Gül'ün KHK çıkışı ve Nihat Genç zırvası!

Tayyip Erdoğan haklı; son KHK çıkışıyla Abdullah Gül, muhaliflerin ekmeğine yağ sürdü. Bir tek zil takıp oynamadıkları kaldı. Oysa, Abdullah Gül yazmak yerine konuşsa, istişare etse, bunların hiçbiri olmayacaktı...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Gül'ün KHK çıkışı ve Nihat Genç zırvası! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 02 Ocak 2018 17:28 Diyanet: 9 yaşına giren kız evlenebilir, gebe kalabilir

    CEVAP YAZ 3 4
  • salih 02 Ocak 2018 16:16 İran'da ki kargaşadan ABD ve İsrail memnun, açıkça destek oluyorlar... Göstericilere sormak lazım: Kime ve neye hizmet ediyorsunuz!?..

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 02 Ocak 2018 14:49 Bence AK Parti gerçekten önem vermiyor Gül'e, zaten bir şey yapamaz diye düşünüyorlar, sadece arkadaşları tarafından "üzülen" rolü ile mağduriyet edebiyatının zirvesine çıkıyorlar.... Sayın yazar sen kaşındın, Gülmüş Gülmemiş sana ne?

    CEVAP YAZ 0 4
  • A.L. 02 Ocak 2018 14:33 SEN DE ZIRVALAŞMIŞ BE...

    CEVAP YAZ 1 7
  • Misafir 02 Ocak 2018 12:28 Suriye'deki kalkışma özgürlük hareketi, İran'daki abd fitnesi? Öyle mi? Bu nasıl bir çifte standart? Nihat Genç'e gelince: Hadi ordan Hadi! Sen Nihat'ın tırnağı bile olamazsın.

    CEVAP YAZ 3 17
  • ggg 02 Ocak 2018 12:00 ak parti koparsa Türkiye kopardan sonrasını okumadım, gerek yok...

    CEVAP YAZ 1 21
  • Misafir 02 Ocak 2018 11:49 emeklilerin durumundan bahset birazda

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 02 Ocak 2018 11:36 Külahıma anlat diyeceğim ama o bile sıkıldı, artık yalakalıklarınızı dinlemek istemiyor....

    CEVAP YAZ 3 21
  • mehmet taş 02 Ocak 2018 11:34 Tebrikler Hadi bey...Eğriye eğri doğruya doğru. İnsan eleştirirken vicdanına danışmalıdır. Gazeteci muhalif olmalıdır. Ama muhaliflik ne düşmanlık düzeyinde olmalı nede yalakalık düzeyinde. Ortada orta yerde olmalıdır. Yazılarınızı keyifle okuyorum bir gazeteci olarak

    CEVAP YAZ 14 2
  • mehmet 02 Ocak 2018 11:33 ABD bizi seviyor, bizdeki Gezi'yi gizliden destekledi. İran'daki Gezi'yi açıktan destekliyor.

    CEVAP YAZ 4 1
  • Misafir 02 Ocak 2018 11:23 Memur SEN Başkanı EMEKLİ'ye yüzde 4 zamma hemen evet dedi, bugün ekmek gramajı yüzde 25 düştü. Sözüm ve isyanım emekliyedir. Ağızlarını açmadılar.

    CEVAP YAZ 2 15
  • Misafir 02 Ocak 2018 11:15 Kızının düğününe bir fetöcüyü çağırmışsan muhakkak ki fetö ile bir ilişkin vardır,kesinlikle araştırılmalı! Hiç bir insan samimi ilişkileri ve muhabbeti olmayan,yaşanmış bir geçmişi olmayan başka bir kişiyi çocuğunun düğün törenine çağırmaz! Savcıları göreve çağırıyorum!

    CEVAP YAZ 3 7
  • Misafir 02 Ocak 2018 11:08 İp koparsa... AK Parti kopar... AK Parti koparsa Türkiye kopar... İki tarafın da kazananı olmaz... Kaybeden biz oluruz... Türkiye kaybeder... Lafa bak... AKP olmazsa Türkiye kaybedermiş... Bunu sana kim söyledi? Öyle ya...Türkiye'yi AKP den çok daha fazla seven diğer yarısı hain ya size göre...

    CEVAP YAZ 2 14
  • Misafir 02 Ocak 2018 11:23 Diğer yarısı mı dediniz!?....İrili ufaklı Yunan adaları gibi ,particiler mi?Tam da Türkiye düşmanlarının istediği bir durum.

    0 0
  • Misafir 02 Ocak 2018 11:06 Yok canım... Sen kendi kendine gelin güvey olma! AKP bulunmaz Hint kumaşı olmadığı gibi,son bir yıl içinde yaptığı olağanüstü beceriksizlikleri fetö olayına sığınarak geçiştirmeye çabaladı...Ama fetöyü milletin başına bela eden de o!

    CEVAP YAZ 2 10
  • Misafir 02 Ocak 2018 10:52 ikisi birbirinin kankası güya tiyatro oynayıp Meral Ablayı gölgede bırakacaklar... Türk Milleti yemez bu numaraları... İkiniz de işe yaramazsınız, Meral Abla Cumhurbaşkanı olacak....

    CEVAP YAZ 1 13
  • Misafir 02 Ocak 2018 10:47 ikisi de bir elmanın iki yarısı.. biz İYİ diyelim, Meral Ablaya iyiye güzele gidelim... din tüccarlarından bu memlekete fayda gelmedi, başımız beladan krizden kurtulmuyor...

    CEVAP YAZ 3 11
  • Misafir 02 Ocak 2018 10:44 SENDE TEK TARAFLI KÖŞE YAZARISIN BU KADARDA OLMAZ HERKESİN GÖRÜŞÜNE SAYLI LAZIM

    CEVAP YAZ 1 13
  • Misafir 02 Ocak 2018 10:08 dünya batmadıkca türkiye batmaz da kopmazda milleti böyle kandırmayalım

    CEVAP YAZ 1 21
  • Misafir 02 Ocak 2018 10:50 dünya var oldukça türkiye olur

    0 0
  • Burdayiz. 02 Ocak 2018 09:36 Abdullah Gül hataya düşmez, sadece biraz duygusal davranıyor bence.

    CEVAP YAZ 2 3
  • tevfik gökçiloğlu 02 Ocak 2018 09:32 AKP KAYBEDERSE KESİN SİZ KAYBEDECEKSİNİZ BUNA HİÇ ŞÜPHE YOK.AMA BİZLER KAZANACAĞIZ TÜRKİYE KAZANACAK.BİR ELİ YAĞDA BİR ELİ BALDA OLANLAR KAYBEDECEK. KİRASINI ÖDEYEMEYEN SİFTAH YAPMADAN DÜKKAN KAPATAN ESNAF KAZANACAK. AÇLIĞA MAHKUM ETTİĞİNİZ EMEKLİ KAZANACAK. AÇLIK SINIRININ ALTINDA YAŞAYAN ASGARİ ÜCRETLİ KAZANACAK.

    CEVAP YAZ 6 28
  • kundemacı 02 Ocak 2018 09:30 Sayın ÖZIŞIK, "AK Parti koparsa Türkiye kopar... " AKP' nin kopmasının Türkiye' nin kopması ne ilgisi? AKP yok iken Türkiye vardı, AKP olmadığı zaman Türkiye yine olacak.

    CEVAP YAZ 3 21
  • Misafir 02 Ocak 2018 09:28 TROLLER FİTNECİLER ELLERİNİ OVUŞTURMAYA DEVAM ETSİN BURADAN ONLARA EKMEK ÇIKMAZ BÜTÜN AMAÇLARI FİTNE ÜRETMEK FİTNE SOKMAK TABİ BU OYUNA BAZILARI BALIKLAMAYA ATLIYOR SAZAN GİBİ HATAYA HEMEN DÜŞÜYORLAR ONLARIN İSTEDİĞİDE BU ZATEN BEYLER

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 02 Ocak 2018 09:15 Daha dün adama küfrediyordunuz, ne oldu da şimdi Abdullah Gül e dost most demeye başladınız.

    CEVAP YAZ 7 4
  • Numan Benek 02 Ocak 2018 09:10 Gül ne yaptı,nihayetinde doğru bir laf etti.İyi de kimse doğru bildiğini söylemesin mi? Ya da doğruyu söyleyenler bir safta buluştu diye doğruyu yanlış mı diyelim? Hadi oradan!

    CEVAP YAZ 2 16
  • Hakkı SEVER 02 Ocak 2018 09:04 Medya özgür, yansız ve korkusuz olmalı. Nokta!

    CEVAP YAZ 0 14

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro