Flaş suç duyurusu! TBMM Başkanı Kahraman'dan...

TBMM Başkanı İsmail Kahraman, 26. yasama yılının sona ermesi nedeniyle görev süresi biten tüm milletvekillerine gönderdiği mektuba karşı yazdığı cevapta, 'kendisine hakaret ettiği' gerekçesiyle Ankara Bağımsız Milletvekili Aylin Nazlıaka hakkında kamu görevlisine hakaretten suç duyurusunda bulundu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Flaş suç duyurusu! TBMM Başkanı Kahraman'dan... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • VB 20 Haziran 2018 18:40 ONDAN HELALLEŞECEĞİMİZ GÜNÜN GELEMSİ DİLEİĞİYLE

    CEVAP YAZ 0 4
  • osmanlı 20 Haziran 2018 04:39 milletle ilgili küfürler savurmuş olan burhan kuzuya ne yaptılar acaba? onu da mahkemeye vermiş olsalar milletin onlara güveni yersiz kalmazdı.

    CEVAP YAZ 5 19
  • MİSAFİR 19 Haziran 2018 23:18 BUNLARIN HEPSİNDE SANKİ HASTALIK ...HEMEN MAHKEMEYE GİDERLER ..İYİDE ..KENDİLERİ İÇİNDE MAHKEMEYE GİDECEK İNSAN YOKMU ÜLKEDE ? AMA GİDEMEZLER ..ZİRA ADLİ MAKAMLARDA KENDİ ELLERİNDE YA ..EN AZINDAN --MİLLETE RESMEN KÜFREDEN VE DE ÜSTELİK ÇİRKİNCE KÜFREDEN ADAMI NİÇİN MAHKEMEYE VERMEDİLER ??

    CEVAP YAZ 16 18
  • Misafir 20 Haziran 2018 14:45 ADALET BUNLARDA NASIL OLSA. AMA KESER DÖNMEYE BAŞLADI ALLAHIN İZNİYLE.

    1 10
  • kundemacı 19 Haziran 2018 23:03 Sayın Kahraman, Türküye Cumhuriyeti aleyhine her şey yapar. Gitsin Fesli Deli Kadir' i ziyaret etsin.

    CEVAP YAZ 18 37
  • misafir 19 Haziran 2018 21:46 ben beklerdimki bu milleti orasına koyacağız diyen adam içinde suç duyurusunda bulunursunuz çünkü sizde bu millettensiniz başkan

    CEVAP YAZ 2 21
  • Sivasli 19 Haziran 2018 21:28 Örgüt Evlerinde yetisen Telekizdan Iyi Meziyet beklemek Saflik olsa gerek.

    CEVAP YAZ 20 23
  • Misafir 19 Haziran 2018 19:55 nasıl kamu görevlisi 6 filoya karşı namaz kılan tc bağımsızlığını amerikalılara teslim etmek isteyen yazık nasıl onursuz bunlar

    CEVAP YAZ 10 16
  • sedat 19 Haziran 2018 19:44 Yargı bağımsız olmadığı için paraya sıkıştığınızda istediğinizden tazminat tahsil edebilirsiniz sayın Kahraman. Geçinmenin yolunu buldunuz. Kul hakkı var ya ödemesi çok zordur biliyorsunuz değil mi? Haklılığınızın ispatı için sembolik bir para miktarıyla da tazminat açabilirdiniz.

    CEVAP YAZ 8 12
  • Misafir 19 Haziran 2018 19:43 Sizin parti Ataturk e hakaret ediyor.Ataturk un bir ustu var mi bu ulkede?Ataturk e hakareti normal gorurseniz bu ulkede hakaret edilmeyecek bir adem oglu kalmaz!!!!

    CEVAP YAZ 9 33
  • Misafir 19 Haziran 2018 19:43 Sizin parti Ataturk e hakaret ediyor.Ataturk un bir ustu var mi bu ulkede?Ataturk e hakareti normal gorurseniz bu ulkede hakaret edilmeyecek bir adem oglu kalmaz!!!!

    CEVAP YAZ 7 20
  • Hakkı B. 19 Haziran 2018 19:08 İsmail Kahraman "Meral Kılıçdaroğlu" derken hakaret ve sövme olmuyordu. Pardon da Nazlıaka ne demiş ki hakaret ve sövme saymışlar. Adam gibi buraya yazın da Millet de oynanan oyunu görsün.

    CEVAP YAZ 6 23
  • Misafir 19 Haziran 2018 19:34 MAHKEMEYE VERSEYDİNİZ EVLAD:)) ANAYASAYA GİTSEYDİNİZ YADA

    10 1
  • siyenpi 19 Haziran 2018 19:06 kimse kimseye durduk yerde sövmez,kahraman vicdanını bir yoklamalı.

    CEVAP YAZ 16 13
  • Misafir 19 Haziran 2018 18:43 Değişim Rüzgârı Dünya Kupasında!.................... Senegal 1 Polonya Sıfır!

    CEVAP YAZ 3 6
  • Yeter artık 19 Haziran 2018 18:23 Kahraman bi git artık yeter yaw

    CEVAP YAZ 14 22
  • GÜMÜŞLÜ 19 Haziran 2018 18:21 GÜZEL KADIN AYLİN,,TAM BENLİK

    CEVAP YAZ 16 8
  • Misafir 19 Haziran 2018 19:49 Sizin seviyeniz bu işte. Cahilsiniz ve kişilik bozukluğunuz var. Cevap yazma çünkü bu sayfaya bir daha girmeyeceğim ve yazacağın cevabın bin misli şimdiden sana iade olsun.

    3 15
  • ABAZALI 19 Haziran 2018 18:18 AYLİN NAZLI BİR GÜZEL ....... YARAR ANCAK

    CEVAP YAZ 17 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro