İBB'den İstanbullulara ücretsiz ulaşım müjdesi!

İstanbul Büyükşehir Belediyesi'den okulların açılacağı 17 Eylül Pazartesi günü için bir son dakika kararı geldi. 17 Eylül Pazartesi günü İstanbul'da toplu taşıma ücretsiz olacak. Bu yıl İstanbul'da 2018-2019 Eğitim Öğretim yılında 2 milyon 714 bin 30 öğrenci, 151 bin 604 öğretmen ders başı yapacak.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN İBB'den İstanbullulara ücretsiz ulaşım müjdesi! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • Misafir 10 Eylül 2018 18:36 İbb ...belediyeler yoksulluk sınırının altında ve açlık sınırındaki...fukarayı şehir içinde ücretsiz taşısın....emekliiyi dar gelirliyi fukarayı...memuru işçiyi yoksulu...garibi gurebebayı...zamlar karşısında az da olsa korusun....sağnak gibi devam eden zamlardan yoksul fukara garip guraba....işini bilmiyen memur..da korunsun....sosyal devlet ilkesi güçlendirilsin...savaş fakirin....malı götür me zenginin kaderi olmasın...

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 10 Eylül 2018 18:18 GÜNEYDOĞUDA KÜRT HALKA ÜCRETSİZ YOK MU?.............

    CEVAP YAZ 0 0
  • Abdullah GÖKBAYRAK 10 Eylül 2018 17:36 14.00 Nedir Akşama kadar olsun ne var sanki saat 19.30 a kadar olmalı

    CEVAP YAZ 1 0
  • 🌑 🌑 Şarapçı Şükrü 10 Eylül 2018 16:51 🌑 🌑 Bu AKP Müjdesi! Bir iki hafta içinde yeni zam gelecek demektir ...

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 10 Eylül 2018 16:47 Anneler ve babalar, çocuklarını sokak ortalarında eşkıya çetelerince öldürülsünler diye yetiştirmediler! Bir gün bunların hesabı sorulacaktır.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 10 Eylül 2018 16:46 ne müjde ne müjde sanki her gün ücretsiz yapmışlar gibi bide manşet atıyorlar

    CEVAP YAZ 1 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro