İYİ Parti'de FETÖ krizi! Şuuru kirlenmiş...

İYİ Parti Genel İdare Kurulu üyesi Bahadırhan Dinçaslan'ın 15 Temmuz darbe girişimi ile ilgili attığı tweetler ortaya çıkmış, sosyal medyada Dinçaslan'ın o paylaşımları tartışma yaratmıştı. Konuyla ilgili açıklama yapan İYİ Parti teşkilattan ve kamuoyundan özür diledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İYİ Parti'de FETÖ krizi! Şuuru kirlenmiş... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • serhat 20 Ağustos 2018 16:01 Körler sağırlar bölücüler yıkıcılar baascılar paralelciler mandacılar evangelikler birbirini sözcüde cumhuriyette birgünde yeniçağda foxda halktvde krttv de tele1tv de artıtv de medyahabertv de agırlar desek bilmem yalan olur diyen varmı..

    CEVAP YAZ 6 23
  • Turgay 20 Ağustos 2018 15:48 Hadi be ordan bop eşbaşkanıymış. 2004'te hiç gücü yokken mecburen truva atı olarak içeri sızdı. Sonra Bop mop bırakmadı hepsini darma dağın etti. Bum kaboom. Kapiş ;)

    CEVAP YAZ 3 16
  • murat 20 Ağustos 2018 15:27 Saglam mandacı hemde kravatlısından

    CEVAP YAZ 2 27
  • Emin can 20 Ağustos 2018 15:17 Misafir 14:58,seni mükemmel yorumundan dolayı tebrik ediyorum..resmen hislerimize tercüman olmuşsun..

    CEVAP YAZ 0 21
  • Misafir 20 Ağustos 2018 15:17 Yaaaaaaaaaaa!.... YANLI MEDYA Haberlerinde butun Partilerde Kriz var!.... Tek AKP'de herkes Sus Pus!.............!... Tek Adam... Tek Parti.... Tek Ses!... Tek emir .............!

    CEVAP YAZ 27 4
  • Misafir 20 Ağustos 2018 15:21 Padişahım Çok Yaşa .............

    22 5
  • Misafir 20 Ağustos 2018 15:11 Bu partinin geleceği ABD ile olan ilişkilerin seviyesine bağlı. Yani pek parlak gözükmüyor. Abd YPG ye bile yardımı kesti artık. Bunların da hiç şansı yok. Aklı olan arkasına bakmadan bu partiden kaçar.

    CEVAP YAZ 2 19
  • Misafir 20 Ağustos 2018 14:58 Yav iyi de bu 1 değil, 3 değil arkadaşım. Medya yöneticiniz de öyle çıkmıştı. Yani bunlar bir de partide sıradan insanlar değil. Milletle dalga geçmeyi bırakın artık, proje partisiniz. Her yanınızdan dökülüyor.

    CEVAP YAZ 5 24
  • Misafir 20 Ağustos 2018 15:39 en büyük proje bop eşbaşkanının partisi............NOTALARRRR NOKTASI.......

    22 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro