İnce,İnce İstanbul'a!..

CHP'de bir anda sessizlik hakimi olmaya başlamasının nedenini biliyor musunuz? Pazarlık başladı...Diğer yandan İYİ Parti'nin AK Parti ile MHP arasına fitne girişimide!..

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İnce,İnce İstanbul'a!.. yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • Erol Baron 01 Temmuz 2018 12:52 Osman zamlar yağmaya başladı..... Avrasya tünelinden arabanla geçtiğinde artık 23,30 TL ödeyeceksin Osman.....Pahalı diye geçmezsen senin AKP zarar eder Osman çünkü müteahhide garanti verdi..... Yurt dışında bu işler böyle olmuyor Osman..... Heykellerle ve yan nakışlarıyla adeta hepsi birer sanat eseri olan ve bazı yerlerinin genişliği 200m olan Seine nehri üzerindeki 38 köprüye Parisliler para ödemiş olsalardı, o köprüler için kendilerinden oy isteyen partiye oy vermek şöyle dursun, seçim sandığına bile gitmezlerdi be Osman.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Muzaffer Bayrak 01 Temmuz 2018 00:25 Sayın Devlet Bahçeli beyefendiye gönülden teşekkürler. Devlet ve milletinin yanında duruşundan dolayı... Bu asil milleti teröristlere ve fetöcülere ve dahi bilimum şer odaklarına ezdirmeyeceğini kanıtladı. Tekrar teşekkürler

    CEVAP YAZ 0 0
  • yaşar kotan 30 Haziran 2018 02:27 kalemine sağlık vicdanların tercumanı olmuşsun selamlar

    CEVAP YAZ 0 2
  • Erol Baron 29 Haziran 2018 10:45 One minute Osman!.... Türkiye'yi İSTANBUL'dan fethetmeye başlayacak olan M.İnce'yi insanlar bir CHP'li olarak zaten görmüyor..... Onun için bu gibi konularda sana fazla ileri gitmemeni tavsiye ederim..... Fazla geride kalmasın diye ben 24 haziranda İYİ parti ve M.Akşener'e verdim fakat, MHP ANAP'laşmaya başlayan AKP'ye yardım etmemiş olsaydı, 2. turda benim oyum İnce'ye gidecekti.

    CEVAP YAZ 4 1
  • Misafir 29 Haziran 2018 10:27 Mustafa Kemal den sonra Ataturk niye demiyorsun osman diyadin???Dilin mi kopuyor,yoksa yuregin mi yemiyor?Yoksa sirf tayyip erdogan Ataturk demiyor diye mi,sende Ataturk demiyorsun?

    CEVAP YAZ 2 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro