Habertürk'ün kapatılması iyi mi oldu?

Her ortamda söylediğim bir söz var; Türkiye'deki patronaj yapısından ötürü gazeteler ölmez, ölmeyecek. Turgay Ciner'in Habertürk'ü kapatma kararı ve dijitale ağırlık verecek olması, bu sözümü ne kadar geçersiz kılacak bilmiyorum.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Habertürk'ün kapatılması iyi mi oldu? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • .... 06 Temmuz 2018 15:46 NE YANDAN ESERSEN ES YETER Kİ RÜZGARIN ESTİĞİ YERDEN ES.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 04 Temmuz 2018 17:29 bir de yqndaş gezetlerin kapatılması iyi olur desen hadi özışık.zaten ,hiçbirini okuyan da yok.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Selim AKSU 04 Temmuz 2018 16:25 Darısı 'Karar' adlı şer odağının başına!

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 04 Temmuz 2018 15:09 KÖTÜ OLDU EMEKÇİLER İŞSİZ KALDI

    CEVAP YAZ 3 3
  • Akıllı-1 04 Temmuz 2018 14:43 Ben yıllardan beri haberleri internet haber ve haber7 den takip ederim Siz "memura 3 zam birden" diye haber yaparsanız kim size inanır. Neymiş 3 zam biri normal altı aylık zam diğeri enflasyon farkı diğeri ise aile yardımına yapılacak zammış habere bakın insanın aklıyla alay ediyor adamlar insanlar aptal bir siz zekisiniz öyle mi ondan sonra kimse bizi neden takip etmiyor diye sızlanın insanlar sizi niye takip etsin reklam verecekler bunu bilmiyor mu artık insanların size inancının bittiğini bilmiyor mu beni şimdi daha fazla konuşturmayın size günde sitenizden abartılı ve yanlı haber bulurum.

    CEVAP YAZ 2 6
  • Erol Baron 04 Temmuz 2018 14:43 Habertürk'ün kapanması insanları fazla ilgilendirmiyor sanırım..... Habertürk yerine tehlikeli olmaya başlaya CEMAATLER kapansa iyi olur mu deseydiniz, anında yüzlerce yorum gelirdi..... Hakikaten, ülkeyi karanlığa çekmek ve oy karşılığı partilerden menfaat sağlamak isteyen cemaatler kapatılsa gerçekten çok iyi olur çünkü ibadet etmek için devletin yeterli camileri var ve CUMA günleri hariç diğer günler çoğu yarı boş.

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 04 Temmuz 2018 16:08 Cemaatler olmasa gençlik tamamen yoldan çıkar, Tarikatler zaten Hz. Ali (RA) zamanından beri vardır ve İslamın yaşanması, yayılması için varolmuştur. Bütün Mübarek zatlar bu yolla yetişmişlerdir.

    2 0
  • Misafir 04 Temmuz 2018 17:15 Öyle mi? ABD'de yaşayan FETÖ haini de de cemaat olarak ortaya çıktı.

    0 1
  • Misafir 04 Temmuz 2018 14:02 Sayın yazar daha çok gazete kapanır bu gidişle. Çünkü Gazete okuyan kesimin çoğunluğu akp ye oy vermeyen kesimdir. Gazeteler tek tek iktidarın havuzuna geçtikçe ortada objektif habercilik kalmayınca insanlar gazete almayı bırakıyor.

    CEVAP YAZ 4 8
  • üst akıl 04 Temmuz 2018 13:56 çok iyi oldu.. darısı bütün havuz medyasının başına

    CEVAP YAZ 2 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro