Fikri Işık'tan her satırı olay 15 Temmuz açıklamaları

Bakan Fikri Işık, 15 Temmuz darbe girişimi gecesi yaşadıklarını ve sonrasında önlem olarak nelerin yapıldığını internethaber.com'a anlattı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Fikri Işık'tan her satırı olay 15 Temmuz açıklamaları haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 21 Eylül 2018 01:44 Pes 2018 - PC - Torrents Games

    CEVAP YAZ 0 0
  • hür gazeteci 15 Mart 2018 17:05 Yandaş olmayan bir gazetecinin T.C. nin bakanı ile röportaj yapma şansı nedir bilen var mı

    CEVAP YAZ 4 4
  • Misafir 22 Kasım 2016 12:28 Pkk 20 yaşındaki tecrübesiz askerlerimizi karçırdığında Mehmet Ali Şahin başta olmak üzere pek çok Ak PArtili ''Teslim olmak yerine şehit olmalarını beklerdik''Demişti.Ama 15 temmuz gecesi TSK nın başı olan Hulusi Akar,silahını kullanmak yerine darbecilere teslim etti.Neredeyse kahraman ilan edildi.

    CEVAP YAZ 9 8
  • sasa 14 Kasım 2016 20:28 15 temmuz olayın da millet vekilleri+bakan çocukları+ sanatcılar+sengin veletleri nerdeydiniz???

    CEVAP YAZ 0 0
  • bvnvcn 26 Ekim 2016 04:33 bu hisleri kuvvetli olan bakan değil mi? Bunu da hissetmiş olabilir!

    CEVAP YAZ 1 1
  • Farklı Bakış 19 Ekim 2016 14:00 Sanırasın ki adam darbe yapanlarla savaşıp kurtulmuş. 15 TEMMUZ GÜNÜ BANA PARMAĞI KANAYAN BİR SİYASETÇİ SÖYLERMİSİNİZ. 40 gün toplantıları iptal edecek kadar ileri görenleriniz var da 15 TEMMUZ'u nasıl göremediniz. Rusya 14 Temmuz da uyardım diyor YOKSA ONU DA MI DUYMADINIZ. YOKSA HEPİNİZ BU OYUNUN İÇİNDE OLMAMAK İÇİN DÜĞÜNLERE Mİ GİTTİNİZ.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Gund 17 Ekim 2016 22:36 Yalakaligin daniskasi ücü birarada. :)

    CEVAP YAZ 0 3
  • vatandaş 16 Ekim 2016 15:29 Dalkavukluk denen kelime bu olsa gerek. 15 gündür internet haberde aynı fotoğraf.

    CEVAP YAZ 0 0
  • vatandaş 16 Ekim 2016 15:29 Dalkavukluk denen kelime bu olsa gerek. 15 gündür internet haberde aynı fotoğraf.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 15 Ekim 2016 13:05 AKIŞIK KARDEŞLER O OTURDUĞUNUZ KOLTUKLARDA HDP Lİ LER OTURUYORDU MUTABAKAT KUTLUYORUM SİZİ MAKARNACI LAR SİZİ

    CEVAP YAZ 0 0
  • Vatandaş K. 10 Ekim 2016 21:42 AKP'NİN İÇİ NE KADAR TEMİZ İMİŞ HİÇ FETÖCÜ ÇIKMADI!

    CEVAP YAZ 0 0
  • KADİR ÖZER 08 Ekim 2016 22:27 SAYIN SÜLEYMAN BEY, BEN SİZİN YAZILARINIZI 6 VEYA 7 YILDIR OKUYAN VE TAKİP ETMEYE ÇALIŞAN BİRİ OLARAK, SİZDEN BİR RICAM OLACAK. BU FETÖ DENİLEN ŞEREFSİZİN ADI KÖPEĞİN YÜZÜNDEN MAĞDUR OLAN SAYISI ÇOK FAZLAKİ, BİR ÖRNEK VERMEK İSTİYORUN, DEVLETİN HER HANGİ BİR KURUMDA ÇALIŞIYORSUNUZ, BURADA MESAİ ARKADAŞLARINIZLA GÖRÜŞÜYORSUNUZ, BU GÖRÜŞME TELEFONLA OLUR, İNTERNET ÜZERİNDE OLUR, NETİCEDE ÇALIŞMA ARKADAŞINIZ.BU 15 TEMMUZ DARBE GİRİŞİMİNDEN SONRA MESAİ ARKADAŞ DEDİĞİN BAZILARI FETÖ İLE İLİŞKİLİ VE BAYLOOC PROĞRAMINI KULLANDIĞI İÇİN MESLEKTEN İHRAÇ EDİLDİ, BU ATILAN ARKADAŞLARLA ÇOK ÖNCEDEN EN AZ 1 VEYA 2 SENE ÖNCE GÖRÜŞTÜĞÜNÜZÜ TESBİT ETMİŞLER VE BUNDAN DOLAYI SİZİDE AÇIĞA ALIYORLAR. BU VE BENZERİ OLAYLAR ÖYLE ÇOKKİ BU KONUYU DİLE GETİRMENİZİ RICA EDİYORUM. SAYGILARIMIZLA

    CEVAP YAZ 0 2
  • Bas baba 28 Eylül 2016 09:34 Ne anlatıyor bir haftadır bunlar?Her gün şehit veriyoruz aloo?

    CEVAP YAZ 1 4
  • Hasan 28 Eylül 2016 07:56 Allah herkese bir görev vermiş. Hainde belli olacak, zalimde, yezitte, darbeyi yapanda, planlayanda, ACEMİN ÖNÜNE YATANDA ....

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 27 Eylül 2016 18:33 Bu iki adam birbirine cok benziyor, bakan bakan gezip şov yapiyorlar

    CEVAP YAZ 1 5
  • SORULAR 27 Eylül 2016 16:14 O Gece 6 saat kimin Nerede Olduğu bilinmiyen bir Darbe hikayesi ile OHAL girdi yaşamımıza... Demokrasimiz büyük yara aldı, bu yarayı Aslı Erdoğan’ı, Necmiye Alpay’ı zindana atarak mı saracağız? Yoksa Meclis’te grubu bulunan beş milyon seçmenin oyunu alan HDP’yi dışlayarak mı?

    CEVAP YAZ 7 4
  • kIM hAIN 27 Eylül 2016 15:51 Silâhlı Kuvvetlerden, Bakanlıklardan, Diyanet İşleri Başkanlığı'ndan atılanların sayısı 100 bini buldu. Albayrak kardeşler FETÖ'nün Fatih Koleji'nden. Onlara ne demeli? İslami kökenli AKP iktidarı bakanları yönetiminde FETÖ'cü olan üyeleri yok mu acaba?

    CEVAP YAZ 1 1
  • Vatandaş 27 Eylül 2016 13:03 Yarında çetö'lerle karşılaşmamak için ,bütün cemaatlere ayar ve kontrol çekilmelidir.

    CEVAP YAZ 2 3
  • bir basit vatandaş 27 Eylül 2016 12:42 SALLA GİTSİN. BÖYLE OLAYLARDAN SONRA YALANCI PEHLİVANLAR ÇOK OLUR. KAHRAMAN KESİLİRLER.

    CEVAP YAZ 3 4
  • VATANDAŞ 27 Eylül 2016 11:59 Ben çok belli etmeden biraz yanında oturdum. Melike'ye dedim ki "Sen anneme hazırla, güvenli bir yere geçelim" diye. Annemin evden son çıkışı o oldu, 15 Temmuz gecesi. Ama mesela çok rahatsızdı, yarı baygın gibi gitti. KENDİNE GELİR GELMEZ CUMHURBAŞKANIMIZI SORDU......... YERİNİ GARANTİLEMEK İÇİN BELİRTMEDEN OLMUYOR

    CEVAP YAZ 2 4
  • din tücarı 27 Eylül 2016 11:40 bize hikaye anlatmayın her şeyi biliyordunuz kanlı tiyatro oynandı. olan olan fakir fukaraya oldu.nedense her olaydan AKP karlı çıkıyor...

    CEVAP YAZ 11 12
  • NAYAN 27 Eylül 2016 10:28 TSK nın %99 ya ingiliz askeri Kemalist adı altına gizlenen yada ABD askeri Fetö diye gizlenen. Bu hükümet 15 nenedir başta İran gibi Türk ve müslüman bir ordu istihbarat kurulamazmıydı.Maaşını CİA dan alan MİT e güvenilmeyeceğini hepimiz biliyoruz. Ne zamana kadar uyutulacaksınız.

    CEVAP YAZ 3 1
  • Bak hele 27 Eylül 2016 09:16 10 Şehidimiz var ama bunların yüzünden mutluluk akıyor.Garibanların çocukları ölürken Sizin çocuklarınız nerelerde?Effeniim?Duyamadıım?

    CEVAP YAZ 5 5
  • darbeymiş 27 Eylül 2016 00:23 bu darbenin altında siz yoksanız bende adam değilim.

    CEVAP YAZ 7 19
  • Misafir 27 Eylül 2016 00:09 Batılı gibi giyinmişlerse Bunu Atatürk borçlular yoksa anne-babaları gibi giyineceklerdi!

    CEVAP YAZ 1 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro