İdlib'de ortalık karışıyor! Fransa da devreye girdi: Vururuz

Fransa Esad rejiminin İdlib'teki saldırısında kimyasal silah kullanması halinde hedefleri vurmaya hazır olduklarını açıkladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İdlib'de ortalık karışıyor! Fransa da devreye girdi: Vururuz haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • Kerim 06 Eylül 2018 16:42 Esad in kimyasal silah kullandigini sanmiyorum. Yuzu yikanan cocugu kimyasallardan uzaklastirdiklarini sanan gazeteci pacavrasi, ayni gazeteci kimyasal silahi koklayarak anlayabiliyor, gibi gazeteciler kime hizmet ettikleri bellidir. Fransa da hedefleri vururuz demis. Adamlar daha ortada birsey yokken hedefler belirlemisler kendilerine. Artik ne hikmese hak soyletmis heralde.

    CEVAP YAZ 0 0
  • kundemacı 06 Eylül 2018 13:50 İdlib' in terörden temizlenmesi şart, kimse kıvırmasın. Dünyada ülkesinin bir bölümünü etki altına alan teröristlere kim izin vermiş ki Suriye' de versin.

    CEVAP YAZ 3 3
  • Farabi 06 Eylül 2018 13:16 Peki,Turkiye neden vurmuyor Esed i ? Herkes vuruyor nasil olsa,kim vurduya gider.

    CEVAP YAZ 4 2
  • Misafir 06 Eylül 2018 13:33 Bizde o akıl ve cesaret yok nasıl vurulacağını da bilmiyok sana silahı verelim vurunmu kardaş bizim yerimize hemi

    0 1
  • Misafir 06 Eylül 2018 16:44 Adami neden buruyorsun hemen. Adam kimyasal silah falan kullanmiyor. Orada savasin cikmasini tam cozemesem de, adamin devam ettirmeye niyeti yok. Digerleri devam ettiriyor. Bir de kimi vuruyorsun kardes? Orada suclularin oldugu kadar masum insanlar da var. Bir de ne kadar hain olurlarsa olsunlar senin komsun, ve senin komsun olmaya devam edecekler. Not, hain kelimesini suriyelilerin geneli icin kullandim, evet geneli icin kullandim.

    0 0
  • ruzgar67 06 Eylül 2018 13:02 Ne vuruyosun sen kusmu karsinda zavali libyami var rusya var zavali libyayi hic bir sey yokken bombaladiniz muslumanlari oldurdunuz

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 06 Eylül 2018 12:32 Bunlar vuracak bahaneleride hazır hemen kimyasal madde kullandılar diyecekler

    CEVAP YAZ 0 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro