'İki kere oy kullandı' iddiasında sıcak gelişme gözaltına alındı

Belçika'da ve İzmir Havalimanında mükerrer oy kullandığı iddia edilen ve fotoğrafları sosyal medya üzerinden paylaşan Şengül E. isimli kadın gözaltına alındı. Adalet Bakanı Gül şüphelinin Ankara'ya getirildiğini söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN 'İki kere oy kullandı' iddiasında sıcak gelişme gözaltına alındı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 20 Haziran 2018 15:16 YSK'nın mükerreri önleyecek bir sistemi yok mu? Eğer yoksa asıl suçlu YSK'dır.Asıl ceza YSK'ya verilmelidir.

    CEVAP YAZ 2 6
  • emir 20 Haziran 2018 13:05 AKP'ye oyunu verdiğini söylerse,bir daha yapma derler,olur biter.Bu vatandaşın yaptığı ne ki,siz 24 haziran akşamını bir seyredin,öyle işler olacak ki,bu vatandaş zemzem ile yıkanmış gibi olacak.

    CEVAP YAZ 4 6
  • Misafir 20 Haziran 2018 13:33 demek sizinkiler hep öyle iktidardaydılar he ne dersin,

    1 5
  • misafir 11:13 e İTHAFEN !!! 20 Haziran 2018 12:52 oğlum o kadar gözün karaysa ve delikanlıysan kimliğinle yorum yazarsın burada. ama şunu bi kenara yaz bak. 15 temmuz gecesi herkes bi şaşkınlık yaşadı birileri kuduruklaştı SANMAKİ BU MİLLETİN SAĞDUYULU FERTLERİ KININDAN BİR ÇIKARLARSA NE SEN NE DE SENİN GİBİ KILIÇLI KALKANLI MASKELİ PALASKALI SAHTE ŞÖVALYELER BIRAKIN KILININIZI KIPIRDATMAYI AĞZINIZI BİLE AÇAMAYACAKSINIZ ÇÜNKÜ BU TARAF GERÇEKTEN KAYNAMAYA BAŞLADI KAN GÖZLERE DOLMAYA BAŞLADI KİMİN KELLEYİ DALDAN BUDAKTAN SAKINMAYACAĞI HİÇ BELLİ OLMAZ KOÇUMM SEN YİNE DE BÖYLE YORUMLAR YAZIPTA KİMSE BENİ BULAMAZ HAVA DUMANLI FALAN DEME !!!!!!!!

    CEVAP YAZ 8 4
  • ahmet 20 Haziran 2018 12:50 Utanmadan 'Devam' demiş. Akp yıllar yılı bu yolla yani hırsızlıkla kazanıyor. Sokakta kime sorsam akp ye oy vermiyor, nasıl oluyorda kazanıyorlar diye düşünürken Rabbim ayakların kaydırıyor.

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 20 Haziran 2018 13:35 sizin sokakta mı yoksa halk tv sütüdyolarından mı anlaşılan sen halk tv ve fox dışında tv izlemiyorsun

    3 2
  • Misafir 20 Haziran 2018 20:05 yarım akıllı daha yeni chp seçiminde ince le kk bu yüzden tartışma yaşamadımı

    0 1
  • DİKKAT OY HİLESİ !!! 20 Haziran 2018 12:44 KESİNLİKLE BİR DÜMENLER DÖNÜYOR KESİNLİKLE.BENCE YURT DIŞINDAKİ SEÇİMLER KESİNLİKLE İPTAL EDİLMELİDİR. AYRICA YURTİÇİNDEKİ SEÇİMLERDE TÜM SANDIKLAR ULUSLARASI GÖZLEMCİLER EŞLİĞİNDE OY VERME İŞLEMİ YAPILMALI SAANDIKLAR BU ŞEKİLDE AÇILMALI VE SAYILMALIDIR

    CEVAP YAZ 1 7
  • Misafir 20 Haziran 2018 13:36 dsp kazanırken de aynı hileler oldu demek geriye dönük o zaman ki vekillerin ve bakanların maaşları iade edilmeli ve haklarında suç duyrusunda bulunulmalı

    2 3
  • Metin Tamer 20 Haziran 2018 12:20 Ya yakalanamıyanlar ne olacak?

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 20 Haziran 2018 12:27 okumuyormusun çift kimlik diyor yani çift oy yok , başkasının kimliğini kullanmaya çalışmış. Okumadan atlamayın

    3 4
  • Misafir 20 Haziran 2018 12:13 Hmm demekki sistemde sikinti var! Adamlar cifter oy kullanabiliyorsa ve bu sadece onlardan birtanesiyse hicbir secim adil degil demektir

    CEVAP YAZ 2 9
  • salhor 20 Haziran 2018 12:01 Çok eski Türkiye'yi bilmeyenler, aramızda çok şerefsiz kişilerin de adam diye dolaştığı gerçeğinin kıdemini anlayamazlar. O sandıktan o sandığa koşanlar vardı 45-50 sene önce. Yekten hırsızlık bu. Bir yandan da inşaallah ve hayır kavramlarını kullanan soysuzlar türedi ki bunlar yoktu eskiden. Şerefsiz, aynı zamanda Allah'ı bilmezdi. Şimdikiler, bilir ve bilmezlenirler. Ya da bilmiyor da biliyor numarası yapıyor. Partizanlık, insanı vahşileştirir. Her türlü hile ve menfaat kazanımı, "KILIÇ HAKKI" görülür olur. Eyvahlar olsun!İmân ve Namusa ta'vîz vermeden sâhip çıkmak, kolay iş değildir.

    CEVAP YAZ 2 3
  • bir basit vatandaş 20 Haziran 2018 12:00 Ülkemiz ne hallere getirildi. Hem 2 sefer Oy veriyor hem de utanmadan, arlanmadan poz veriyor. Ülkemizde Dürüst insanlar aşağılanırken, sahtekarlar, kurnazlar, uyanıklar değer kazanıyorlar. Balık baştan kokar diye boşuna söylememişler.

    CEVAP YAZ 1 12
  • Misafir 20 Haziran 2018 11:50 Yurtdışı oylarını isteyen herkes rahatlıkla 2 oy kullanabilir.

    CEVAP YAZ 4 5
  • Mehmet soylu 20 Haziran 2018 11:42 Oyların mükerrer kullanılmasınada, hadisenin mükerrer olmasınada izin verilmemeli, sorumluları en ağır şekilde verilmeli. Cezalar suça göre eşdeğer ve caydırıcı olmalı

    CEVAP YAZ 0 10
  • Misafir 20 Haziran 2018 11:41 Göstermelik adalet! Bilselerki O oy kendilerine asla yapmazlar

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 20 Haziran 2018 11:39 Adalet Baksnligi varmiki, O da Erdoganin Tekelinde degilmi yaw.

    CEVAP YAZ 4 8
  • Misafir 20 Haziran 2018 11:38 Arkadaşlar biraz akıllı düşünün provakasyon olmasa bence ne yurtdışında nede burda resim paylaşmazdı bu insanların gözüne sokup birilerini zan altında bırakmak çamur atmak için yapılmış besbelli ayrıca kapalı olupta pkk olan yokmu doğuda pkk yı destekleyenler hem mini etekli değilmi zaten bazen çok gülünç olabiliyorsunuz inanmayın bunlara kimseninde günahını almayın

    CEVAP YAZ 14 3
  • Misafir 20 Haziran 2018 12:00 keske sen biraz kalini kullansanda okudugunu anlayabilseydin. kadin DEVAMMM diyor, TAMAM degil. sen nasil pkkli yaptin hayret! secimi kaybedeceksiniz ya, kafayi da yemek üzeresiniz haa.. körü körüne nedir bu reis sevdasi, hic mi kafanizin icinde beyin denen bir et parcasi yok. iyice mankurtlasmis, kitmirlesmissiniz. ülkemiz elden gidiyor, araplasiyor, suriyeliler heryeri istila etti. millete sorulmadan, referandum yapilmadan gizli gizli vatandaslik dagitiliyor haberin yok. kendi vatanini kurtarmayan vatan haini suriyeli beslemeler türk vatandasligi alarak ülkemizin ve milletimizin geleceginde nasil söz sahibi olurlar? akparti ülkemizin gelecegi icin artik gitmeliii

    0 5
  • halk 20 Haziran 2018 11:35 5 yil cokta 6 ay falan falan yatsa cok iyi olur

    CEVAP YAZ 5 2
  • Mehmet 20 Haziran 2018 11:28 Hani adalet yoktu hani adalet tarafsiz degildi. Ak partiyede verse adalet adaletli davraniyor gordunuzmu ey cahiller

    CEVAP YAZ 14 5
  • zeliha 20 Haziran 2018 11:27 sadece fotoğraf çektirip oy atıyormuş imajı da yaratmış olabilir. ben bir sandıkta sandık kurulu üyelerinin oy atarmış gibi yapıp selfie çektiklerine şahit oldum. sosyal medyada arkadaşlarına oy atma keyfi diye paylaşıyorlardı herhalde

    CEVAP YAZ 13 0
  • Misafir 20 Haziran 2018 11:49 olay bu kadar dallanıp budaklanmasaydı kadına bişey olmazdı. Bekleyip sonucu görelim bakalım, ceza alacak mı

    0 6
  • Kadir Bozbey 20 Haziran 2018 11:23 Bunu gibi sahte kimliklerle kaç kişi sahte oy kullanıyor biliyormusunuz, bu kadın kendini ifşa ettiği için görüldü, ifşa etmeyen binlerce kişi var. Geçen seçimde Ağrı’da 200 kişilik bir köy sandığından 255 oy çıkmıştı mesala

    CEVAP YAZ 1 12
  • Misafir 20 Haziran 2018 11:51 Bir de % 100 evet çıkan andıklar var, demek ki o bölgede dışardan bir tane bile kişi yok, memur yok, silme EVET. Bu hat-yatın olağan akışına aykrı. Bu sandıklarda görevli olanlara hiç bir işlem yapılmadı

    1 8
  • Ali 20 Haziran 2018 11:21 Müftü karisi hikayasine benziyor, chp her haltu yer

    CEVAP YAZ 15 10
  • Misafir 20 Haziran 2018 11:20 Bunun yüzünden oyum Muharrem Inceye. Hiç kimse bunu savunmasın. Bir Müslüman olarak artık kaldırılmaktan bıktık.

    CEVAP YAZ 7 20
  • Şimdiden şaibe kokusu 20 Haziran 2018 11:19 Bu kadin face de paylaştığı için yakalanmış. Peki ya yakalanmayanlar kaç kişi acaba. YSK konsolosluklarda ki ile gümrüklerde ki oy kullanan isimleri karşılaştırıp mükerrer olanları tespit yoluna gitmezse bu seçimdeki şaibe ortadan kalkmaz.

    CEVAP YAZ 2 8
  • Mert 20 Haziran 2018 11:18 Alacagi ceza cok net 5 yil alir 2,5 yil yatar, icerde bol bol düsünür

    CEVAP YAZ 0 6
  • Xxx 20 Haziran 2018 11:16 Bu da tam salakmis :-)

    CEVAP YAZ 0 7
  • Yüz karası 20 Haziran 2018 11:16 Allah'a inanıyormus gibi yapıp utanmadan rahatlikla Allah yokmuş davranıyorlar. Sen bunun hesabını ahirette Allah'a nasıl vereceksin. Tabii ahiretin varlığına inanıyorsan. Bunlar kul hakkını yerken de besmele çekerler.

    CEVAP YAZ 0 10
  • Misafir 20 Haziran 2018 11:14 Bende akp liyim ama kendimi hdp den sandık görevlisi yazdırdım😋🤩😂😎

    CEVAP YAZ 4 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro