Halk sokaklarda direnirken sanatçılar nerede?

Farkında mısınız? Bu ülkeye darbe girişimi oldu ve herhangi bir çevre duyarlılığı kadar bile "sanatçılarımızın" gündemine giremedi!

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Halk sokaklarda direnirken sanatçılar nerede? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR14 YORUM
  • Ediz 21 Temmuz 2016 01:28 Bizdeki sol dünyanın yüz karası olduğu için olabilir mi acaba? Darbe olduğu zaman kendini sokağa atması gereken, darbeye karşı dik durması gereken sol olmalıydı, fakat kimse ortalarda yoktu. Bizdeki sol solun ruhuna aykırı. Bizde sağ hem sağın hem de solun misyonunu üstlenmiş durumda. Öyle ki Yunan solu darbe direnişçilerine selam söylüyorken kutluyorken bizim sol alay ediyor.

    CEVAP YAZ 1 1
  • ahmet yurtkuran 20 Temmuz 2016 22:55 halk kahraman olurken bizim sanatçı züppeleri nerde .moral olsun diye azda olsa meydanlara gelebilir lerdi yazıklarolsun.askerde olsa vatana hainlik yapıp halkı vuran vatan hainidir çocuk değiller.tankla silahla halkı ezen vuran itler cezalansın.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Acaba 19 Temmuz 2016 16:36 Çoğu sokaklara indiler sen merak etme ama tekbir getirerek sokaklarda Cumhuriyet'i savunan arkadaşlar ,Cumhuriyet Bayramı dahil hiç bir bayram kutlamasında neden yoktular?ya da 10-20-30 şehit verdiğimiz günlerde neredeydiler?

    CEVAP YAZ 7 11
  • Misafir 20 Temmuz 2016 15:10 ey cahil vatandaş bu ihtilal ülkeyi 50 yıl geriye götürecek abd mandasına girecek bir teşebbüs. cumhuriyet bayramıyla ne alakası var bunun

    0 0
  • cesaret 19 Temmuz 2016 09:34 Peki "Ya hakk" diye ok atan devlet büyüklerimizin çocukları ? Kumarhanede görüntülenen neredeydi ? Bunları soracak cesaret var mı ?

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 18 Temmuz 2016 20:31 deri pantalonla geziyorlardı kabataşta

    CEVAP YAZ 1 6
  • ESKİŞEHİR 18 Temmuz 2016 18:03 sanatçıları boş ver pkk yalakası akil adamlar nerde

    CEVAP YAZ 1 3
  • Ne Darbesi Bu?.............. 18 Temmuz 2016 17:45 Fettullahçılar AKP’ye büyük bir hizmette bulunarak görevlerini tamamlamış oldular. AKP bundan sonra kendi tabanını dinci rejim hedefi açısından konsolide edecek ve Darbe girişiminden şeriatçı kalkışmaya gidecek........

    CEVAP YAZ 1 2
  • Farkları ne 18 Temmuz 2016 14:39 İki ihanet şebekesinin pastadan pay kapma savaşını niçin önemsesinler ki? Aralarında ne fark var ki?

    CEVAP YAZ 2 2
  • tehlike çok büyük. 18 Temmuz 2016 14:24 hatice sen akıllı sın diye sana yazıyorum c. başkanı b. bakan ağlıyor.bu duygu boşalmasının nedenini hiç merak ettin mi? bunu görmeyen gerçekleri göremez.bırak fare delikleri ile uğraşmayı kel kafasını saklayanları.ülkenin karşı karşıya kaldığı tehlikenin boyutu çok büyük ve bu adamlar bildigimiz kadarı ile pes etmezler bu gün fetoçularla saldırdılar yarın başka argümanlarla saldıracaklardır hiç şüphem yok.

    CEVAP YAZ 3 192
  • ms 18 Temmuz 2016 13:53 Yazınıza aynen katılıyorum. Ancak vatandaşları meydanlara davet eden siyasilerin aileleri,çocukları neredeler acaba. Tv. tv . ekrana bağlanan bakanların idarecilerin çocukları, aileleri neden katılmıyorlar birde bunu sorgulasanız....

    CEVAP YAZ 0 4
  • Tozkoparan 18 Temmuz 2016 13:19 Sanatçı dedinizde 1 yıl öncesine kadar gerçekleri söylediği için Benin kimligim Türktür bayrağı ayyildizdir vatanim turkiyedir devletim Türk devletidir diyen ve Soysuzlar Türk düşmanları makamların ve mevkilerin en tepesindedir diyen Mustafa'Yıldızdoğana bunları söylediği için faşist ırkçı dinsiz diye linç eden akp tayfasinin meydanlarda ve caddelerde ve heryerde Mustafa' Yıldızdoğanin Türkiyem eserinin caldirilmasi birilerinin çıkarları için dün yaftaladiklarinin bugün nasıl işine yaradığını için meydanlarda kulanmasi ikiyuzluluk degilmidir kübra hanım

    CEVAP YAZ 0 18
  • Darbeci Dündar 18 Temmuz 2016 12:11 Hangi Darbe?........ Saat Hafta sonu herkes ayakta iken darbe mi olur?..Darbe TV'lerde Canlı Yayınlanır.. Tayyip TV'lerde Dramatik bildiri mi okur?.........

    CEVAP YAZ 5 4
  • Hangisi Darbe 18 Temmuz 2016 12:08 Sahte bir Darbe Oyunu ile Türkiye bir iç çatışmaya gidiyor _____________ Demokrasiden, parlamenter sistemden, laiklikten, hukuk devletinden ve sivil yönetimden vazgeçmemiz mümkün değildir. ..............

    CEVAP YAZ 2 1
  • erdoğan 18 Temmuz 2016 12:03 güzel bir yazı kalemine sağlık,bu sanatçı müsveddeleri hükümete karşı yapılan her eylemde başroldeler.nasıl sanatçılıksa bu artık.Millet lehine bir hareketleri görülmemiştir.

    CEVAP YAZ 1 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro