Gitti yine bir dakika leylek bacaklım!

Daha önce sahneden adam fırlattıran Muharrem İnce'nin gazabına bu kez küçük bir çocuk uğradı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Gitti yine bir dakika leylek bacaklım! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • KAPİTALİZM 22 Haziran 2018 15:24 Kara kaşlım, hokka burunlum, inci dişlim. Bir elinde ayna, umurunda mı dünya? Uyusun da büyüsün!

    CEVAP YAZ 0 1
  • BAŞKAN 21 Haziran 2018 20:37 AH CANIM YA DİKKATE ALMAYIN NASIL OLSA REİS KAZANACAK.

    CEVAP YAZ 4 9
  • Misafir 21 Haziran 2018 21:35 Gürcü değil,TÜRK kazanacak inşallah.

    45 9
  • mmby 21 Haziran 2018 16:12 Süleyman Bey, aşk olsun. Siz de yani, inceden inceden yoluyonuz adamı

    CEVAP YAZ 6 8
  • ddd 21 Haziran 2018 14:54 soğan ve patates nekadar aloooooooooooooooo yazar mısın nesin

    CEVAP YAZ 25 14
  • Misafir 21 Haziran 2018 16:06 sizin gibilerin muhalifliğide bu kadar işte soğan,patates kadar..

    7 26
  • Halil YAŞAR 21 Haziran 2018 14:50 Aynı soyadını kullandığınız zatla,aynı telden çalıyorsunuz..anlaşılan yandaşlık kanınıza işlemiş..biraz objektif olmayı deneseniz..inanın zor değil..Siz de bal gibi biliyorsunuz,Sayın Muharrem İNCE geliyor..zincirleri kıra kıra..dalgaları yara yara..Umudun adı..geliyor..çok az kaldı..

    CEVAP YAZ 65 17
  • Erol Baron 21 Haziran 2018 14:04 Eğitimli insan AKP'ye oy vermiyor deniyorsa, sende insanını eğit kardeşim.

    CEVAP YAZ 6 16
  • Misafir 21 Haziran 2018 14:57 sayın yazar.erdoğanın yaptıklarını başkasıda yapsın diye ha bire gıdıklıyorsun yeter gülüyoruz halinize.

    21 4
  • ANNELİK 21 Haziran 2018 13:25 İNCE nin SAMİMİ OLMADIĞINI MASUM ÇOCUKLAR BİLE ANLADI, HEMDE CHP Lİ AİLENİN ÇOCUĞU, çocuklar hisseder

    CEVAP YAZ 7 60
  • Misafir 21 Haziran 2018 14:52 Valla pes..gerçekten çok komiksiniz..eğer Sayın Muharrem İNCE samimi değilse,kimdir samimi olan?

    7 5
  • Misafir 21 Haziran 2018 14:52 Valla pes..gerçekten çok komiksiniz..eğer Sayın Muharrem İNCE samimi değilse,kimdir samimi olan?

    19 7
  • acemoğlu 21 Haziran 2018 11:59 Sülman;sürekli poh pohladığın bu kokuşmuş sistemle beraber sen de gideceksin inşallah.Tabi yargı önüne çıktıktan sonra.

    CEVAP YAZ 69 20
  • Misafir 21 Haziran 2018 12:54 siz gelemiyorsunuzki gidesiniz :)))

    9 25
  • Atakan TÜRK 21 Haziran 2018 11:59 BU KAVGANIN ADI ŞUDUR;"TÜRKİYE CUMHURİYETİNİ YIKIP,HİLAFET-SALTANAT" DÜZENİ KURMA KAVGASIDIR...NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !

    CEVAP YAZ 42 19
  • MİSAFİR 21 Haziran 2018 11:54 YAZAR EFENDİ SENİN REİSİN ÇİFTÇİYE ANANIDA AL GİT DEDİ GIKINIZ ÇIKMADI ASKER OCAĞI YAN GELİP YATMA YERİMİ DEDİ GIKINIZ ÇIKMADI BIRAKIN BİR CUMHURBAŞKANINI SURADAN BİR KİŞİ BİLE CANLI YAYINDA MUDAHALEDE TEPKİ GÖSTERİR NE VAR BUNDA,HİÇ BİR DAVRANIS SOMADAKİ KORUMALARIN ACILI AİLEYE YAPILAN DAVRANIŞ KADAR ÇİRKİN DEĞİLDİR BUNLARI NİYE YAZIP ELEŞTİRMİYORSUNUZ SIKIYSA BUNLARI ELEŞTİRİN

    CEVAP YAZ 40 20
  • mniksek 21 Haziran 2018 11:50 MUHARREMİN GERÇEK YÜZÜ TOKAT MİTİNGİNDE O ÇOCUĞA VERDİĞİ NEGATİF TEPKİ, ÇORLU MİTİNGİNDE O KIZ ÇOCUĞUNA VERMİŞ OLDUĞU KENDİNCE POZİTİF TEPKİ SAHTE YÜZÜ İDİ, YAZARINDA DEDİĞİ GİBİ ÇOCUKLAR GERÇEK SAMİMİYETİ ANLAR, TOKAT MİTİNGİNDE ÇOCUK İYİKİ İNCENİN BACAĞINA SARILMADI, TEKMELERDİ ALLAH MUHAFAZA, KİME OY VEDİĞİNİZİ BİLİNNN...

    CEVAP YAZ 16 43
  • Misafir 21 Haziran 2018 14:55 siszin korumalarınızın birililereni tekmelediği gibi mi,yoksa erdoğanın bir vatandaşa resmen küfür ederek tokat atması gibimi sanıyorsunuz?

    13 5
  • Misafir 21 Haziran 2018 11:17 Bir hanımefendi şöyle yazıyor;"29 Ekimi yas günü;10 Kasımı bayram günü olarak kutlamamıza az kaldı".TÜRK kanı taşıyan herkes,bu yazıyı bulup okusun ve düşünsün.Saygılar.

    CEVAP YAZ 41 23
  • Misafir 21 Haziran 2018 11:35 hani ülkemizde özgürlük vardı hani isteyen istediğini söyleyebiliyordu ne oldu zoruna mı gitti? Türkler 2 bin yıldır var niye türk tarihini 90 yıla indiriyorsun SİZ DİNE DİYANETE HER TÜRLÜ KUTSALIMIZA İSTEDİĞİNİZ KÜFÜR HAKARETİ YAPIYORSUNUZ ve buna şertytanca özgürlük diyorsunuz amma BİZLER GERÇEKLERİ SÖYLEYİNCE ÖZGÜRLÜK AKLINIZA GELMİYOR YOK YAHU KABUL EDİN BU ÜLKEDE AZINLIKSINIZ YETER ARTIK ÇOĞUNLUĞA HÜKMETTİĞİNİZ

    7 5
  • Misafir 21 Haziran 2018 13:43 ataürk posteri yakan büstünü kıranlar ile kol kola olacaksın sonrada kalkıp atatürkçülük oynayacaksın yemezler hadi başka kapıya

    3 8
  • Misafir 22 Haziran 2018 12:27 Takma kafana sen onların başka kuyruk acıları var.

    0 1
  • miikemmellllllll 21 Haziran 2018 11:07 çok güldüm süleyman abi Allahta seni güldürsün...

    CEVAP YAZ 7 19
  • gencoglu 21 Haziran 2018 10:59 LEYLEK BACAKLIM :) GÜZEL YAZI TAMDA MAAAREMİN MÜSTEHCEN ŞİİRİNDEN UFAK BİR PASAJ

    CEVAP YAZ 5 22
  • Misafir 21 Haziran 2018 11:57 Yüzüklerin efendisinden daha fazla değil ama

    33 6
  • Misafir 21 Haziran 2018 10:55 "Öfken ve nefsin bir olup aklını mağlup eder. Bunun için daima sabırlı, sebatkâr ve iradene sahip olasın! Sabır çok önemlidir. Bir bey sabretmesini bilmelidir. Vaktinden önce çiçek açmaz." Şeyh Edibali buna göre davranması gerekirdi ilk gördüğü kişiye daha müşfik davranıp yumuşak tarzı seçmeliydi.. Ya senin oğlunda işsiz kalsın diye fırçaladıklarıda mı provokatördü! El insaf..

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 21 Haziran 2018 10:30 Süleyman abi gerçekten tespitlerin on numara İnce oynuyor ama oyunculuğu gerçekten rezalet farkında değil arkasında olanlar düzeltmeye uğraşıyor ama oyuncu kötü olunca neylesin yönetmen ile senarist.Allah korusun İnce seçilirse 25 hazirandan itibaren herkez incenin gerçek yüzünü görmeye başlar.Kurban olayım Erdoğan ın sevincide öfkeside hepsi gerçek yapmacık hiç bir hareketini görmedim adam neyse o.

    CEVAP YAZ 8 35
  • Misafir 21 Haziran 2018 11:22 1200 odalı sarayda lüks içinde yaşaması da gerçek.Yapmacık hiç yok.

    30 13
  • vatanevladı 21 Haziran 2018 09:52 ''Ülkücü kale'' diye reis ve bahçeli hakkında yorumları olan farklı konuların altına gidip kin ve nefretini kusan algı operasyonu yapan hain fetöcü..... adam gibi çık erkek ol nerden yazdığını söyle yurtdışından yazdığın belli de pelsinvayadan mı onu merak ettik.

    CEVAP YAZ 10 32
  • RTE53 21 Haziran 2018 09:47 Sn Yazar ; o halde sen çocuk aklı ile idare et artık.Nelerden medet umacak hale düştünüz, ne bu sığlık... Yere göğe sığdıramadığın Erdoğan dün Van mitinginde seçmeni 26 Haziran'da sandık başına çağırdı... Yarın bu konuda yaz artık..Ya da soğanın fiyatın yükselten cücük lobisini yaz.

    CEVAP YAZ 35 24
  • soru çok 21 Haziran 2018 09:35 450 milyar dolar borç nasıl oldu onu açıkla.(70 milyar dolar özelleştirme yapılmasına rağmen)

    CEVAP YAZ 38 24
  • ülkücü kale 21 Haziran 2018 09:30 25 haziran da yazın nasıl olacak göreceğiz süleyman.

    CEVAP YAZ 48 19
  • sancar 21 Haziran 2018 09:28 süleyman yaranacam diye bırak bu ipten saptan işleri. reisin koalisyon olabilir( başkanlıkta olmayacaktı), suruçta pkklı dediği ölenler için rahmet dilemesini, 15 sene önce fırın buzdolabı olmadığını bunların onun sayesinde gördüğümüzü, yaşa takılanların probleminden haberi olmadığını ( prim ve yıl dolduysa emekli olabilir diyor). Sen önce bunları açıkla...

    CEVAP YAZ 44 22
  • OSMAN 21 Haziran 2018 09:24 TARIM İŞÇİSİNE ANANI AL GİT DENMİŞ...O TARIM İŞÇİSİ BAŞBAKANA NASIL SORUNUNU ARZ EDECEĞİNİ ÖĞRENSİN ÖNCE...BAŞBAKANA BAĞIRARAK ANAMIZI AĞLATTIN ANAMIZI DERSE MÜŞKÜLÜNÜ İNSAN GİBİ SÖYLEMEYİP BAĞIRA BAĞIRA HAKARET EDERCESİNE SÖYLERSE...HERHANGİ BİR YERDE MİLLETE BAĞIRA BAĞIRA KONUŞSUN BAKALIM NE OLUYOR...

    CEVAP YAZ 184 155
  • Misafir 21 Haziran 2018 11:01 “Ey Oğul! Beysin! Bundan sonra öfke bize; uysallık sana… Güceniklik bize; gönül almak sana… Suçlamak bize; katlanmak sana… Âcizlik bize, yanılgı bize; hoş görmek sana… Geçimsizlikler, çatışmalar, uyumsuzluklar, anlaşmazlıklar bize; adâlet sana… Kötü göz, şom ağız, haksız yorum bize; bağışlama sana…” ŞEYH EDİBALİ den OSMAN BEY'E Nasihat

    2 14
  • fatih 21 Haziran 2018 09:21 Erdoğan'a diktatör diyenler, Muharrem İnce'nin polise nasıl küfürler ettiğini dinlesin. Neymiş? Park için arabasını bekletmişler. Bu adam başa gelse devlete de millete de zulmeder

    CEVAP YAZ 18 63
  • İZMİR 21 Haziran 2018 09:16 Sahtekar ince... Buna ülke teslim edilirse ülkeyi talan eder. Seçmenlerin zeka düzeylerinin yüksek olduğunu sanıyorum. Böyle bir insana prim vermeyecekler. Türk milleti CHP zihniyetinin elinden ne çekmedi ki, fuhuş, alkol, küfür, zayiat sayamadığımız her şey var. Lütfen çocuklarımız ve gelecek için iyi düşünün. Vizyon sahibi olmayan bir kişiye Türkiye gibi bir ülke teslim edilmemeli. LİDER DEDİĞİN RECEP TAYYİP ERDOĞAN

    CEVAP YAZ 36 62
  • Misafir 21 Haziran 2018 11:26 nikini "şeriatçı" olarak yaz.

    27 8
  • Misafir 21 Haziran 2018 09:13 Gidiyorsun Efendi, gidiyorsun, farkındasın değil mi? Kime yalakalık yapacaksın bakalım...

    CEVAP YAZ 59 30

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro