İki parti Anadolu Partisi'ne katıldı

Emine Ülker Tarhan'ın lideri olduğu Anadolu Partisi'ne katılım dolayısıyla tören düzenlendi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İki parti Anadolu Partisi'ne katıldı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Gezi Yolu__________ 28 Mart 2015 23:35 Senin Baş imam ve çocukları Kafası kundaklılar öyle düşünmüyor ama!.. Din allah diye malı götürüyorlar ...

    CEVAP YAZ 2 0
  • Nil K. 28 Mart 2015 23:30 Sen din iman cehennem ahiret safsataları ile uyu!........ Allah'ın dediği olur zannet!.. AKP başına bela olsun!........

    CEVAP YAZ 1 0
  • hihihi 28 Mart 2015 18:51 sen de öyle diyorsun ama iş öyle değil. sana göre öyle bildiğini söyle. tınnnnnnnn...

    CEVAP YAZ 1 0
  • islami yaşam 28 Mart 2015 18:29 Bize ahireti vaad edip dünyada din adına zengin yaşamayı telkin ediyorlar...dinsiz dincilerin tipik karakteridir.siz hiç fakir dinci gördünüz mü (Tarikat olsun cemaat olsun) biz hem bu dünyayı hem de ahiretimize sahip çıkıyuruz.

    CEVAP YAZ 1 0
  • sen hak ettin 28 Mart 2015 17:47 afrodizyak, "bu özgürlük anlayışınızı birgün test etmek istedim.hayat kısa bencede herşeyi kısa hayatta yapmak lazım.özgür kadın derken açılım yapmanız mümkün mü". deyip aklinca kelime oyunu yapiyor. birisi de cikip evet özgür kadin acilimi yapacagiz ailendeki bütün kadinlari topla gel derse ne diyeceksin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • bulent gul 28 Mart 2015 17:40 ülkemizin bölünmesini istemem de ve hic sansinin olmadigini bile bile git bir parti kur, ülkeyi bölen akepe den tek bir oy bile alamayacagin kesin sana oy verecek olanlar zaten chp secmenidir. yani sen akepe ye hizmet ediyorsun. vatanini, milletini seviyorsan ve ülkenin bölünmesini istemiyorsun derhal chp ye dön.

    CEVAP YAZ 0 0
  • faniyim fani olanı istemem 28 Mart 2015 17:22 asıl hayat ahiret hayatıdır.ebedidir,ona çalışmak lazım...dünyaya hasr-ı nazar seni kurtarmaz.aklını başına imanla al....

    CEVAP YAZ 0 0
  • net 28 Mart 2015 17:10 Kırmızı kar yağarsa egitimli kadın nedemekse hepsinden oy alırsınız.

    CEVAP YAZ 0 0
  • net 28 Mart 2015 17:09 Bu memleket de çağdaşım deyipte çağdışı olan kemalin kızı kırmızı kar yağarsa veya bahcelinin formulleri tutarsa siz iktidar olursunuz.turkiyede en son ne zaman kırmızı kar yapmıştı .bileniniz varmı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • afrodizyak 28 Mart 2015 17:09 bu özgürlük anlayışınızı birgün test etmek istedim.hayat kısa bencede herşeyi kısa hayatta yapmak lazım.özgür kadın derken açılım yapmanız mümkün mü.

    CEVAP YAZ 0 0
  • nusret aka 28 Mart 2015 17:05 çok güzel çok.emine ile iktidardayız valla kendisine aşığız.??

    CEVAP YAZ 0 0
  • Sonuclar 28 Mart 2015 15:22 Turkiye'deki Egitimli Kadin oylarinin yarisi Tarhan'a Yarisi Demirtas'a gider...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Kemalin Kızı 28 Mart 2015 15:19 Cumhuriyetci kadın çağdaşlıktır. Allahcılar sevmez!.. Çünkü özgür kadının doğurup büyüttüğü çocuklar gericiye asla ümmet olmazlar!.... Ne dergahlara müşteri çıkar özgür kadının yetiştirdiği çocuklardan, ne tarikatlara mürit, ne de gericiye destek verirler!...

    CEVAP YAZ 0 0
  • gerçekçi ol. 28 Mart 2015 15:19 emine,sen ve doğu perinçek türkiyenin gerçeklerine ters bir noktadasınız.sizler herhangi bir köye muhtar bile olamazsınız.türkiyede sadece türk yaşamıyor ki.bir kürt olarak dilime kültürüme yaşam alanı açmayan size nasıl oy verebilirim ki.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ASIL SİZ ŞAŞIRACAKSINIZ 28 Mart 2015 14:23 DSP BÖLÜK BÖRÇÜK RAHŞAN CHP Yİ DESTEKLİYOR SEN BU PARTİDEN NE OY ALABİLİRSİN EVET CHP DEN NE ALABİLECEKSİN ÇOK ŞAŞIRACAĞIZ ÇOK ALDIĞINIZ OY %2 BİLE OLMAZ OLAMAZ

    CEVAP YAZ 0 0
  • nur çel 28 Mart 2015 14:16 75 yaşımdayım bu kadar büyük palavra görmedim

    CEVAP YAZ 0 0
  • kimsesiz 28 Mart 2015 14:05 sayın tarhan iki değil 12 partide katılsa hava alırsınız.

    CEVAP YAZ 0 0
  • nebi telaşe 28 Mart 2015 13:46 katılmışlarmı katıla katıla güldürdünüz güldürmeye devam ediniz hiç bu kadar gülmemiştik

    CEVAP YAZ 0 0
  • oktay 28 Mart 2015 13:43 Denemeden bilemeyeceğiz.Bunu denedik ve illallah ettik...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Tarık TOR 28 Mart 2015 13:32 Ülke elden gitmeden zaman birleşme zamanı. Emine Ülker hanım bir dava kadını olamaz kanaatindeyim.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Murat Usta 28 Mart 2015 13:23 AKP, MHP ve CHP dışında da birçok parti bulunmakta ve eminim ki onlarda iktidarda olsalar en az şimdikiler kadar ülkeyi yönetirler ZİRA şimdiki yönetimde ABD'nin sözünden çıkmıyor onlar iktidara gelince onlarda ABD'nin sözünden çıkmaz olur biter!

    CEVAP YAZ 0 0
  • emre demir 28 Mart 2015 12:56 %80 almasın büyük partiler nede olsa

    CEVAP YAZ 0 0
  • partini iptal et 28 Mart 2015 12:51 çok zor emine hanım,yol yakınken hemen partini iptal et,onbinde yarım oyun olur.olmadı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • hakkatapan 28 Mart 2015 12:50 Akp nin değirmenine su taşıma partisi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • şaşıralım 28 Mart 2015 12:35 Şaşırt bizi Emine Ülker,zaten hep şaşırtıyorsun.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro