İran'dan tehdit gibi son dakika açıklaması!

İran Ulusal Güvenlik Konseyi sekreteri Ali Shamkhani, "Vur kaç dönemi sona erdi ve ülkemize karşı herhangi bir düşmanca harekete karşı Tahran 10 katı karşılık verecek" açıklamasında bulundu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İran'dan tehdit gibi son dakika açıklaması! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • Misafir 11 Eylül 2018 12:15 radar füzeyi tespit edemiyor mu akıllı yorumcu 😁 uçan kuşu bile tespit ediyor.bu arada bizim füzelerimiz de mevcut.Magazin takip edeceğinize az biraz teknolojiyi takip edin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 10 Eylül 2018 15:52 bizimde füzemiz olsa bizde füze atarız amma yok ondan hep F-16 saldırısı havalandığı an haber verirler suriye sınırında amerikan radarları anlık tespit yapıyor ve pkk ya haber gidiyor füze öylemi koordinatları gir ve ateşle

    CEVAP YAZ 0 14
  • denizcan yalım 10 Eylül 2018 15:45 yaşasın iran islam cumhuriyeti

    CEVAP YAZ 27 6
  • denizcan yalım 10 Eylül 2018 15:45 buradan ankara türkiyeden sayın cumhurbaşkanımız hasan ruhaniye selamlarımı yolluyorum ve kendisini ve iranı çok seviyorum

    CEVAP YAZ 17 4
  • denizcan yalım 10 Eylül 2018 15:44 yaşasın iran rejimi ben iran rejimini destekliyorum yaşasın islam

    CEVAP YAZ 16 3
  • denizcan yalım 10 Eylül 2018 15:43 irana yönelik tehditlerden korkmuyoruz eğer abd ve israil saldırırlarsa çok sert bir şekilde yanıt veririz

    CEVAP YAZ 11 4
  • denizcan yalım 10 Eylül 2018 15:42 iranı vatanımı çok seviyorum

    CEVAP YAZ 3 0
  • denizcan yalım 10 Eylül 2018 15:42 ben İranlıyım ve ülkemize yönelik her hangi bir tehditte çok sert karşılık veririz

    CEVAP YAZ 7 0
  • denizcan yalım 10 Eylül 2018 15:41 ben ülkemi iranı çok seviyorum

    CEVAP YAZ 3 0
  • denizcan yalım 10 Eylül 2018 15:41 abd ve Siyonist İsrail hep irana saldırmayı düşünüyor sakın saldırmasın yoksa tahran çok sert karşılık verir

    CEVAP YAZ 3 1
  • denizcan yalım 10 Eylül 2018 15:40 irana memleketime saldırmayı kimse aklından bile geçirmesin

    CEVAP YAZ 2 1
  • ali 10 Eylül 2018 15:10 iran rüzgar yapıyor...vurcak olsa israili vururdu şimdiye kadar

    CEVAP YAZ 0 8
  • Vatan 10 Eylül 2018 14:57 Aylardır suriye deki üslerine birileri saldırırken ses çıkmıyordu.

    CEVAP YAZ 0 8
  • yüzdeyüzmilli 10 Eylül 2018 14:08 Tamam sizinle ABD ve Israil'e karsi beraberiz. Tamam da be kardesim siz cok kuru gürültüsünüz. Dogru dürüst kaldiracak bir savas ucaginiz yok. Modernize edilmis tanklariniz yok. Maketten ucak yapip lanse ediyorsunuz. Füzelerimiz var diyorsunuz adam kafani bombalayip gidecek sen de füze yollamanin hesabini yapacaksin. Saddam'in da Scud'lari vardi bir dünya dolusu ama gel görelim ki attigi füzelerin 10 tanesinden 2 tanesi basarili oluyordu onun da verdigi zaiyat sinirliydi. Yani uzun lafin kisasi Iran cok kuru gürültüsün cok!!!

    CEVAP YAZ 0 6
  • YETER 10 Eylül 2018 13:59 İran'dan da boş tehditlerinde de, sıkıldık artık haber yapmayın şunları yeter..

    CEVAP YAZ 0 7
  • Bir İsmi Ali 10 Eylül 2018 13:59 Hadi bismillah dedik...

    CEVAP YAZ 2 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro