SON DAKİKA

İnce'ye zor soru: Neden sözünüzde durmadınız?

Muharrem İnce, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı adaylığı için ilk kez konuştu. İstanbul'u alacak kişinin doğal cumhurbaşkanı adayı olacağını söyleyen İnce, kurultay tartışmalarının da artık geride bırakılması gerektiğini ifade etti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İnce'ye zor soru: Neden sözünüzde durmadınız? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Konyali 11 Eylül 2018 07:53 Evet yakışır BBB. Yeminle hayatım boyunca bir kez dahi olsun CHP ye oy vermedim. Fakat bu kadar devlet malını arazilerini tekel tpo seka gibi kurumların ucuza satılmasını görünce sadece İnce olursa oy vereceğim. CHP nin başındaki kişi aynı MHP nin başındaki gibi Akp ye çalışıyor. SP başındaki eski Kurtulmuş neyse hepsi aynı tiyatroyu oynuyor. Faiz lobisi dolar baronlarina kazandırıyor.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 11 Eylül 2018 05:33 ÜLKEMİZİ hangi SİYASİMİZ yönetirse yönetsin , Biz BİR olalım. Yemek yedigimiz KABI temiz tutalım. Işte o zaman KUVVETLİ OLUR HER OYUNA GÖGSÜMÜZÜ GERERİZ

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 11 Eylül 2018 05:27 Hepsi BAHANE. Arka planda ki oyun ÜLKEMİZİ YIKMAK BİRLİGİMİZ BERABERLİGİMİZ SÜRDÜGÜ SÜRECE YIKILMAYIZ.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 11 Eylül 2018 05:22 FETÖ EKONOMİKSEL DOLARSAVAŞI şimdide arka planda Türkiyeyi vurma yıkma hedefi olan iDLiB bahanesi, ÜLKEMİZİ YIKMAK .

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 11 Eylül 2018 05:16 Arkadaşlar, suriye savaşı , İDLİP BAHANE. ASIL PLAN TÜRKİYEYİ VURMAK. KENETLENDİGİMİZ , ELELE OLDUGUMUZ , BERABERCE BİR oldugumuz sürece BİZ ÜSTESİNDEN GELİRİZ

    CEVAP YAZ 0 1
  • salim 11 Eylül 2018 02:00 ne diyorsun marem sen kafayı mı yedin tabiki yorum culardan bazıları da kafayı yemiş.

    CEVAP YAZ 1 1
  • OFLU BABA 11 Eylül 2018 01:45 %22 HAYALPERST MUHARREM GEL BAKAYIM BURAYA NE GORUYORSUN UFUKTA BELEDIYE BASKANLIGIMI GULDURME BIZI MUHARREM ICERISINDE BASKAN SOZU GECEN BIR MAKAM SANA GORE DEGIL SENI ASAR

    CEVAP YAZ 1 3
  • Haydar 11 Eylül 2018 01:31 Bu adam ağzı laf yapan bir siyasetçi olabilir ama lider vasfı yok.

    CEVAP YAZ 1 3
  • ecemnur 11 Eylül 2018 01:00 Kfayı yemiş bunlar.Bak zor soru nasıl oluyor gör:Dolar neden 7 liraya yaklaştı,Ülke 2 ayda neden %30 fakirleşti,elektiriğe doğalgazza akaryakıta neden zam üstüne zam geldi,Dış borç nasıl ödenecek,İdlib'den kaçan binlerce Suriyeli Türkiyeye mi alınacak?Hani 24 hazirandan sonra döviz de enflasyon da düzelecek refah seviyemiz yükselecekti?...zor soru dediğin bunlardor ama Saraya sorulamaz yasaktır.Böyle eften püften haberlerle geçiştirilir gider bu sorular.

    CEVAP YAZ 4 4
  • Misafir 11 Eylül 2018 00:50 Kimi işçiler 24 Haziran seçiminin kilit partisinin HDP olduğunu ve yüzde 10 barajını aşması gerektiğini dile getirdi!...............

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 11 Eylül 2018 00:48 __________________ Tahran’da, sadece Erdoğan’ın somut isteği “ateşkes” de reddedilmedi; Türkiye’nin “kırmızı çizgileri”nin İran ve Rusya tarafından tanınmadığı da ortaya çıktı!....

    CEVAP YAZ 1 2
  • mahir taş 11 Eylül 2018 00:45 bunlardanbişey olmaz

    CEVAP YAZ 3 2
  • Hmzs 11 Eylül 2018 00:36 Kemal ie seni bi fincana koysak içini dolduramasziniz...

    CEVAP YAZ 2 5
  • Misafir 11 Eylül 2018 00:34 CHP den beslenen bir AKP ve Geriye gidilmesi icin yapilan YOL ve KÖPRÜ ler, Gecti güzelim 26 yil.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Can 11 Eylül 2018 00:32 İnce sen Kılıçdaroğlunun milli versiyonusun sadece,kendisi malum yaşadığı yaşadığı ülkeye riyakar ama kafa aynı kafa yani boşşşş!!!!

    CEVAP YAZ 1 2
  • OFLU BABA 11 Eylül 2018 00:32 SU TIPLERE BIR BAKARMISINIZ SU RESIMDE GORULEN IKI KISIDEN HER HANGI BIRININ SURATINDA NUR GOREN VARMI ULKE YONETMEYE TALIP ALLAHIM SEN BIZI KORU

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 11 Eylül 2018 00:13 Bu chpden bi cacık olmazzzz, terörist cenazelerine katılan onlar, savaş çıksa Türkiyeyi değil İranı tutan onlar, ülkesini dış güçlere şikayet eden onlar,hdp barajı geçti diye şükür pilavı dağıtan onlar, hendek kazan teröristlere arkadaşlar diyen onlar...yaz yaz bitmezzz

    CEVAP YAZ 4 7
  • Misafir 11 Eylül 2018 00:31 sanki akp den çok cacık oldu milletin hali ortada ülke ekonomisi batıyor

    1 1
  • Recep 11 Eylül 2018 00:08 Allah HDP ile kol kola gezen CHP zihniyetine Türkiyede ebediyen iktidar yüzü göstermesin. 12 adalar, batı trakya, musul, kerkük...

    CEVAP YAZ 2 4
  • Recep 10 Eylül 2018 23:59 CHP ile HDP arasında düşünce, zihniyet, hedef hiç fark kalmadı. İşte son seçimde bir oy CHP'ye bir oy HDP'ye diyerek HDP'lileri meclise sokan CHP'liler değil miydi? Muharrem, PKK'dan tutuklu Demirtaşı hapiste ziyaret edip, Demirtaşı başkan yardımcısı yapacağız diye vaat ederken, İzmirde CHP'liler onu var güçleriyle alkışlamadılar mı?

    CEVAP YAZ 3 7
  • Recep 10 Eylül 2018 23:55 Pkk ile mücadele eden komutanın apoletlerini sökeceğiz, Pkkdan tutuklu Selo'yu başkan yardımcısı yapacağız diyordunuz? Sonuç ortada.

    CEVAP YAZ 4 12
  • Misafir 10 Eylül 2018 23:17 Aydın Entelektüel kesim her zaman yanlış yapmadığını söyledi.......Ve Adam terfi etti!................. "Bugün sorarsan o ölçümü yaptıktan sonra pek de yanlış değilmiş." ifadelerini kullandı.

    CEVAP YAZ 4 3
  • Ali Yavuz 10 Eylül 2018 23:09 önce bişi diyo sonra bu yanlıştı diyo sonra bu yanlış değil di diyor. Bu kafayla devlet yönetimine talibim diyor birde.

    CEVAP YAZ 1 16
  • Koray 10 Eylül 2018 23:05 Marrem gel bakalım buraya... (İşi bitirilince) Hadi git bakalım !!!

    CEVAP YAZ 0 9
  • Uğur Mumcu 10 Eylül 2018 23:05 AVUKATLARIN DA YARGIDAN ÜMİDİ YOK: YÜZDE 86’SI ‘ADALET YERİNİ BULMUYOR’; YÜZDE 83’Ü ‘HAKİMLER BAĞIMSIZ VE TARAFSIZ DEĞİL’..............Yargıtay Başkanı İsmail Rüştü Cirit, yeni adli yıl açılış töreninde konuştu yaaaaaa!. Konuşmasında kıyamet falan derken, bugün hadis ile karar!! - ...............

    CEVAP YAZ 4 0
  • TÜRKİYELİ 10 Eylül 2018 23:04 CHP ve İNCE nin BAŞKANLIK SEÇİMİNİ KAZANMA İŞİ BİTTİ.ŞİMDİKİ GÜNDEM S.400 LER İNCİRLİĞE KURULSUNMU ?KURULMASINMI ?

    CEVAP YAZ 2 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro