Gökçek'ten DP'ye büyük şok!

Demokrat Parti'nin satmayı düşündüğü bina için Büyükşehir Belediyesi tartışılacak bir karar aldı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Gökçek'ten DP'ye büyük şok! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR12 YORUM
  • Ankara 14 Aralık 2013 12:04 Mansur yavaşın siyaseten sonu geldi..Gerçek ülkücüler/mhp liler chp ye asla oy vermezler. Ankara yine Sayın Melih Gökçek'indir..HAYIRLI OLSUN

    CEVAP YAZ 0 0
  • ibrahim 14 Aralık 2013 11:40 yani büyük partinin düştüğü durum mu dersin, ekmek yiyenlerin ihaneti mi dcersin. yazık oldu vesselam...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Mehmet Gülen 14 Aralık 2013 11:21 Satılacak birşey kalmadığı zaman da hangi partide kendinize istikbal arayacağınıza da karar verdinizmi.Bu partinin paradan ziyade sürükleyici bir lidere ihtiyacı var hemide hiç vakit kaybetmeden.Şimdi tam zamanı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • AAAAA 14 Aralık 2013 10:45 EY GÖKÇEK SENİN ANLIN SEÇDEYE GİDİYORMU

    CEVAP YAZ 0 0
  • ÖTÜKENLİKURT 14 Aralık 2013 10:26 CHP AKILLI OL!!! Ankara'da MHP seçmeni AKP stepnesi Bahçeli'ye küsmüş durumda!!! Zaten ülke çapında Şefkat ÇETİN ile BAHÇELİ teşkilatı çökertme yok etme işlemlerini başarıyla yürütüyorlar!!! Sevgili CHP, MANSUR YAVAŞ'ı aday yap Ankara senindir!!! KAZANMAK İSTİYORSAN, ANKARA'DA SAVAŞI / HİÇ DÜŞÜNME ADAY YAP, DÜRÜST MANSUR YAVAŞ'I!!! Bütün MHP oyları sana gelecektir!!! Madem ki ilk hedef TÜR DÜŞMANI - ATATÜRK DÜŞMANI - LAİKLİK DÜŞMANI bu ademleri postalamaktır, o zaman particilik ikinci planda olmalıdır!!!

    CEVAP YAZ 0 0
  • anka 14 Aralık 2013 10:05 ankaralı artık melih gökçekten ilk seçimde kurtulmalı....allah yardımcıları olsun

    CEVAP YAZ 0 0
  • neslihan 14 Aralık 2013 09:10 bende bir mhp li olarak o zaman akp oy veririm

    CEVAP YAZ 0 0
  • kmr gs 14 Aralık 2013 00:22 erbakanı yarı yolda bırakanlardan beklenen davranışlar

    CEVAP YAZ 0 0
  • R.A. 13 Aralık 2013 23:41 Geçmişini unutan adam ekmek yediği yerlere nankörlük ediyor Ak partinin satıcılarından birisi

    CEVAP YAZ 0 0
  • BEKIR KOK 13 Aralık 2013 22:54 KIZMAYIN KENDINIE SORUN SORGULAYIN.

    CEVAP YAZ 0 0
  • KüRşAD 13 Aralık 2013 22:53 Eğer Mansur Yavaş CHP den Büyükşehir adayi olursa, kesinlikle iddia ediyorum ki, Ankaralilar için i.Melih Gökçek e Good Bye! demek çok eğlenceli olacak...

    CEVAP YAZ 0 0
  • BEKIR KOK 13 Aralık 2013 22:47 ARASTIRIN EVINIZ VEYA IS YERINIZ YESIL ALANA CEVRILMIS OLABILIR. ARASTIRINç ,

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro