Gündemi sarsacak Meral Akşener iddiası! Hedefindeki isim kim?

Muhafazakar Yükseliş Partisi Genel Başkanı (MYP) Ahmet Reyiz Yılmaz, Meral Akşener'in Koray Aydın tarafından ortaya konulan teşkilat başarısını kabullenemediğini söyleyerek,"Akşener'in hedefindeki isim Koray Aydın'dır. Kendisi ve yakın çevresi Kocaeli ile İzmir ekibi alınacak parti yardımı başta olmak üzere parti de kontrolü elde tutmak için Koray Aydın’ı saf dışı etmek istiyorlar. " dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Gündemi sarsacak Meral Akşener iddiası! Hedefindeki isim kim? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR12 YORUM
  • Asalet 01 Ağustos 2018 18:07 Devlet Bahceli, Tansu Çiller ve Mesut Yılmaz seçimde yenilince koalisyon çökmüş, Devlet Bahceli 'ben istifa ediyorum' demişti. Bunun üzerine Tansu çiller ve Mesut Yılmaz da parti başkanlıklarından istifa etmişlerdi. Ve sonra Devlet Bahceli 'partililer beni geri istiyor' diyip istifasını geri çekmişti iyimi. Şimdi Akşener aynı yoldan gidiyor ve istifasını geri çekti. Ama Kılıçdaroğlu gaza gelip istifa etmedi.

    CEVAP YAZ 0 4
  • oflu hasan ali 01 Ağustos 2018 15:59 Koray AYDIN 1999 depreminde bayındırlık bakanıydı dış ülkelerden gelen yardımları gaftilemekten (roman kardeşlerin terimi sorun) yüce divanda yargılandı mal varlığını belgeleyemedi buna rağmen fetöcü mahkeme heyeti kendisini akladı profesyonel Arsen LÜPEN olarak paçayı yırttı EVET kendisi çok asil erdemli bir milliyetçidir öksüz yetim hakkına zinhar dokunmaz iyi biliriz:::!!!!!

    CEVAP YAZ 5 9
  • Kemalettin 01 Ağustos 2018 15:50 Allahın gözüne perde çektiği gözü dünyanın tabipleri toplansa ne yazar bu takım mahalle takımından beter millette karşılığı yok ama fetöcinler sanal medyada kıçını yırtıyor destek için yorumlardan anlaşılıyor ayrıca kuruluşta FEDOLAR akışı olmsaydı bu iş efsunlu büylü 1 dolarla olacak iş değildi gülüm bedavaya saz çalmayın birazda oynayın bakalım

    CEVAP YAZ 0 4
  • neme lazım 01 Ağustos 2018 15:23 DİP DALGA CACIĞI HEM YEYİN HEM SEYREDİN / USA PROCE NAKAVT DARISI YENİ İPLERİN BAŞINA / CHP NİN HALKSIZ VERSİYONU,ÇARŞAFA DOLADILAR GAZA GELENİN GAZI BÖYLE ÇIKAR

    CEVAP YAZ 2 7
  • Fikirci Fikri 01 Ağustos 2018 15:00 Ahmet Reyiz YILMAZ MHP genel başkanlığına yakışacak adamdı ama Türklük düşmanı dış güçler Bahçeli'yi desteklediler ve MHP'nin önünü kestiler. Koray AYDIN ise ne konuşacağını bilmeyen biridir. Seçim sürecinde AKP'liler Koray AYDIN'ın Meral AKŞENER hakkında FETÖ suçlaması yaptığı iddialarını dillendirerek propaganda yaptılar. Son olarak konuşmasında liderlik vasfı taşımayan Devlet BAHÇELİ'den liderimiz diye bahsetmesi bardağı taşırmış olmalı.

    CEVAP YAZ 4 6
  • Misafir 01 Ağustos 2018 15:27 SEN BOŞUNA O YAŞA KADAR YAŞAMIZSIN FİKRİ EFENDİ. DEVAM ET MERAL HANIM A,

    2 2
  • Misafir 01 Ağustos 2018 14:50 MYP ,bu ne.muhafazarlık yükselme değil çöküş getirir.yanlış ifade.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Koray feto 01 Ağustos 2018 14:48 K.aydin zamanında çok para götürdü.ve fetocu hakimler bunu akladılar.fetoya diyet borcunu ödüyor şimdi..

    CEVAP YAZ 3 0
  • QWQE 01 Ağustos 2018 14:31 İYİ PARTİ DEMEK AKŞENER DEMEKTİR. HALK NEZDİNDE KARŞILIĞI BU. KORAY AYDIN BİR NEFERDİR ANCAK HALK NEZDİNDE KARŞILIĞI YOK. AHMET YILMAZ TUZAK KURUYOR FİTNELİK YAPIYOR. KİMSE ONUN OYUNUNA GELMEZ KENDİ İŞİNE BAKSIN. HEM MUHAFAZAKAR HEM YÜKSELİŞMİŞ. HEM MUHAFAZAKAR HEM YÜKSLİŞ BİR ARADA OLAMZ ZATEN. KİMİ KANDIRABİLİR

    CEVAP YAZ 8 4
  • Misafir 01 Ağustos 2018 15:18 Halk nezdinde karşılıksız çek çıktı usta her yanı lider olsa ne olur er kişi yiğit kişi hatun kişinin arkasından gitmez ne törede ne dinde yeri yok kafana çak bunu

    3 1
  • kafanızı yersiniz 01 Ağustos 2018 14:27 koray aydın nın mal varlığını araştırın.kafanızı yersiniz.

    CEVAP YAZ 1 2
  • kafanızı yersiniz 01 Ağustos 2018 14:25 koray aydın nın mal varlığını araştırın .kafanızı yersiniz..

    CEVAP YAZ 2 3
  • Türk 01 Ağustos 2018 13:51 Koray Aydın adam olsaydı mhp yi bırakMazdı

    CEVAP YAZ 15 6
  • Misafir 01 Ağustos 2018 16:05 MHP adam olsaydı Koray Aydın'ı bırakmazdı.

    6 1
  • Asalet 01 Ağustos 2018 13:39 iyi partiyi ayakta tutan koray aydın zaten. Saf dışı edin gitsin.

    CEVAP YAZ 3 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro