Halkı aşağılayarak sakinleşmeye çalışıyorlar

Türkiye'nin ötekileştirildiğini her fırsatta haykıran bu arkadaşları anlamak lâzım. Zira, her seçim öncesinde toplumu yalanlarıyla avutmanın utancını yaşıyorlar... "Seçim kaybetmiş" kadar hırçınlaşmalarının sebebi bu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Halkı aşağılayarak sakinleşmeye çalışıyorlar yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • Misafir 04 Temmuz 2018 16:25 Hadi bey tlf la aradığınız fakat danışmanıyla size dönen densiz, hala görevinde mi? Merak ettimde.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 04 Temmuz 2018 09:58 Geç Hadi geç bunları. Vallahi pes doğrusu. Nasılki fetöyü, pkkyı muhalafete yıktıysanız ötekileştirme işinide muhalefete yıktınız ya ne diyeyim artık. Doğru ya siz aynalara küssünüz bakmak işinize gelmiyor....

    CEVAP YAZ 2 2
  • mevhibe inal 04 Temmuz 2018 09:55 Halkı uyutarak sömürmekten iyidir.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Erol Baron 04 Temmuz 2018 09:23 Konu dışı bir yorum fakat, İSTANBUL ve ANKARA belediyelerini kazanmak için yerel seçimler AKP oyları %40 ın altına düşmeden yapılmasın..... 5 yıl sonra ise, AKP zaten ANAP olacak çünkü din iman ile devleti ele geçirme devri kapanıyor.

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 04 Temmuz 2018 13:38 Erol Baron genel seçimde olduğu gibi yerel seçimler için de sen rüya görmeye devam et.

    0 0
  • Misafir 04 Temmuz 2018 09:14 Enflasyon yıllık 16 ya dayanmış ne sizin sitede nede sizin mahallenin gazete ve haber sitelerinde yok. Ama güzel bir algı var memura zam emekliye zam....

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 03 Temmuz 2018 14:22 Akp den sonra artik biz-siz oldu bu ulke sen ne anlatiyorsun be adam.Alni bir sekilde bu ulkenin % 50 sini terorist ilan etmediniz mi?Bize oy vermeyenler teroristtir demediniz mi?Hala videolari var,sen kime ne gazel okuyorsun???

    CEVAP YAZ 38 58
  • Misafir 04 Temmuz 2018 13:42 Bize oy vermeyenler teröristtir denmedi aklı başında hiç kimse de diyemez. Ama teröristler muhalefete ıy veriyor dendi ki bu da doğrudur. FETÖ, PKK, ve diğer tüm sağ ve sol terör örgütleri erdoğan gitsin diye muhalefeti destekledi.

    0 0
  • ertan 03 Temmuz 2018 14:18 Ülke ''katil-tecavüzcü'' ler koğuşuna dönmüş siz hala goy goy peşindesiniz.

    CEVAP YAZ 2 11
  • Erol Baron 03 Temmuz 2018 11:38 AKP içindeki -sonradan görme- kibirlileri yazdınız iyi de ettiniz Sn Özışık ama içeride bol miktarda bulunan "bidon kafalı" iftiracıları hala yazmadınız.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 03 Temmuz 2018 14:50 İftira atmayı AKP liler FETÖ den öğrendiler. (beraber iftira attık biz bu yollarda)

    3 3
  • Misafir 03 Temmuz 2018 11:04 sayın yazar birde o kaleminden şu tecavüzcüleri yazsan... akp nin geçmişte araştırma komisyonunu onaylamadığını yazsan... birkereden birşey olmaz ... küçüğün rızası var.. diyen bakanlarını yazsan... ama nerde....

    CEVAP YAZ 6 15
  • Misafir 03 Temmuz 2018 11:49 önceleri küçük yaşta evlilik vardı insanlar evlenmiş çocuk yapmış aradan yıllar geçmiş ve bu insanı hapse atıyorlar söylenen söz bu kişiler içindi ifiracı şeytytan

    3 3
  • Misafir 08 Temmuz 2018 12:58 Şundan eminim ki sizler adam olmazsınız. Bir cümlenin başını, sonunu kırpıp kafanıza göre anlam yükleyip, herkesin de size inanmasın bekliyorsunuz. Siz bu kafayla sitenin sene iktidar yüzü göremezsiniz. Çünkü bu halk ile aynı dili konuşmuyorsunuz. Tak sepeti koluna, herkes kendi yoluna.

    0 1
  • hakkı 03 Temmuz 2018 10:06 PROJE yok, PLAN yok, VİZYON yok, GELECEĞE DAİR HİÇBİR BİR ÖN GÖRÜ yok, sonrada sağ seçmen bize oy vermiyir yok bidon kafalı yok davar yok sığır gibi yakıştırmalar ile hakaret ediyorsunuz ama şunu unutmayın. bir genel müdürün verdiği talimatı uygulayanmıdır davar yoksa önüne proje getirene oy verenmidir? sırf mevcut cumhurbaşkanı kazanmasın diye meclise pkklıları dolduranmıdır vatan haini? ailesini haftalarca görmeden operasyon bölgesinde kelle koltukda gezen çatal yürekli içişleri bakanını destekleyenlermidir vatan haini? ha birde sağ seçmen yufka yüreklidir. siz bize koyun diyorsunuz ya biz sizin bu isteğinizi hiç kırmayacağız ve her seçim size .... DEVAM edeceğiz...

    CEVAP YAZ 15 18
  • Misafir 03 Temmuz 2018 09:34 bu milletin anasını koyacağız diyen akp li vekil ve kodamanları halkı aşağılamış olmuyor da yüceltmiş mi oluyor?bakara makara diye ayetleri aşağılayan o akp bakanı arka çıkılarak dine hizmet mi edilmiş oluyor?yandaş yazarlar bu mevzualrı hiç dile getirmemek ve eleştirmemekle ne yaptıkalrını sanıyorlar?

    CEVAP YAZ 7 14
  • AKP İktidar Oldu Mertlik Ne Oldu! 03 Temmuz 2018 09:25 Geç bunları geeçç! Durum çok vahim! İmanın şartlarını bilmeyen zıpırların AKP'ye oy vermeyenlere "kafir" dediği bir Türkiye'de yaşıyoruz.

    CEVAP YAZ 8 19
  • Misafir 03 Temmuz 2018 09:42 aynen güya islamın temsilcisi derler ama islamla yakından uzaktan alakaları tok.kiii bunu birçok örnekte görmekteyizde buraya yazmak uzuuun sürer...çevremde bile namaz niyaz yok sigara içki var ama akp der niye akp diye soruncada din der ama kendisi dinin yanından bile geçmez...

    6 4
  • Misafir 03 Temmuz 2018 09:02 Ayrıştırma aşağıda farklıdır. Mesala oyunu iktidara vermeyen ile iktidara verenler tespit edilmiş, iktidara vermeyen fakirlere yardım verilmemiştir. Bu fakir sizce nasıl düşünür. Destek kredileri, sosyal konular vs incelendiğinde de aynı sonuçlarla karşılaşılır. Yukarıda bunun öngörüldüğünü zannetmiyorum. Ancak aşağıda gerçekleşen bu!!!

    CEVAP YAZ 5 5
  • Misafir 03 Temmuz 2018 10:01 yalan konuşuyorsun! neden mi? eğer öyle olsaydı Tuncelinin şebeke suyu bulunmayan köylerine çamaşır makinesi dağıtmazlardı.

    3 4
  • Misafir 03 Temmuz 2018 10:23 1-Tunceli de sadece seçimde dağıtım yapıldı. 2-İfadeyi kullanırken tahrik edip ayrıştırıyorsun. nazik ol küfrediyorsun. özür dile. gerçekleri gösterdiğm için eleştirim yapıcıdır. Sen de benim kadar yapıcı ol.

    0 1
  • gencoglu 03 Temmuz 2018 09:00 çok güzel yazı olmuş elinize sağlık onlar koyun demekten bıkmadılar bizde koymaktan bıkmadık

    CEVAP YAZ 11 6
  • Seyit Han 03 Temmuz 2018 08:50 Konya Neden Böyle Üç Milletvekil Neden Kaybedildi 1 Tahir Akyürek ve Ali Sürücü de ısrar 2 Metal Yorgunluğu denildi ama tüm adaylar yorgun metallerden seçildi 3 Ahmet Sorgun aşırı pasif kaldı 4 Milletvekilleri ve İl Başkanlığı tabana ve halka AŞIRI BUYURGAN VE AIRI KİBİRLİ davradı 5 Her tepedeki kendini Tayyip Bey zannetmeye başladı 6 Büyükşehire getirilen kişi tercihindeki büyük yanılgılar

    CEVAP YAZ 2 4
  • Erol Baron 03 Temmuz 2018 07:07 Halk diliyle konuşan M.İnce'yi RTE halka "bidon kafalı" diyen CHP'den ayrı tuttuğu için yerel seçimleri erkene almak istiyor..... Kaldı ki, --BİRBİRİNİ SEVMEYENLER PARTİSİ-- olan ve kendi içinde büyük sorunlar yaşayan AKP'yi de KİBİR her gün eritiyor ve bu erime sonucu İSTANBUL ve ANKARA belediyeleri ha gitti ha gidecek.

    CEVAP YAZ 7 8
  • Misafir 03 Temmuz 2018 08:59 sen yinemi pırtladın teröröist

    4 5
  • Misafir 03 Temmuz 2018 09:42 he yine patlamış teröröist.Valla ararın 155i.Haayinnn.ommbeş temmuz alçahlarıngı savunuyor terörörist...gencoğlu nassın?

    3 10
  • Misafir 03 Temmuz 2018 10:02 Bir vatansevere terörist diyebilene Erol Baron "bidon kafalı" der.

    4 8

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro