SON DAKİKA

Hıncal Uluç konuştu her satırı bomba açıklamalar!

Türk medyasının duayen ismi Hıncal Uluç , internethaber.com sitesine konuştu. Lafını esirgemeyen Hıncal Uluç içinde ne var ne yok döktü. Hıncal Uluç röportajının her satırı bomba oldu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Hıncal Uluç konuştu her satırı bomba açıklamalar! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR22 YORUM
  • AKKURT 21 Nisan 2016 09:19 SENİN GİBİ PAPAZA SABAH GİBİ BİR GAZETEDE YER VERENLERE YAZIKLAR OLSUN.

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 21 Nisan 2016 08:38 Hande hanım miladı dolmuş, tarihi eser olan kişilerle röportaj yaparak başarılı olamazsın.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Vatandaş 3 21 Nisan 2016 06:52 İçini dökmüş. Ama içinden FENERBAHÇE düşmanlığıyla sadece kin ve nefret akmış

    CEVAP YAZ 0 0
  • Vatandaş 2 21 Nisan 2016 06:51 Yaşın erdi kamale, birazda içindeki kin ve nefreti bir kenara bırakarak objektif olarak konuşsan

    CEVAP YAZ 0 0
  • Vatandaş 1 21 Nisan 2016 06:49 Bu nasıl FENERBAHÇE medyası ki bütün programlarda gece gündüz FENERBAHÇE aleyhine konuşulup Aziz Başkana saydırıyorlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • SKADRON 20 Nisan 2016 21:44 ustalarıyla ilgili ekşiden bir alıntı MEEHMET ALİ KIŞLALI bir yazısından alıntı : "onlarla ilk tanışmam 1960 yılı şubat ayında oldu. 20 kişilik türk gazeteci grubuyla, askeri bir gezi için ilk defa gittiğim amerika'daydık. orada çekilmiş fotoğrafa şimdi baktığımda ecvet güresin, ..........şöhretli gazetecileri ile, usis'in unutulmaz türk müdürü doğan poyraz'ı ve sınıf arkadaşım çetin emeç'i görüyorum. abd'de bir ay süren gezimiz sırasında beni en çok etkileyen yer ford bragg'daki, daha sonra özel kuvvetler(ök) ve delta force eğitim merkezi olan üs olmuştu. şimdi ford bragg'daki eğitim ve komuta merkezi abd askeri gücünün en önemli parçalarından biri. " bahsettiği ford bragg'daki eğitim yeri "teknik sorgulama" denilen (işkence yapma okulu) 1952 yılından beri nice meşhurlarımızı da yetiştirmiş bir merkezdir. ayrıca m.ali kışlalı'nın 1996 yılında ümit yayıncılık tarafından yayınlanmış "güneydoğu,düşük yoğunluklu çatışma" isimli 334.sahifelik bir kitabı da vardır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • EVEREST 20 Nisan 2016 21:30 HINCAL ABEYYY ARDIÇ ÖZDİL ÇÖLAŞAN DÜNDAR İSMAİL PORTAKAL. BUNLAR HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYON ,BUNLARA PORTAKAL DESEN ERDOĞANA SALDIRIYOR SALATALIK DESEN YİNE SALDIRIYOR HIYAR DESEN YİNE ERDOĞANA SALDIRIYOR SIVAS CİNSİMİ ACABA BUNLAR,BİDENESİ BİR ŞEY BULAMAYINCA ATATÜRKÜN YAPIŞIYOR DİĞERİ KENDİ İÇİYOR ÖBÜRÜ İÇİNCE ONA BULAŞIYOR BİR DİĞERİ VATANA DEVLETE HAKARET EDİYOR OY VEREN VATANDAŞA SALDIRIYOR ECABA BUNLAR TÜRKİYEYİ KARIŞTIRMAYA ÇALIŞTIKLARI BELLİ AMA KİMLERE ÇALIŞIYORLAR

    CEVAP YAZ 0 0
  • AY AYDIN 20 Nisan 2016 21:21 SAYIN ULUÇ HELEKİ ARDIÇ, ÖZDİL ,ÇÖLAŞAN,İSMAİL VE PORTAKALIDA EKLERSEK NE BÜYÜK KOMEDİYLE KARŞI KARŞIYA OLDUĞUMUZU ANLARSINIZ TÜRKİYEYE YABANCI BİRİ CENAZEDE İTRİMİ ÇALSAK ŞOPENMİ DİYOR DİĞERİDE DİYORKİ YOK ATATÜRK OLMAYAN ZAFER ÖBÜRÜ NE HIYKIRIYOR BAKAN BEYİN OĞLU KUMAR MASASINDA HAH HAH HAAA YEMİN EDERİM HEM GÜLÜYORUM HEM ACIYORUM İNSAN KENDİ ÜLKESİNE SAPIK ZİHNİYETLER YÜZÜNDEN BU KADAR DÜŞMAN OLABİLİRMİ KUMAR MASASI SADE SENİN GİBİ SAHTE AYDINLARAMI KURULUYOOOO

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 20 Nisan 2016 16:13 Hıncal Uluç ARTIK SEN BUNADIN YA KİMSE SENİ GÖRMEK İSTEMİYORRR

    CEVAP YAZ 3 1
  • misafir 20 Nisan 2016 15:54 önceleri bir şeyler söyler diye takip ettiğim şimdi ise pek kaale almadığım biri...hep muhalif tarzı bu..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Sezer ÖCAL 20 Nisan 2016 15:39 MEdyanın tamamı fenerbahçeyi destekliyorsa başarıların büyük çoğunluğu fenerbahçede olması gerekmez miydi ? Yoksa Fenerbahçe yönetimi çok mu basiretsiz ? Yoksa Fenerbahçenin mevcut başarısı hasbelkader mi ?

    CEVAP YAZ 0 1
  • Sezer ÖCAL 20 Nisan 2016 15:39 MEdyanın tamamı fenerbahçeyi destekliyorsa başarıların büyük çoğunluğu fenerbahçede olması gerekmez miydi ? Yoksa Fenerbahçe yönetimi çok mu basiretsiz ? Yoksa Fenerbahçenin mevcut başarısı hasbelkader mi ?

    CEVAP YAZ 1 0
  • KB 20 Nisan 2016 14:23 Hem kimse cesur değil, kovulmaktan korkuyor diyeceksin hem de Cumhurbaşkanı ile ilgili soruya "Böyle bir açıklamayı Hıncal Uluç'un nasıl değerlendireceği bu röportajın sınırlarını aşar" diyeceksin. Neden aşar, aşarsa nereye ulaşır (yada nerede biter) acaba???

    CEVAP YAZ 0 0
  • Tosun Paşa 20 Nisan 2016 14:17 Hıncal'ın dünya görüşüne katılmıyorum ama futbolla ilgili söylediklerinin doğru oldukları kanaatindeyim.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 20 Nisan 2016 14:10 Topuğuna kimin sıktığını sordunuz mu acaba ve mesala o topuğuna sıkanın Türk futbolunun "kaynanası" vazifesini gördüğünü. Ne başlık paralarıyla gelenlerin olur ki o kaynanayı gölgede bırakırlar korkusuyla tefe konup gönderildiğini söyleyip yazabilecek mi acaba.Futbol dünyasında başarının sportif aktivitelerle değilde perde gerisindeki aktörlerce elde edildiğini açık ve net söyleyebilecek mi mesala...

    CEVAP YAZ 0 0
  • hastasıyız dede 20 Nisan 2016 14:00 ben böyle sert erkek görmedim, heeyytt be; kim havuz medyası diyormuş gelsinlerde bana söylesinler olafı diyor ph10 hıncal , tutki söylediler ne yaparsın ph10

    CEVAP YAZ 1 0
  • ibrahim 20 Nisan 2016 13:39 tam da mensup olduğu gazeteye uygun bir karaktersiniz, en zor sorularda nasıl da kıvırmış, ne şiş yansın ne kebap misali, kaç yaşına geldin ama yalakalıktan vaz geçmedin, hala korkuyorsun, yazıklar olsun.

    CEVAP YAZ 1 0
  • analist 20 Nisan 2016 13:00 şimdiki basın dünyasının insanları tamamen güclünün ve patrona hizmet idealist gazetecilik meslek olarak yetiştirilmiyor bunu zaten parasıyla basını satın alarak gücünü gösteren kapitalist jenerasyonun yeni strejisi hıncal bey deyerli basının yetiştirdiği az insanlardandır

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 20 Nisan 2016 12:19 Sayın Uluç'u tebrik ediyorum. Çok doğru bir tespitte bulunumuş. Binali Yıldırımın oğlunun kumarhane görüntülerini İnternet haber dahil HAVUZ'cular görmedi. Neden görsünler ki? Görürlerse rekalam alamazlar.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Gercek Gazeteci 20 Nisan 2016 12:12 Turkiye de bir tane gercek gazeteci var o da SULEYMAN OZISIK tir. Tarafsiz,objektif,adil,hic bir siyasi parti ayrimi yapmayan,DALKAVUK,yagci yazarlara karsi olan,bilgili,donanimli,modern ve tam bir Ataturkcudur...

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 20 Nisan 2016 12:20 Gazeteciye bak hizaya gel. Binali Yıldırım'ın oğlunun kumarhane görüntüleri ile ilgili hiçbir haberleri yok nedense?

    0 0
  • meraklı 20 Nisan 2016 11:57 hande aydemir kimin neyi oluyor çok merak ediyoruz ! birileri destekliyor sanki (;

    CEVAP YAZ 0 0
  • selim akay 20 Nisan 2016 11:56 Senin gibi havuzcular var ya yeter.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro