Hangi oy nereye gitti? Bomba Kılıçdaroğlu tahmini

Seçim sonuçlarını degerlendiren Konda Genel Müdürü Bekir Ağırdır, hangi oyun nereye gittiğini, MHP'nin oyunu nasıl artırdığını, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın başarısının nedenlerini anlattı ve bomba bir tahminde bulundu: "Kemal Kılıçdaroğlu, kurultay yapmaksızın koltuğu Muharrem İnce'ye deredecek..."

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Hangi oy nereye gitti? Bomba Kılıçdaroğlu tahmini haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • Misafir 26 Haziran 2018 19:28 birileri MHP nin vebali demiş 😂 meclise teröristleri soktunuz daha neyin vebali.İyi parti çıkmış sözde milliyetçi hdp yi destekliyor.Bir kez daha AKP ve MHP ye destek verdiğimiz için Ne mutlu bize

    CEVAP YAZ 0 0
  • Asude 26 Haziran 2018 12:07 Ben size net bilgi vereyim. Bizim aile Ak Partili, 5 oy kullandık. Cb de Reise verdik hepimiz. MV için babam mhp ye verdi sayın bahçeliğe destek için. Eminim bir çok evde de böyle olmuştur.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 26 Haziran 2018 11:49 Hala mecliste hükümet kuranlar var. Bunların oyunun iptal edilmesi lazım...

    CEVAP YAZ 0 0
  • MİSAFİR 26 Haziran 2018 11:47 SEN KÜÜLLAHIMA ANLAT CHP DE KİM GELİRSE GELSİN TERÖRE DESTEK VERECEK ÇÜNKÜ ABD PROĞRAMI BÖYLE, TEK SALDIRDIKLARI DEVLETİMİZ HÜKÜMETİMİZ VE DEVLET BAŞKANIMIZ, CHP MİLLİ DEĞİL TERÖR PARTİSİDİR ALLAHIN BELASIDIR TÜRKİYEYE BUNLAR KADAR ZARAR VEREN İHANET EDEN BAŞKA PARTİ YOKTUR TERÖRÜ DESTEK VERİP MECLİSE TAŞIMIŞTIR DEVLETİN TERÖRLE MÜCADELESİNE EN BÜYÜK DARBEYİ VURMUŞTUR

    CEVAP YAZ 0 0
  • hakkı 26 Haziran 2018 11:45 muharrem ince dün bir kez daha kaybetti, neden mi? dünki basın açıklamasına başlamadan önce TRT muhaberilerini salon dışarısına çıkarması, benim kafamda hemen bir soru işarete oluşturdu. acaba dedim bu adam ilerki bir tarihte güçlü bir şekilde iktidarı ele alırsa benide vatandaşlıktan çıkarırmı diye korkuyla karışık bir düşünceye sahip oldum. bunda sonraki seçimlerde oy verirken ve çevremdekileri daha sıkı yönlendireceğim mevcut en güçlü sağ liderin etrafında birleşmek için...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 26 Haziran 2018 11:34 mhp'den 10-15 mv transfer edilir tek başına hükumet kurulur... tuğrul türkeş, destici gibi çok adam var mhp'de...

    CEVAP YAZ 1 0
  • isar 26 Haziran 2018 10:18 Mhp şayet 'kilit parti' benim şeklinde hareket ederse 'kilit parti' olmaktan kısa süre içinde çıkacaktır. Zira Ak parti hiç bir şeye boyun eğmez. Böyle bir durum olursa Ak Partinin değil ihtiyacı olan 6 vekil, çok rahat 30 vekil transferi gerçekleştirecektir. Bu transferlerin en az yarısı kendiliğinden olur. Seçim sonuçları sonrası yaptığı konuşma ile bahçeli kendi topuklarına nişan almıştır. Umarım tetiğe basmaz, zira bir sonraki seçimlerin asıl kaybedeni olur. ANAP, DYP ve DP'nin çöküşünü bir düşünüversinler

    CEVAP YAZ 2 1
  • Bilen adam 26 Haziran 2018 09:39 Konda genel müdürü internet haber yorumlara geriye dogru bakarsa %52.8 diyen bir yorumcu görecektir.MHP tabanı nereden oy aldı diyecek olursanız MHP den izzet ulvi yönterin sayfasına bakmanız yeterli olacaktır.En az 1 milyon oy bir camiadan geldi.Anket yapmadan da kimin ne kadar oy alabileceğini analiz edebiliyoruz.Tabanlar belli gündem belli sapma payları belli.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 26 Haziran 2018 09:34 Yanilirsiniz yaniliyorsunuz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • RİZELİ 26 Haziran 2018 09:33 memleket değil ihaleciler kaZANDI...

    CEVAP YAZ 6 2
  • mim cim 26 Haziran 2018 09:29 kılıçdaroğlu nasıl bir operasyonla geldiyse, yine dışardan bir talimatla görevi devredecek yani; inisiyatif elinde değil.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 26 Haziran 2018 09:24 bu sonuçlarla mhp resmen akp ye kefil olmuştur eğerkii akp türk milletinin milli unsurları dşına taşacak olursa ATATÜRKÜ yok sayacak olursa milli bayramlarımıza erdoğan katılmayacak olursa mhp sorumludur mhp hem milletimiz önünde hemde yüce türk değerlerinin önünde sorumlu olacaktır ve bunun karşılığını hem tarih hem türk ulusu bahçeliye kesecektir....mhp akp ye milli değerlerimizi ezmeyeceğine dair kefil olmuştur..nokta...sonucunada iyi yada kötü kefil olan katlanır...akp bir daha türklüğü ayaklarının altına alma gibi edebsizliği yapamayacak olması gerekmektedir aksi durum mhp den hesap sorulur türkler tarafından..andımız geri gelmelidir-idam geri gelmelidir.mhp bunlardan sorumludur.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 26 Haziran 2018 10:19 Sadece idamla ilgili düşüncene katılıyorum

    0 0
  • Misafir 26 Haziran 2018 09:15 bu analizi herkes de yapar zaten aileniz de oy kullanımı bilmeniz yeterli ki

    CEVAP YAZ 0 0
  • YAW 26 Haziran 2018 09:09 CHP HDP YE OY VERDİ İSE AKP NİN OYU AYNI İSE EE O ZAMAN DEMEKKİ MHP YE FETÖ OYVERDİ BAŞKA AÇIKLAMASI YOK.

    CEVAP YAZ 5 4
  • Misafir 26 Haziran 2018 10:13 birde iyi parti var.

    0 0
  • Burdayiz. 26 Haziran 2018 09:06 Şu anketcilerin bir sonuçlarını bir görelim, bir aylık anket sonuçlarını bir yayınlayın bakalım, hangi anketciler yalan siyaseti izlemiş.

    CEVAP YAZ 0 1
  • gencoglu 26 Haziran 2018 08:56 hadi ordan hdpkk kendi aşmış barajı işte bu tamamen yalan HDPKK CHPKK SAYESİNDE BARAJI GEÇTİ ENAZ 4 PUAN GİTTİ HDPKK YA

    CEVAP YAZ 0 8
  • Yorgun demoktar ahme t kaya 26 Haziran 2018 08:44 ATATÜRKÜN Askerleri pkk nın askerlerine batıda oy verdiler.Bundan sonRa bu kafa böyle devam ederse CHP eriyip bitecek buz gibi.

    CEVAP YAZ 3 12
  • Misafir 26 Haziran 2018 09:19 Mükemmel yorum kardeş,im ne güzel düşündün ve paylaştın yüreğine sağlık

    0 1
  • Misafir 26 Haziran 2018 10:21 Doğru düşünce. Atatürk'ün izleri Atatürk'ün partisi tarafından silinmektedir

    0 1
  • misafir 26 Haziran 2018 08:38 chp hdp yi meclise taşıdı yoksa ülkemize devletimize devlet başkanımıza saldırmak için yanlız kalacaktı terörüde meclise soktu türkiyenin en büyük sorunu takozu chp dir

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 26 Haziran 2018 08:47 aynen katılıyorum.............

    0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro