HDP'den Kandil operasyonu çağrısı!

HDP Eş Genel Başkanı Pervin Buldan, Türkiye'nin operasyon yapmaya hazırlandığı Kandil için skandal niteliğini taşıyan ifadeler kullandı. Buldan'a göre Türk halkı bu operasyona onay vermemiş!

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN HDP'den Kandil operasyonu çağrısı! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 15 Haziran 2018 00:38 hainlerin alayına idam verilsin. vatan hainliğine idam getirilsin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Turgut Şentürk 14 Haziran 2018 04:40 Bana göre beyin bulunmayan kafalarınız omuzlarınıza yüktür. Devlet devlet olmalı ihanete ve teröre hizmet eden başları omuz üzerinden alıp yere koymalıdır.

    CEVAP YAZ 0 19
  • Misafir 13 Haziran 2018 11:44 Türk halkı olarak biz onay verdik merak etme. Senin ordaki hewallerinin kellerini senin ve senin gibi vatan hainlerinin önlerine atana kadar da durmayacağız. Dağlar bittiğinde sıra size gelecek işte o zaman vatana düşman olan ne kadar senin gibi şehir faresi varsa yaptığınız ihanetlerin hesabını verip bedelini de ödeyeceksiniz

    CEVAP YAZ 1 37
  • Turgut Şentürk 13 Haziran 2018 11:44 Çağrıyı CHP li kardeşlerine yapıyorlar. Özgür özel denen dangalak Afrin de olduğu gibi Kandile Türk askeri gitmesin diye çağrı yapmıştı. Birbirleriyle paslaşıyorlar.

    CEVAP YAZ 1 37
  • Turgut Şentürk 13 Haziran 2018 11:23 Taş üstünde taş, omuz üzerinde baş kalmasın. Mehmedim vursun teröristler ve işbirlikçileri kan kussun. Allah askerimi polisimi korusun. Amin.

    CEVAP YAZ 0 40
  • Misafir 13 Haziran 2018 10:28 Onay vermemiş mi? Dur o zaman onay veriyoruz: Taş üstünde taş baş üstünde baş kalmasın!!!

    CEVAP YAZ 1 34
  • T ışık 13 Haziran 2018 10:16 Ben halk olarak onay veriyorum hatta sonuna kadar arkasındayım

    CEVAP YAZ 2 32
  • Coşkun akgündüz 13 Haziran 2018 10:11 Bütün kalbimle onay veriyorum hatta sizide birlikte gomsunler kenan evren gülten kisanakta jop denerken sesiniz çıkmıyordu yani çıkamıyordu şimdi köpek gibi her yerde havliyorsunuz sonrada ülkede diktatör var diyorsunuz.türk halkının sizler hakkında çok güzel fantezileri var eminim benimde var siz dua edin sizleri bize teslim etmesinler.

    CEVAP YAZ 0 31
  • Akdenizli. 13 Haziran 2018 09:43 it ürür kervan yürür.. siz havlamaya devam edin, biz de PKK denen o terör örgütünü yok etmeye devam edelim.. sıra size de gelecek ,,o CHP iş birliğiniz de sizi kurtarmayacak.

    CEVAP YAZ 0 30
  • H 13 Haziran 2018 09:35 Kapatıcı Terörist parti çoğaldı

    CEVAP YAZ 0 2
  • HALK 13 Haziran 2018 09:30 ONAY MI İSTİYON EY KATİL, ONAY VERİYORUM. TSK BİNSİN TEPELERİNE

    CEVAP YAZ 0 28
  • hakkı 13 Haziran 2018 09:29 valla ben bu operasyona; amerikadaki papaza tapan maklubeciler, hdpkklılar, chpliler ve ipsiz iplilerden başkasının itiraz ettiğini duymadım. özellikle terör bölgesinde silahların gölgesinde yaşamak zorunda kalan kürt kardeşlerimiz böyle haber geldikçe mutluluktan davul zurna çaldırıyorlar.

    CEVAP YAZ 0 24
  • Misafir 13 Haziran 2018 09:22 ne oldu buldan arkanızı dayadığınız yerlere operasyon yapılınca rahatsız oldunuz 30 yıldır lağım çukuru kandilden türkiye topraklırına geçip katliyam yapıyorlardı şimdi kuyruklarını kıstırıp irana doğru kaçmaya başladılar şimdi milli irade eskisi gieli kolu bağlı duruyordu terörist ülke abd nin himayesinde teröristler ve elabaşları kandilin güvenli bir yer olmayacağını anlayacaklar bu soysuz kanı bozuklar yaşadıkları ülkele hep ihanet etmişlerdir türkiye iran ırak ve suriye bu bir tesaduf değil bu soyun ne kafar aşağılık bir soy ve insan toplulu olduğunu gösteriyor bu kanız bozuklar bu topraklarda etkisini kaybedince yakında avrupa topraklarında terör estirmeye başlar pkk terör örgütü

    CEVAP YAZ 0 24
  • misafir 13 Haziran 2018 09:21 eroni teze yine konuşmuş ya

    CEVAP YAZ 0 5
  • Burdayiz. 13 Haziran 2018 09:19 Yusuf yusuf, e halka baskı kuracak güçleri yok oluyor ve bu faşistlerde bitecek.

    CEVAP YAZ 0 33
  • adnan 13 Haziran 2018 09:17 ben halktan biri olarak onay veriyorun hain buldan

    CEVAP YAZ 0 34
  • Atayolu 13 Haziran 2018 09:14 Istenmeyen pkk nın sizin gibi adamları.terorustleri.

    CEVAP YAZ 0 32
  • dadaş 13 Haziran 2018 09:13 Yanılıyorsun Buldan Hanım! Büyük Türk Milleti sonuna kadar askerinin ve ordusunun arkasındadır. Afrini de, El Bab'ı da, Kandil'i de köküne kadar destekliyoruz. Senin desteklediğin o it yığınları varya, yığın şeklinde geberip gidecekler. Azıcık yüreğin yetiyorsa Kandildeki itlerine silah bırakıp teslim olun çağrısı yapsana.

    CEVAP YAZ 0 34
  • Atayolu 13 Haziran 2018 09:12 Türk Milleti ordusunu canı pahasına destekliyor. Üstemdenler senin gibi pkk yı destrkleyenlerdir.

    CEVAP YAZ 0 24
  • Misafir 13 Haziran 2018 09:08 bu yamuk yumuk kadınları nerden buluyor hdp. şom ağızlarınızı kapatın sizin çığırtkanlıklarınızla gelecek barışı ben istemiyorum. sen figen yuksekdağ vs vs gibilerini görmek istemiyorum...

    CEVAP YAZ 0 36
  • Avşar oğlu 13 Haziran 2018 08:43 Kandildeki silahlı adamlar kim Madem Barıştan bahsediyorsun Silahları bırakın çağrısı yapsana? Türk milleti ordusunun arkasında Kandil temizlenmeli ve temizlenecek.

    CEVAP YAZ 0 33
  • REİS 13 Haziran 2018 08:42 BU TERÖRİST PARTİ KAPATILMALI

    CEVAP YAZ 0 36
  • ÜLKÜM- ÜLKEM 13 Haziran 2018 08:17 Keşke TSK Kandil harekatı öncesi alayınız oraya çıksanız' da hepinizi oraya gömsek, alayınızdan kurtulurduk böylece. Vatanımda pislik kalmazdı Vatan haini pislikler hep ülkemde maaş alıp hemde düşmanlık edeceksiniz, köpekler bile sizden sadık, en azından yediği kapıya saldırmıyor. Kim Vatanıma ihanet içindeyse Kim Bayrağıma saygı göstermiyorsa. Kim Dinime dil uzatıyorsa, nesilleri kesilsin kahru perişan olsun inşallah.

    CEVAP YAZ 1 26
  • Bozkurt 13 Haziran 2018 07:43 Sonrada sıkışınca bızım pkk ile hiç alakamız YÖK bunları konusturmayın

    CEVAP YAZ 1 26
  • Misafir 13 Haziran 2018 07:35 Kaşıntınız tuttu sizin kandili vurdukça kandili ve mahmuruda alınca ozaman iyi kaşıcaz sizi.

    CEVAP YAZ 1 58

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro