SON DAKİKA

Her şeyi itiraf eden eski kaymakam böyle çark etti!

Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında tutuklanan ve etkin pişmanlık hükümlerinden faydalanmak isteyen eski Araklı Kaymakamı İbrahim Halil Şivgan, yargılandığı ilk duruşmada önceki ifadelerini kabul etmedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Her şeyi itiraf eden eski kaymakam böyle çark etti! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Misafir 13 Eylül 2018 09:19 Hemen hepsi ayni taktigi kullaniyor. Yani pkk dhkp mlkp tikko isit daes militanlari yakalandik larinda ne yapiyorlarsa fetoculer de onu yapiyorlar. Gozaltinda baskiya ugradik, kotu muamele yapildi, baski altinda ifade verdik hatta iskence gorduk vs. Ama her sey gun gibi ortada, yuzsuz yalanci hainler

    CEVAP YAZ 3 0
  • gri bölge 13 Eylül 2018 09:18 son binyılın iblis çetesi ıslah ve tedavisi mümkün değil ALLAH ın kitabına resulüne savaş açanların tek cezası İDAM dır gerisi fasarya.daha dün içerden çıkan 1 dolarlık ruhsuzlar Kayseri'de bir bağ evinde yakalnadı tam 10 kişi,250 yıl zindan cezası versen geberse vazgeçmez ruhunu satmış şeytana o iş bitmiştir ne tövbesi ne duası kabul olur bu hainlerin

    CEVAP YAZ 2 0
  • Ömer özkan 13 Eylül 2018 08:45 Tipik fetöcü. Yalan yalan yalan.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 13 Eylül 2018 04:56 8 Eylül’de yayımlanan “MASAK’tan esnafa: Niçin 1.750 dolar yolladın” vaka zaten böyle bir cinnet halinin en müşahhas misaliydi.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 13 Eylül 2018 04:51 Bir memleket düşünün en tepedeki kişi döviz kurları yükseldiğinde bunu “kendisine darbe yapmak” şeklinde kabul ediyor.Darbeye destek verdiğini iddia ettiği bankalar, şirketler, holdingler ya da şahıslardan bizzat hesap soracağını yakın çevresi ile paylaşıyor.Ortada iddia olunduğu gibi bir suç varsa bile fâillerine hukuk zemininde değil Erdoğan’ın hissiyatına göre hesap sorulacak.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 13 Eylül 2018 04:49 “Kimin elinin kimin cebinde olduğu hangi yurtiçi bankaların, yurtiçinde yerleşik yetkili müesseselerin, kurumsal ve bireysel müşterilerin döviz abra-kadabrası inceleme altında.”“Türkiye’de de böyle bir operasyonun an be an yapılacağına ilişkin umudum halen diriliğini koruyor. Bunun emareleri de var.”Hürses Gazetesi’nde 11 Eylül’de Fehmi Çalmuk imzası ile yayımlanan makalede bir cümlesi var ki o sözler adeta hukuk devletinden eser kalmadığının itirafı.“10 Ağustos olayını kendisine yönelik ‘ekonomik darbe girişimi’ diye kabullenen Erdoğan’ın ‘Burunlarından fitil fitil getireceğim’ cümlesini de ekleyelim.”

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 13 Eylül 2018 04:43 Türkiye kambiyo kontrol rejimine ve sermaye kontrollerine geçti de bir bizim mi haberimiz yok? Operasyon listesinin başında hâlâ Hizmet Hareketi’ni destekleyen büyük işadamları varmış. Maksat da Türkiye’den çıkan paraları geri getirmekmiş. Yurtdışına para çıktıysa nasıl gelecek?

    CEVAP YAZ 0 1
  • TABİ YA 13 Eylül 2018 04:27 Bunlar milletin zekası ile alay ediyor galiba. Bununla mutlaka biri görüştü ve ifadesini geri alması konusunda ya baskı yaptılar yada telkinde bUlundular. En büyük şüpheli avukatıdır. Bu adamların adalet sistemini kullanarak alay eder gibi stratejiler kullanması şahsen bana koyuyor.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 12 Eylül 2018 21:12 Koskoca kaymakam olmuş devlet yönetiminde bulunmuş hiç tanımadığı bir adam geliyor bunu eve götürüp ders çalıştırıyor ve yerleştiriyor ilginç bir durum

    CEVAP YAZ 2 10
  • Misafir 13 Eylül 2018 09:23 NE DERS ÇALIŞTIRMASI,ÇALINAN SORULARIN CEVAPLARINI ALMAYA GİDİYORLAR.AYNI SORULARI TEKRAR SORUN BAKALIM KAÇ DOĞRU CEVAP VEREBİLECEKLER?

    1 1
  • Misafir 13 Eylül 2018 09:23 NE DERS ÇALIŞTIRMASI,ÇALINAN SORULARIN CEVAPLARINI ALMAYA GİDİYORLAR.AYNI SORULARI TEKRAR SORUN BAKALIM KAÇ DOĞRU CEVAP VEREBİLECEKLER?

    1 0
  • Misafir 13 Eylül 2018 11:34 Pardon da!... Soru çalanların soruşturulmasını "tertemiz bir sınav yapılmıştır. Ben ikna oldum" diyerek kim engellemişti!

    0 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro