Gaziantep saldırısı Fatma Şahin 1 gün önce anlatmıştı!

GAZİANTEP Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, 15 Temmuz darbe girişiminin Gaziantep'te yansımalarını ve cumartesi gecesini kana bulayan düğün baskınına ilişkin İnternethaber.com'a konuştu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Gaziantep saldırısı Fatma Şahin 1 gün önce anlatmıştı! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • Buradayız......... 22 Ağustos 2016 21:14 Vay Soysuzlar Vay!.....Kandıramayacaksınız, korkutamayacaksınız, unutturamayacaksınız. !... Gaziantep'te düğüne yapılan ve çoğu çocuk bir çok insanın katledildği IŞİD'in canlı bomba saldırısında ölenlerin cenaze törenine bir grup, tekbir getirerek saldırdı. Cenazelere saldıranların kafalarındaki belediyeye ait şapkaların olması dikkat çekti.

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 22 Ağustos 2016 18:58 aldatılanların kimisi mağdurken, ekserisi mahkum durumdalar.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Vatandaş 22 Ağustos 2016 15:37 Biraderler Sayın Başkana, Bakanlığı döneminde ASPB'na ekipler halinde yerleştirdiği Fetö'cüleri neden yerleştirdiğini ve isimlerini de sorsalardı ya.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Gezi Yolu__------- 22 Ağustos 2016 15:06 Cumhuriyet ve Atatürk Düşmanlarını tanıyalım ..............Antep'i vatansız, bayraksız, milliyetsiz ümmetci küresel cihadistlere teslim eden bu belediye kimlkerin elinde?...................

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 22 Ağustos 2016 11:49 Bu kadın kendi reklamını yapma derdinde her konuda kendine pay çıkarıyor

    CEVAP YAZ 6 20
  • ali kaya 22 Ağustos 2016 11:02 neden mi Gaziantep. çünkü ayakları üzerinde durabilen ender şehirlerimizden. ekonomi ve kardeşliği vurarak düşmemizi bekliyorar. bilmiyorlar ayaklarımızı vursalar da biz gövdelerimizin üzerinde dururuz inşaallah

    CEVAP YAZ 2 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro