HDP milletvekilleri kimler oldu? Hangi ilde kaç vekil kazandılar?

HDP oy oranı kaç, HDP barajı geçiyor mu? Kürt seçmenin yoğunlukta olduğu Diyarbakır, Ağrı, Van, Hakkari, Şırnak'ın da içinde olduğu Doğu ve Güneydoğu'dan HDP oy oranları geldi. HDP seçim barajını geçti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN HDP milletvekilleri kimler oldu? Hangi ilde kaç vekil kazandılar? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • Kocaeli Mhp 25 Haziran 2018 08:15 Asker polis catışıyor doğudaki cogunluk olan esrar keş ticareti yapanlar oy alıyor şaka gibi

    CEVAP YAZ 0 0
  • ALİ 25 Haziran 2018 08:15 KÜRT KÜRTLÜĞÜNÜ YAPTI..AKP TÜM GÜNÜCÜNÜ DOĞUDAKİ KÜRTLERİN OYUNU ALMAK İÇİN YATIRIMA BOĞDU AMA SONUÇ TERS TEPTİ...BATIYI B.K GÖTÜRÜYOR DOĞUYA YAPILAN HİZMETİN YÜZDE BİRİ BATIYA YAPILMADI...BU YÜZDEK AKP BENİM İÇİN BİTMİŞTİR.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Adem 24 Haziran 2018 23:19 chp ve fetoculer hdp ye oy verdi.hdp nin barajı nasıl geçtiğini,incenin akşenerin bile desteklediğini gördük.inceden beklenirdi de akşenerin demirtaşı desteklemesi kabul edilemez.

    CEVAP YAZ 17 6
  • Kurdo 24 Haziran 2018 22:37 Kurdistan icin oyum ak partiye

    CEVAP YAZ 24 8
  • ihsan 24 Haziran 2018 21:51 bu sonuçla bütün türkiye tehdit altındadır, o kadar yatırıma rağmen, göz yumulan haddi hesabı olmayan kaçak elektriğe suya rağmen, ne olduğu belli olan bu partiye inadına olarak, bilerek bu kadar oy verilerek barajı geçirtilmesi, türkiyeye, türke büyük tehdittir. biz kardeş olmak istemiyoruz demektir, bizlerde onlar gibi düşünüyoruz demektir, onların Türkiyeye yaptığı tahribatı kabul ediyoruz demektir, hükümet artık , bu kardeşlik edebiyatını bırakıp, gerçekçi olarak, geleceğe dönük, emniyetimizi sağlamaya dönük projeler düşünmelidir

    CEVAP YAZ 7 15
  • Mehmet Ali Şahin 24 Haziran 2018 21:46 Kürt bölgesi ne demek amacnıız ne sizin

    CEVAP YAZ 4 17
  • Astr 24 Haziran 2018 21:17 HDP ak parti sayesinde var oldu ama muhalif ve nankörlük yapıyor... Hizmeti götüren yine ak parti

    CEVAP YAZ 7 4
  • mehmet 24 Haziran 2018 21:02 askere .polise kursun sıkanlar baraji gecti nasil bir memlekette yasiyoruz anlamak mumkun değil

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 24 Haziran 2018 20:58 Ben hdp verdim geçmesinden dolayı mutluyum

    CEVAP YAZ 9 4
  • Misafir 24 Haziran 2018 20:50 Akp 303 vekil indi hep 64 mv.cikariyor.mhp 51 mv. bahceli skp ve erdogan ile basket topi gibi oynayabilir.daha kesin sonuç belli değil.eger akp 300 mv altına inerse bahçeli kesin yetkili başkan yardımcısı olur.

    CEVAP YAZ 0 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro