İnce'den flaş kurultay çıkışı Kılıçdaroğlu'na ne teklif etti

CHP'nin 24 haziran seçiminde cumhurbaşkanı adayı olan Muharrem İnce dün Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu ile yaptıkları görüşmenin detaylarını anlattı. Kılıçdaroğlu'na olağanüstü kurultay önerdiğini söyleyen İnce, Kılıçdaroğlu'dan çekilmesini istediğini, ona onursal genel başkanlık teklif ettiğini açıkladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İnce'den flaş kurultay çıkışı Kılıçdaroğlu'na ne teklif etti haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • DEĞİŞİM ŞART. 03 Temmuz 2018 17:06 İYİ DE DİRETMENİN DE ANLAMI YOK,BU 9. YENİLGİ,BİR İKİ BEŞ DEĞİL.??HERŞEY MİLLET VE CHP İÇİN KİŞİSEL ALINMASIN,BU DURUMU SÜRDÜRMENİN YARARI YOK.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Dadaşlar 03 Temmuz 2018 16:39 Hani kurultay istemeyecekti, ne oldi?

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 03 Temmuz 2018 17:08 BEN İSTİYECEĞİM DEMİYOR ZATEN İHTİMALLERİ SIRALAMIŞ.Kİ HAKLI..KEYFİLİK OLMAZ.

    0 1
  • Fayik 03 Temmuz 2018 16:25 Kitap okuyacağım tavuk besleyecegim sözü veren bay ince hala koltuk derdinde.bay kemalin bir bildiği var.eskinin öğretmeni siyasetin yenisi. Bay ince akıllı ol!!! bu adam Dersimli anla işte hain çakma seyit rızanin saitlerin devamı hendek kazanların hevali. Kimi kandiriyorsunuz siz

    CEVAP YAZ 0 6
  • ZXX 03 Temmuz 2018 16:14 KILIÇDAROĞLU DA EN AZ SENİN KADAR OY ALIRDI. KENDİNİ BİRŞEY SANMA. AÇIĞINÇOK SENİ ÇİĞ ÇİĞ YERLER

    CEVAP YAZ 0 1
  • Siyaset müyendizi 03 Temmuz 2018 16:10 Delege yapısı hdpkk olan chp de bay kemal in misyonu var.her fikri meclise sokmakmis. Perinçeği niye sokmamiş. İşine gelmemiş çünkü. Muharrem in kuracağı Atatürkçü parti bay kemali ezel geçer.Ecevit'in gibi.

    CEVAP YAZ 0 9
  • Sarıların Sedat 03 Temmuz 2018 15:35 Hala "Herkesin cumhurbaşkanıyım sloganı devam ediyor" diyor ya :)) Neremle güleceğim şaşırdım, bilemedim. Birisi şuna seçimin bittiğini söylesin Allah rızası için :)))

    CEVAP YAZ 2 3
  • Ekrem Abi 03 Temmuz 2018 15:32 Koltuklar, oturanlar değişerek iktidara gelemezsiniz. Dünyadan, Türkiyeden, zamandan kopuk Halka ve Halkın inancına düşman bir görüş ile Türkiyede kıyamate kadar iktidar olamazsınız..Olamayacaksınız.. !

    CEVAP YAZ 0 3
  • BİZ SİZE 03 Temmuz 2018 14:33 Sayın KURUŞTAROĞLU YA ÇEKİL YADA ÇEKTİRMESİNİ BİLİRİZ BAK ARAYIN ULAN 154 Ü ÇEKİCİ GÖNDERSİNLER.

    CEVAP YAZ 2 3
  • ne dedim 03 Temmuz 2018 14:27 DERHAL İVEDİLİKLE ACİLEN CHP İHANETİ VATANİYEDEN PKK VE EMPERYALSTLER İLE İŞBİRLİĞİ YARDIM VE YATAKLIKTAN ANAYASA MUHAKEME AL-İ TARAFINDAN KAPATILMALIDIR YÖNETİCİLERİ ÖMÜR BOYU TAŞ KIRMA CEZASI VERİLMELİDİR.Teklif eden : Türkiye Cumhuriyeti esas ve gerçek HALKI - mahkeme heyetine saygılar sunar hayırlı işler dileriz şimdiden teşekkür ederiz.

    CEVAP YAZ 3 3
  • tacettin 03 Temmuz 2018 14:11 sen ne ettiysen bu memlekete kambur olmadan başka oda eder merak etme

    CEVAP YAZ 0 2
  • Omega rıfkı 03 Temmuz 2018 14:03 KULUNÇ DAROĞLU 1000 YIL YAŞASA MUHTAR OLAMAYACAĞINI BİLİYOR KARDEŞİM ADAMI 'DEVLET PARTİSİ'CHP NİN BAŞINA MONTE ETTİLER (GAMERA KAZASIYNAN) BİR DE KOLTUK SEVDASI OLANIN BU PARTİDE YERİ YOK DİYOR GÜLMEDE ŞEYİNİ SIK ŞİMDİ.PARTİ DEDİĞİ BEKARLIĞA VEDA PARTİSİ OLABÜLÜR ONA SÖZÜMÜZ YOHTIR.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 03 Temmuz 2018 13:24 ince ince ham eder muharem kemali

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 03 Temmuz 2018 13:20 konu chp olunca bütün yevmiyeli troller buraya toplanmış, chp çocuk istismarı için önerge verdiğinde akp oylarıyla reddedildiğini de bir ara yazıverin, çünkü her gün çocuklar ölüyor.

    CEVAP YAZ 6 2
  • Misafir 03 Temmuz 2018 14:55 7 yaşında kız çocuğuna tecavüz eden antalyalı chp üyesini, 4 yaşında erkek çocuğuna tecavüz eden chp üyesinide yazaydın...

    0 1
  • MİSAFİR 03 Temmuz 2018 13:07 VALLAHA EN İYİSİ CHPKK NIN KAPATILMASI SİZDEN NE BAŞKAN OLUR HAŞA NE ONURSAL BAŞKAN TERÖRE HİZMET EDİYORSUNUZ İŞİNİZ GÜCÜNÜZ TÜRKİYENİN İLERLEMESİNİ DURDURMAK FİTNE HUZURSUZLUK ÇIKARMAK İFTİRA ATMAK TERÖRÜ ÜLKEYE YAYMAK MECLİSE SOKMAK SİZE OY VERMEK İÇİN BU ÜLKEYE DÜŞMAN OLMAK LAZIM

    CEVAP YAZ 6 11
  • ufuk 03 Temmuz 2018 12:53 e hani seni aday gösterene vefasızlık etmezdin..gelki sende kemalden yalancısın ama..ya da yine mi amerikadan aradılar seni git kemalle konuş bunu söyle..

    CEVAP YAZ 2 0
  • Mehmet 03 Temmuz 2018 12:40 CHP liler sizin lafiniza guven olmaz. Daha dün Sayın İnce genek başkanla yarış içinde olmayacam dedin bugün ne diyorsun. Akşsam başka sabah başkasınız

    CEVAP YAZ 4 10
  • Misafir 03 Temmuz 2018 13:16 Haklısın ama Kılıçdar da aynı şekilde aday olmuştu. önce hayır demiş sonra aday olmuştu. Hepsi birbirine benzemiş. Bir farkları yok. 9 seçim de İnce ile yaşasın CHP yenilgiyi.

    0 3
  • Bilal 03 Temmuz 2018 12:33 Bakin sayin ince bir insanin onuru olsa onursal baskan olur sayin kemal bey tayibi devirecegim diye ne kendinde onur ne saygi ne partinin onuru vs hic birsey birakmadi partilere mv transfer onurmu?bir insanin anasina kufur onurmu girdigi her secimi kayib edip partinin basinda durmak onurmu evlatlarimiz can verirken hdp yle gizli itifak sen ve kemal bey icin onurmu turkiye bu kadar baski altindayken sen ve kemal bey dis guclerle kol kola girip turkiyeyi bogmak onurmu bana bir soyle ben bir secmen olarak sizlerin bu ulke icin onurlanacaginiz ne yaptiniz .haa amerikalilar seni arasi mi onur yok yok yok sizin bu ulkede onurla anlatacaginiz hic bisey yok keske olsaydi onur dedinde 15ntemmuz darbe gecesi sivismak onurmu ?onuru olmayan bir insana onursal baskanlik vermek nedir biliyormusun chp yi sitti sened onursuzlastirmak demekti ince bey bunun icin ne hileler yaparsaniz yapin sizde bir omurgali durus yok chp sadece tayibi yikmak uzere strateji kuruyor buda siyaset degil oyun bozanliktir

    CEVAP YAZ 2 6
  • O kara 03 Temmuz 2018 12:23 Turkiyede Siyaset duzgun calismiyor!! Bir kisi basin toplantisi yapiyor kameranin arkasinda 20 kisi var onlar ne is yapiyor? Icraat gerek Once egitim Sonra denetim.

    CEVAP YAZ 0 2
  • kont 03 Temmuz 2018 12:20 hepiniz aynı örgütsünüz.iyi partiye 15 vekil sattınız,hdp ye kaç vekil satıldı bilen yok.hepsini yazdık kenara.sen chp başına geçsen ne yazar ,yine yenileceksiniz.türk halkı bu yaptıklarınızı unutmayacak.

    CEVAP YAZ 2 5
  • MİSAFİR 03 Temmuz 2018 12:20 SAYIN İNCE İYİ PARTİYE 15 VEKİL GÖNDERDİNİZDE SEÇİMDE HDP YE KAÇ VEKİL ÇIKARDINIZ ONU SÖYLEMEMİŞSİN,ONUDA SÖYLEDE UYUYANLAR UYANSIN ARTIK DOKUZ SEÇİMDE UYUNMAZKİ CANIIIIM,BU GEDER AYDIN ÇAĞDAŞ OLMAYA NE GEREK VAAAA

    CEVAP YAZ 0 6
  • misafir 03 Temmuz 2018 12:16 iyi partiye 15 vekil gönderdinizde pkk ya kaç gönderdiniz onu söylememişsin ince

    CEVAP YAZ 3 3
  • göktürk 03 Temmuz 2018 12:14 kibarca çekil demişmi dememişmi yazılan haber öyle diyor.ama benim bildigim ne kılıçdaroglu nede başka bir lider gönüllü çekilmez.bu ülkede bu hiç olmadı ve olmayacak,koltuk tatlı zamkla yapışan bir daha ayrılamıyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 03 Temmuz 2018 12:14 Seçim kaybetme şampiyonu onursal başkan :))

    CEVAP YAZ 3 8
  • Misafir 03 Temmuz 2018 12:10 yeni bir DSP yada SHP mi çıkar karayalçın ilhan kesici ne der adam giderayak CHP yi de batırdıya la

    CEVAP YAZ 1 3
  • ataş 03 Temmuz 2018 12:09 Vatandaş olan engelliler için neredeyse bir şey yapılmazken söz konusu millet vekili olunca özen gösteriliyor. Neden?

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro