İslam tarihinin bir numaralı hanımefendisi

O Medine'nin hanımefendisiydi. Bence Medine'nin bir numarasıydı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İslam tarihinin bir numaralı hanımefendisi yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • adem bilir 13 Haziran 2016 17:58 saltanat babadan ogula geciyomus

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 13 Haziran 2016 15:17 valla iyi kardes buldun işin kolayını sende.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 13 Haziran 2016 12:18 babanız ve siz acaba anlattığınız mütevazi hayatı sürdürüyormusunuz babanız proğram başı 100bin siz 50bin servetinizi bu millete açıklayın ondan sonra peygamberimizin kızının yaşamını anlatın parayla din satmak çok yazık............

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 13 Haziran 2016 12:08 ALLAH razı olsun,hocamızdan ve evladından güzel bir hayattan haber verdikleri için.İslam alemi bu değerleri unuttukça değrsizleşti ve her belaya düçar oldu.RABBİM bizleri gaflet uykusundan uyandırsın.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 13 Haziran 2016 12:08 ALLAH razı olsun,hocamızdan ve evladından güzel bir hayattan haber verdikleri için.İslam alemi bu değerleri unuttukça değrsizleşti ve her belaya düçar oldu.RABBİM bizleri gaflet uykusundan uyandırsın.

    CEVAP YAZ 0 0
  • maho dayı 13 Haziran 2016 11:23 Birde şimdi kullu, kölesi olduğunuz insanlara bakın nasıl yaşıyorlar...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 13 Haziran 2016 11:16 Bunun böyle olduğunu nereden biliyoruz, kaynak verseydiniz bari.yanındaymışsınız gibi anlatılmış.

    CEVAP YAZ 0 1
  • baki 13 Haziran 2016 10:02 fatıma anama can feda

    CEVAP YAZ 0 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro