak ne yani her şey güllük gülüstanlık mı diyecekti. Paran adamın bir tweet'i ile tepe taklak oluyor ama her şey yolunda mı diyecekti. Damat Ferit'ten sonra bir de damat Berat çıktı.

    CEVAP YAZ 8 16
  • Misafir 12 Ağustos 2018 14:27 Yapılan konuşmanın neresinde felaket tellallığı var? Eyy haber sitesi sen siyasetçi misin, haberci misin? Öncelikle yerini kontrol altına al. Yüzsüzlüğün bu kadarı çok fazla. Tabii biraz arlanma varsa.

    CEVAP YAZ 6 19
  • Misafir 12 Ağustos 2018 14:25 Türkiye ABD olayi irana uygulanan Ambargodan gelir,hani Türkiye Petrol alip Altin alip degerlendiriyorduya hah o zaman.

    CEVAP YAZ 1 8

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro