İnce'den kurultay sorusuna ilginç yanıt! Dereyi görmeden...

İZMİR'de, CHP'nin kuruluş yıl dönümü etkinliğinde, gazetecilerin sorularını yanıtlayan partinin 24 Haziran seçimlerindeki cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, "Yerel seçimlerden sonra tekrar kurultay talepleriniz olacak mı?" sorusuna "Dereyi görmeden paçaları sıvama. Önce bir yerel seçimi gör" yanıtını verdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İnce'den kurultay sorusuna ilginç yanıt! Dereyi görmeden... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • mniksek 10 Eylül 2018 10:20 CHP DE MUHARREM İNCE DEFTERİ KAPANMIŞTIR, BU SAATTEN SONRA İNCE CHP YALOVA İL BAŞKANI OLSUN ÖPSÜN TEPESİNE KOYSUN, YALAN VE PALAVRA İLE BİRŞEY OLUNMUYORMUŞ YALANCININ MUMU YATSIYA KADAR YANMIYORMUŞ...

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 10 Eylül 2018 17:53 SANKİ YEREL SEÇİMİ KAZANACAKTA 9 SEÇİMDİR TOKATLIYOZ 10, SEÇİMDE DE SONUÇ AYNI HALA ÜMİTLİ :d

    0 0
  • MİSAFİR 09 Eylül 2018 23:22 Sayın İnce-nin en iyi yapacağı şey- Partisi için- vatanı için- halkı için var gücüyle çalışmak -çalışmak olmalı ..partisine yani Cumhuriyetin ilk kurulan CHP ...ye faydası olması için..

    CEVAP YAZ 1 3
  • DÜŞÜNEN SEÇMEN 09 Eylül 2018 22:21 Sayın ince C.Başkanı adayı oldum diye kendini gündemde tutmaya çalışıyor. Seçim gecesi veya ertesi günü ben yenildim diye kazananı tebrikten bahsediyordu. Benim bildiğim yenilen pehlivan meydandan çekilir. Bu söz anlayana söylenir derler...

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 09 Eylül 2018 20:03 Bir çuval unun fiyatının bir ay içinde yüzde 85’lik artışla 95 liradan 175 liraya çıkmasının ardından, Türkiye Ekmek Üreticileri Federasyonu Başkanı Murat Kavuncu bugün yaptığı açıklamada 'ekmeğe son girdilerle birlikte yüzde 30 ile yüzde 40 arasında zam yapılması gerekmektedir' ifadelerini kullandı.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Kaplan 09 Eylül 2018 18:35 Ya senin ipinlede kuyuya girilmez bir öyle diyorsun bir böyle yarın sana İzmir Belediye başkanlığınıda teklif etseler onuda kabul edersin sen dava adamı değilsin koltuk adamısın

    CEVAP YAZ 2 11
  • Bu Fakir 09 Eylül 2018 18:10 Sayın Kılıçdaroğlu iyidir hoştur. Amma velakin iktidara gelmeye yetecek kadar vatandaşın oyunu alamıyor. Bence çekilmeli.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 09 Eylül 2018 18:23 İyidir hoşmudur... adam 9 seçim kaybetmiş hala iyidir diyo ya :D Bugün sosyal medyada solculara hangi partiye oy verdin diye sorulduğunda %90 ı cevap veremiyor utancından...İyidir hoştur diyor.

    1 3
  • Misafir 09 Eylül 2018 18:03 Ince maskesef akp ninkayıgına binmiştir.kendi kendini bitirdi.

    CEVAP YAZ 3 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro