SON DAKİKA

İslamcıların kültürel iktidarla imtihanı

Konforlu alanlarımızı terketmediğimiz sürece kültürel iktidar sahibi olmak da hep bir hayal olarak kalacak.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İslamcıların kültürel iktidarla imtihanı yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • Haklısın 16 Kasım 2016 19:47 Yani özümüze dönmek. Her alanda Milli ve yerli olmak özelliklede eğitim ve kültür alanında. Bundan dolayı Sanat kurumları yeniden yapılandırılmalıdır.YÖK sanat alanını Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim sistemini yeniden yapılandırmalıdır.

    CEVAP YAZ 1 5
  • astr 16 Kasım 2016 16:15 09:41 Siz ne icat ettiginiz Atatürk rantçılıgı ve istismarından başka?

    CEVAP YAZ 1 3
  • kayıkçı kavgası 16 Kasım 2016 09:50 bir bardak su da fırtına koparmak.toplumun değer yargıları ile oynanınca insanlara normal geliyor.ortada dünya da ses getirecek bir yapıt eser yok alt tarafı dandik bir kelebek olsa ne olur olmasa ne olur ama her iki taraf da aradığı fırsatı bu eser de bulmuş.iki taraf da iki yüzlü olunca ortaya çıkan sonuç bu.

    CEVAP YAZ 0 193
  • 12 .yuzyıldan sinemaya 16 Kasım 2016 09:41 kültür yarışında siz hiç bir şey olamassınız tıpkı yüzyıllardır hiç bir şey icad edip üretmediğiniz ve üretemiyeceğiniz gibi. 12 yuz yılda yaşayan 21. yuz yıl ile yarışamaz . Sadece kafaya türban takmakla ve böbürlenmekle olmuyor bu işler.

    CEVAP YAZ 6 14
  • Ahido 16 Kasım 2016 09:18 Yine mi mağdur oldunuz, kıyamam ben sizlere.

    CEVAP YAZ 3 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro