Filistin davası Siyasal İslama terkedildi

Solcuların Filistin davasını Siyasal İslam'a terk etmesini ise iki kelimeyle özetledi Aydın Engin : Solun ayıbı...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Filistin davası Siyasal İslama terkedildi yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • eşref 03 Ağustos 2018 11:58 Kızım filistin davası birilerinin sıçrama ve yükselme tahtası oldu.yoksa dişistinliyi düüşünen yok.ver filistin demwci yayınla anketi.yap mitingi yayınla anketi..VAH İSLAM .VAH FİLŞSTİN

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 01 Ağustos 2018 12:16 Bizim çamaşırcı kadın bugünde işe gelmedi... Yeni bir gündelikçi bulmak gerekiyor!....

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 02 Ağustos 2018 22:27 40 yıl söylediler, Kendilerini "Seçilmiş"! hikayesine inandırdılar bu Kabal

    0 0
  • Misafir 01 Ağustos 2018 10:09 BAYILIYORUM BU YAZARA YA.EVLIMIDIR ACABA?DEGILSE VALLA ALLAHIN EMRI PEYGAMBERIN KAVLIYLE ONU KENDIME ES YAPMAK ISTIYORUM.

    CEVAP YAZ 5 1
  • Misafir 02 Ağustos 2018 22:27 Annen izin vermez başka dinden evlenmene!

    0 0
  • mevhibe inal 31 Temmuz 2018 14:44 Tokata öbür yanağını çeviren, "Benim Krallığım öbür dünyada" diyen Hz. İsa'yı çarmıha gerdirdiler. Hıristiyanları Siyonistleştirip, Dünyayı Kapitalistleştirip yanlarına alıp, kendilerine benzettiler. Mazlumları savunmak da Müslüman kalabilenlere kaldı.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 01 Ağustos 2018 10:34 mevhibe, yukarıda'ki Türbancı Cunalist KIZIMIZ gibi güzel yorum yazmışın.ya bundan iyisi'suriye-şam'da Helva.

    1 4
  • mevhibe inal 31 Temmuz 2018 14:35 Müslümanların idaresinde 3 dinin rahatça yaşadığı Filistin toprakları Peygamber katillerinin işgalinde.

    CEVAP YAZ 0 2
  • cihan 31 Temmuz 2018 12:10 sağcı ve muhafazakar bir insanım, ve sonuna kadar israilin yanındayım.2000 yıl önce bu insanlar topraklarından atıldı. geri dönmek istemeleri çok doğal karşılanmalı. solcularada hak veriyorum. bu insanlarada dinsiz diye diye, üzerlerinde baskı kurula kurula filistin filan düşünecek hal bırakılmadı. islamcılar uğraşsın filisitinle, zaten onlarında güçleri belli, sonu yakın.

    CEVAP YAZ 5 5
  • Misafir 03 Ağustos 2018 00:42 Senin sağcı muhafazakar olman Müslüman olduğun anlamına geliyor mu bilmem. Neyi, nasıl muhafaza ettiğine bağlı. Görüyorum ki Lanetlenmiş kavim ile aynı şeyi yani işgal ve katletme ahlaksızlığını muhafaza etmen senin muhafazakar olman için yeterli bir sebep. Yahudiler de çok muhafazakar, içlerinde bir tane bile solcu bulamazsın. Filistin, Yahudilere bırakılmayacak kadar kutsal biz Müslümanlar için. Bizim tek muhafaza ettiğimiz şey kutsallarımızdır.

    0 0
  • Misafir 31 Temmuz 2018 12:04 Ekonomik Felaket yaşanıyor!... Saray, Temel hak ve özgürlükler yerine derhal masraflarını kısmalı ...

    CEVAP YAZ 3 1
  • Erkin 31 Temmuz 2018 08:50 Deniz Gezmis gibi,Mahir Cayan,Huseyin Inan,Yusuf Aslan...bunlar bir tek kisinin canina kiymamis,devrimci genclerdi.Turkiye yi karanliktan kurtarmaya calistilar."6. filo defol"diye Amerikan askerlerini kovarken,sizin guruh Amerika askerlerine kucak aciyordu.Deniz Gezmis talebeler ucretsiz kurs verip,gencleri aydinlatirken sizinkiler sadece adam oldurmekle mesguldu.Filistin e destek oldu bu gencler.Sonuc;dar agaci.35.000 askerimizin katili bey gibi yasatilirken bu gencler olduruldu.Suclari ise"Anayasal duzeni degistirmeye tesebbus!!!!Bakin bugun meclisin icerisinde "ben anayasayi tanimiyorum"diyor insanlar kimsenin sesi bile cikmiyor.Iste sizin adalet anlayisiniz!!!

    CEVAP YAZ 5 54

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro