İşte Türkiye'nin dolar haritası rekor bakın hangi ilde

Kurdaki yükseliş öncesi 1 yılda vatandaş 7,1 milyar dolar sattı. Şirketler ise döviz mevduatını 3,4 milyar dolar artırdı. Büyükşehirler toplamda 6,3 milyar dolar bozdu ancak toplamda döviz mevduatının yüzde 72'sine sahip oldukları için kurdaki yükselişten en fazla onlar faydalanacak.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İşte Türkiye'nin dolar haritası rekor bakın hangi ilde haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR17 YORUM
  • Alu man 12 Ağustos 2018 14:28 Halk dolarını bozduracak yandaş firmalar dolar alacak. Niye millet dolar bozdurunca dolar düşecek yandaş düşük kurdan dolar alacak. Her plan kendilerini zengin ediyor

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 12 Ağustos 2018 13:37 bir ay önce döviz ve altınalrını satıp tl ye yatıran, bir ayda %50 zarar etti.altın ve döviz fiatları hâlâ yükseliyor.satan ,görüyor ebesinin örekesini.

    CEVAP YAZ 3 9
  • Misafir 12 Ağustos 2018 12:44 Yakında dolarını bozdurmayanlar vatan hainidir derseler hiç şaşırmam. Nasıl olsa işlerine yaramayan insanları bir anda hain ilan etmeye alışmışlar.

    CEVAP YAZ 1 12
  • Recep 12 Ağustos 2018 12:31 ABD'nın dış ticaret açığı 860 milyar doları aştı. Çin, Rusya, AB, Türkiye, Kanada vs yaptığı yaptırımlar ve getirdiği ek vergilere de ABD'nin çöküşünü durduramayacak. Bugün ABD 20 trilyon dolar borçla dünyanın en borçlu ülkesi. Trump doları yaptırımlar ile ABD'ye çekmeye çalışırken sadece TL değil, bütün para birimleri değer kaybediyor. Ama sonuç ABD için hiç de iç açıcı olmayacak. Bumerang etkisi ile ABD kaybedecek. Doları olanların o dolarlar ellerinde kalacak.

    CEVAP YAZ 7 8
  • Misafir 12 Ağustos 2018 12:03 gazetelerden Türkiye'de kriz yorumu: "Ekonomi konusunda cahil bir lider..."Kendi ekonomisini sakat bırakıp bundan başkalarını sorumlu tutuyor.

    CEVAP YAZ 2 3
  • as 12 Ağustos 2018 11:55 hangi ilde dolar var derken, yastık altındaki doları mı alacaksınız...

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 12 Ağustos 2018 12:10 Doların ve imanın kimde olduğunu ancak Allah bilir.

    2 3
  • Misafir 12 Ağustos 2018 11:49 dolarımız yokki bulamıyoruz

    CEVAP YAZ 6 1
  • Misafir 12 Ağustos 2018 11:47 Lan niye satacam dolarımı manyakmıyım satacak olan ilk baştakiler onlar satıyormu gemıciklerini

    CEVAP YAZ 17 10
  • Aç gozunu din tuccari 12 Ağustos 2018 11:41 Gavur izmir diyen esas gavurlar bu haritaya iyi bakin esas milliyetci millet izmirlidir diyeri fasa fisoymus

    CEVAP YAZ 12 8
  • Misafir 12 Ağustos 2018 11:34 Böyle saçmalıkmı olur kardeşim karışmayın milletin parasına diktatör müsünüz istediğiniz kadar bozdurun düşmez bu şekilde dolar falan

    CEVAP YAZ 16 5
  • Suçlu 12 Ağustos 2018 11:26 Dolar bozdurmadığı halde dolar bozdurduğunu söyleyen biri günah işlemiş olurmu, lütfen bilenler söylesin, çok huzursuzum.

    CEVAP YAZ 7 2
  • ruzgar67 12 Ağustos 2018 11:15 Akdeniz Ege deki mekan sahipleri kim olduklari beli adamlara yukardan emir geliyor kazanilan dovizleri bilincli piyasaya surmuyorlar nasil olur bilmem ama mekanlarin hepsi el degismeli

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 12 Ağustos 2018 11:03 Albayrak’ın açıklamalarına inancı yok etti!____________Türk iş dünyasının en önemli bir başka isminin yorumu, 'Ne diyeyim ben Sayın Bakan’ın açıklamalarına? ? Ben yorum yapmayayım ve gideyim' oldu.

    CEVAP YAZ 3 5
  • Xtr 12 Ağustos 2018 10:50 Bu araştırmaları acaba niye yapıyor devlet ve medya? Kimde ne kadar para var, size ne? Bu varlıklara el koymak gibi bir düşünce var ise eğer bunu da söyleyin açık açık. Ha eğer yoksa, milletin parası devlet garantisi de kalmaya devam edecekse bunu da güçlü bir şekilde piyasalara söylemeleri gerekir. Güven için.

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 12 Ağustos 2018 10:38 Satan varsa ben alırım.

    CEVAP YAZ 3 5
  • Misafir 12 Ağustos 2018 10:22 Hazırlıklı olun!....Recep Tayyip'e büyük şok kapıda !..İran’a uyguladığı ambargoyu delme kararı ile Haftaya Astronomik Halk Bankası Tazminatı Geliyor!.

    CEVAP YAZ 3 8
  • Hep aynı senaryo ben Tl den yanayın 12 Ağustos 2018 10:05 Yani zengine bir şey olmaz fukara enflasyon altında eziliyor azalmaya dolar fakir gidip artırarak alamaz demem o ki filler tepişir karıncalar ezilir

    CEVAP YAZ 1 13

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro