Hz. Yahya'nın tasvirleri ile amellerin fazileti

Resulullah (sav) bize şöyle anlattı. "Allah Yahya Peygamber'e beş şey emretti. Bunları yapmayı ve İsrailoğulları'na da emretmesini istedi...''

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Hz. Yahya'nın tasvirleri ile amellerin fazileti yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR4 YORUM
  • Gülay 12 Haziran 2016 21:17 Merhaba hocam tütsü olan eve cinler musallat olurmuş bunu merak eden ancak doğru bir cevap alamayan bende dahil birçok kişi var bizi aydınlatırsaniz seviniriz saygılarımla,şimdiden allah razı olsun...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 10 Haziran 2016 10:19 Ateko09 Bu çocuk dini eğitim almadığı halde neden yazdırıyorsunuz?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 11 Haziran 2016 15:43 dini eğitim almadı mı ? komik olma. İlahiyat talebelerine arapça dersler okutuyor. senin gibi kıskançlarda kıskanıyor işte

    0 0
  • vedat 10 Haziran 2016 10:00 amin Allah razı olsun bu güzel bilgileri bizlere hatırlatıp paylaştığınız için bence bu haber siteleri bu tip paylaşımları çokça yapmaları gerekir kopuk bir toplum olduk artık haberleri izlemek ve okumak istemiyorum katili tecavüzcüsü hırsızı ortalık o kadar kötülük doluki müslüman bir ülkeyiz ama müslümanlıktan çok uzak bir ülkeyiz minarelerimizde yükselen ezana icabet etmiyoruz Allah (c.c) o ezanla bizi çağırmakta gitmiyoruz. Ama çok gereksiz şeylere koşup gidiyoruz Allah iyi nesiller yetiştirmemizi nasip etsin anne ve babamıza akrabalarımıza komşularımıza Peygamber efendimizin buyurduğu gibi olmayı nasip etsin.Kulluk görevimizi yerine getirmemizi peygamber efendimiz (s.a.s)iyi birer ümet olmamızı nasip eder inşallah

    CEVAP YAZ 2 1
  • Ali 10 Haziran 2016 09:17 hep asmak kesmek üzerine konusan bir peyagamber olurmu. Bunlar peygamberin agzindan çikacak seyler degil, uydurma

    CEVAP YAZ 0 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro