İki ülke İranlı generale suikast için anlaştı mı?

Üç yıl önceki suikasti Tahran'ı uyararak engelleyen Washington, bu kez Tel Aviv yönetimiyle İranlı general Kasım Süleymani'nin öldürülmesi için anlaştı!

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İki ülke İranlı generale suikast için anlaştı mı? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • KAŞGARLI MAHMUT 02 Ocak 2018 11:47 İranlı general Kasım Süleymani' öldürülmesi içi anlaştı! DİYORLARYA HANİ SENİN İÇİN ÜZÜLMÜYORUM ÜLKENİZİN BİRLİK VE BERABELİĞİ BOZULACAK DİYE ÜZÜLÜYORUM.ÇÜNKİ SİZ İRANLILAR BAŞTA SEN OLMAK ÜZERE OBAMA DÖNEMİNDE ALLAH KORUSUN SÜNNİ AVINA ÇIKMIŞTINIZ ABD NİN GEMİSİNE BİNDİNİZ HİÇ KİMSE ÖNÜNÜZDE DURAMIYORDU VE SEN EYYYYYYYYYYYY KASIMMM EFENDİİİİİ ONBİNLERCE YÜZBİNLERCE MİLYONLARCA MÜSLÜMAN SÜNNİNİN EVİNİ OCAĞINI MALINI CANINI TALAN ETTİN BU MAZLUMLARIN AHI YERDE KALACAKMI SANDIN SİMDİ SEN KORK MÜŞRİKLER SENİN İÇİN ANLAŞMIŞ ONLAR SADECE ZAHİRİ OLARAK AMA ÜZÜNDE ALLAH MAZLUMLARIN ACISINI SENDEN ALACAK BUNA KİM SEBEP OLUR ONU BİLMEM. AMA GENEDE ALLAH İRANIN BİRLİĞİNİ VE DİRLİĞİNİ BOZMASIN DİYORUM.

    CEVAP YAZ 16 0
  • Misafir 02 Ocak 2018 02:28 Koruyamaz ise dişe diş kana kan hesabıyla ABD ve İsrail in daha önemli bir değil bir kaç zevatını infaz etmek gereken olmalıdır.

    CEVAP YAZ 2 26
  • Misafir 01 Ocak 2018 18:48 ABD bu sene ne Kuzey Kore ne Cin Ne Rusya sadece Iran la ugrasacak cunku diger ulkelere karsi kendini ispatlayamacak Amac sadece lran in icislerini karistirmak gecmis yillarda Filistin lrak Libya arap ulkeleri hatta Turkiye de oldugu gibi Saygilarimla

    CEVAP YAZ 10 45
  • Misafir 01 Ocak 2018 18:27 OHAL hükümeti, Tayyip Erdoğan’la ilgili milletvekillerinin soru önergelerine yanıt vermiyor|!.Kaç danışmanı vardır, danışmanlardan kaçı başdanışmandır?

    CEVAP YAZ 67 29
  • Misafir 01 Ocak 2018 18:26 İran, Zencani ile Sarraf’ı yargıladı, Biz dosyanın üstünü kapattık. Şimdi ağlıyorlar......................

    CEVAP YAZ 67 24
  • Vys 01 Ocak 2018 18:23 Bu adamda İsrail'in adamı zaten, yine bir oyun peşindeler,

    CEVAP YAZ 67 14
  • Misafir 01 Ocak 2018 18:17 ABD ve İsrailin terör devleti olduğu neden ilan edilmez

    CEVAP YAZ 42 75

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro