İFTARA NE KADAR KALDI

  • 00 Saat
  • 00 Dakika
  • 00 Saniye
İstanbul
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Amasya Ankara Antalya Artvin Aydın Balıkesir Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Isparta Mersin İstanbul İzmir Kars Kastamonu Kayseri Kırklareli Kırşehir Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Kahramanmaraş Mardin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Şanlıurfa Uşak Van Yozgat Zonguldak Aksaray Bayburt Karaman Kırıkkale Batman Şırnak Bartın Ardahan Iğdır Yalova Karabük Kilis Osmaniye Düzce

Hadi Özışık'tan çarpıcı Nedim Şener yorumu

Habertürk ekranlarında yayınlanan Medya Politik programında Nedim Şener'in yazısını masaya yatıran Hadi Özışık ve Sevilay Yılman'dan çarpıcı açıklamalar.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Hadi Özışık'tan çarpıcı Nedim Şener yorumu videosuna yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU VİDEOYA YAPILAN YORUMLAR3 YORUM
  • Misafir 20 Mart 2017 13:56 Sayın Özışık çok güzel bir konuya değinmişsin ama ağabey kardeş Özışıklar bu söylediklerinizin neresindeler acaba....

    CEVAP YAZ 0 0
  • Abdi 20 Mart 2017 11:57 Gazeteci dediğin objektif olur, ne muhalif ne de yandaş!...

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 20 Mart 2017 11:42 gazetecilik icraatı yapan iktidar gücüne muhalefet olmaktır zaten, icraatı yapan eleştirilir, icraatle hiç bir işi olmayan ana muhalefet partisini eleştirmenin bu vatana hiç bir faydası olmaz, öyle değil mi yandaş gazeteciler, nedim şeneri överken keşke bir de kendinize bir baksanız inşallah

    CEVAP YAZ 0 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro