İğrenç olay! Gizli kamera ortaya çıkardı...

10 yaşındaki kız çocuğu, evleri kentsel dönüşüme girdiği için yerleştikleri akraba evinde istismara uğradı. Korkunç olay, ailenin küçük kızın davranışlarından şüphelenip kitap rafına gizli kamera koymalarıyla ortaya çıktı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İğrenç olay! Gizli kamera ortaya çıkardı... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • GÖKTÜRK 02 Ocak 2018 11:33 CEZALAR YETERSİZ, BU SAPIKLARA ÖYLE CEZA VERİLMELİ Kİ, İDAM EDİLMELERİ İÇİN YALVARMALI, YOKSA BU TÜR HABERLERİ ÇOK DAHA DUYARIZ.

    CEVAP YAZ 2 5
  • Misafir 02 Ocak 2018 11:32 Hicab: Utanmak... Hicabi:Utanan. Adında utanma var ama kendisi utanmaz bir namussuz! Devlet de böylelerini idam etmediği için utanmıyor hiç!

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 02 Ocak 2018 10:35 YIL 1994 .81/1 DEN ANKARA KEÇİ ÖREN ÇOCUK ISLAH EVİNDE CEZAMI ÇEKMEKTEYDİM.13_17 YAŞ ARASI 130 ÇOCUK MAHKUM VARDI MÜESSİL BENDİM .ARAMIZDA BİR ÇOK 5 İLE 10 YAŞ ARASI KIZ,ERKEK ÇOCUKLARA TECAVUZ ETMEKTEN CEZA YATAN SAPIK MAHKUM VARDI.BEN ÇOK EZERDİM İDARE BANA GÖZ YUMARDI .SAPIK MAHKUMLARDA BİZİ PİSGOLOK ABLALARA ŞİKAYET EDERDİ.BIRGÜN BİR PİSKOLOK ABLA BENİ ÇAĞIRDI!ONLARA ÖYLE DAVRANMAMAM GEREKTİĞİNİ ONLARIN HATA YAPTIĞINI VE CEZALARIN ÇEKMEKTE OLDUKLARINI SÖYLEDİ. BEN ABLA BİRŞEY SORABİLİRMİYİM DEDİM SOR DEDİ O TECAVUZ ETTİĞİ SENİN ÇOCUĞUN OLSAYDI SEN NEYAPADIN? DEDİM! O ONU ÖLDÜRÜRDÜM DEDİ.AMA BEN ÖLDÜRMÜYORUMKİ!DEDİM SUSTU.DİYECEĞİM BEN İŞLEDİĞİM SUÇ DAHİL CEZALAR YETERSİZ VE CAYDIRICI DEĞİL VESSELAM

    CEVAP YAZ 2 8
  • Misafir 02 Ocak 2018 09:23 Olay sabit ise derhal temizlenmeli. Ama o adamın da çocukları vardır onların da onurları kırılmadan, zedelenmeden cezası verilmeli. Suç bireyseldir, aile fertleri korunmalı. İdam böyleleri için şart!

    CEVAP YAZ 10 10
  • Misafir 02 Ocak 2018 09:20 İDAM OLMADAN BU PİSLİKLERİN HABERLERİNİ DUYMAYA DEVAM EDECEĞİZ.ÜLKEYİ YÖNETENLER BU OLAYLARIN ÖNÜNE GEÇMEK İÇİN NA BEKLİYORSUNUZ.SİZ KOLTUKLARINIZDA RAHATÇA OTURUN

    CEVAP YAZ 7 11
  • Misafir 02 Ocak 2018 09:18 serefsizmis alcak insan degilmis bunu insanlah biri ceza evinde sisler

    CEVAP YAZ 3 5
  • hakkı aydın bulut karacan 02 Ocak 2018 09:13 tutuklanmasın kellesi tez elden kopartılsın idam geri gelsin toplum bozuldu

    CEVAP YAZ 5 7
  • barlas 02 Ocak 2018 08:53 yawww asın gidin ne uğraşıyosunuz daha kaç çoçuğun bu şekilde iğrenç haberini alacaksınız..yazıkkk

    CEVAP YAZ 3 4
  • salhor 02 Ocak 2018 08:53 Bu tür haberler verilmemeli.O çocuk büyüyünce internette okuyacak bunu. Sayısız çocuk okuyor. Artık bu yaşlardaki evlâdına sarılan bir baba "Sakın benim kız benden bile korkar hale gelmiş olmasın" der mi der. Bunların hangisinde bir hayır, bir fayda var?

    CEVAP YAZ 0 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro