FETÖ'yü Türkiye'nin başına kim bela etti?

5 yıl önce insanların parasını peşin peşin alan "hortumcu inşaatçılar"ın şu Çiftlik Bank'ın sahibinin yaptığından ne farkı var Allah aşkına? İşin garibi, bunlar KİPTAŞ'ın güvencesiyle milleti dolandırıyor!

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN FETÖ'yü Türkiye'nin başına kim bela etti? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Hidayet 03 Haziran 2018 07:42 Hakkımı fetoya yedirene de yiyene de helal etmiyorum. Soru çalarak haksız yere üniversite kazanan ve memur olanların atılması yetmez, geriye dönük hakların asıl sahiplerine iade edilmesi gerekir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 01 Haziran 2018 10:21 fetoya bu ülkenin emniyet, yargı, ordu, maliye, eğitim kadrolarını kim peşkeş çekti?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 31 Mayıs 2018 14:25 Tokat Valisi Cevdet Can'ın çocuklarından birinin adı ''Fetullah'' diğerinin adı ''Gülen'' Ve bu vali şu an haldır haldır fetö soruşturması yapıyor biliyor musun?Süleyman bey sana sordum.

    CEVAP YAZ 0 4
  • remzi 31 Mayıs 2018 14:18 Ben İncenin yerinde olsam 'Benim iktidarımda hiç kimse gazeteci maaşıyla boğazdan yalı alamayacak' diye Nagehanın gözlerine baka baka vaad ederdim.

    CEVAP YAZ 0 1
  • ercüment 31 Mayıs 2018 14:17 İnce: “Gün gelecek FETÖ’nün işbirlikçileri de yargılanacak!” Nagehan: ”Mevcut siyasi iktidardan mı bahsediyorsunuz?” İnce: ”İşbirlikçi her kimse...” Nagehan: “Ama bu bir intikam olmaz mı..?” ahahhhaaa

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 31 Mayıs 2018 03:19 Yeni Cumhurbaşkanı İnce’den ............. Erdoğan’ın Gülen’leE kaç kere görüştüğü ve 17 yıl önce kendi yazdığına bugün "yalan" diyen kişi 3 yıl süreyle TRT Haber Dairesi Başkanlığı yapana ders!______________________

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 30 Mayıs 2018 12:34 deniz feneri misali.............................

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 29 Mayıs 2018 11:38 Sayın Hadi ÖZIŞIK KDV konusunda ifadelerinizi lütfen yeniden değerlendiriniz. Bu konuda uzman biri olarak, ifadelerinizin teknik olarak yanlış olduğu kanaatindeyim. İnşaat Mühendisi & Stj. Avukat

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 31 Mayıs 2018 13:30 Hadinin de asıl mesleği gazetecilik değil zaten...Eskiden beri tanırım...

    0 1
  • Misafir 02 Haziran 2018 17:54 kanaat olmaz, yanlistir diyeceksin dogrudan.

    0 0
  • Misafir 29 Mayıs 2018 10:38 ŞUAN YOKMU HORTUMCU İNŞAATÇILAR SON ON YILDA BETON YIĞINI OLDU ÜLKEMİZ SÜREKLİ İNŞAAT YAPILIYOR KONUT PLAZA AVM YEŞİL ALAN KALMADI NERDEYSE ŞİMDİLERDE ELLERİNDE PATLADI O ŞATAFATLI LÜKS KONUTLAT PLAZALAR ALAN YOK NEDEN ÇÜNKİ ÇOK UÇTULAR BUNLARIN ALICISI VARMI OLURMU DİYE SORAN OLMADI ELİNDE BELGESİ OLAN HEMEN İNŞAATÇI OLDU SONUÇTA ORTADA

    CEVAP YAZ 0 6
  • misafir 29 Mayıs 2018 10:09 yalanmı söylüyor onlar sizzin kader arkadaşınız değilmi arkadaşlık bitti ne şimdi ben onları tanımadımmı diyeceksimiz hadi bizi kandırdığınızı düşünün ya allahı kandırabilecekmisiniz

    CEVAP YAZ 0 6
  • mehmet 29 Mayıs 2018 09:49 İnşaatçılara acımam 1 e 5 kazanan devlete vergi ödemeyen parazit sınıf. devlet alıcıdan tapu harcını kaldırmalı vatandaş gerçek değerinden alımı bildirmeli böylece inşatçılar vergi kaçıramaz

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 29 Mayıs 2018 09:17 çiftlik bankın araştırılması için verilen önerge neden reddedildi açıklayın bu durumu

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 29 Mayıs 2018 04:14 fadıl bey in ismini bir daha abdestli olmadan ağzına alma tamammı

    CEVAP YAZ 5 0
  • Misafir 29 Mayıs 2018 03:34 Ekonomik çöküş ramazan günü kafayı çektirir...............

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 28 Mayıs 2018 20:55 Akşamcı,şu mübarek ramazan günü kafayı mı çektin?

    CEVAP YAZ 9 3
  • Akşamcı 28 Mayıs 2018 17:04 Tarancı'nın çok anlamlı bir şiiri vardır “Haydi Abbas vakit tamam/ Akşam diyordun, işte oldu akşam…” Evet, vakit tamam!.....

    CEVAP YAZ 1 11
  • nato yu unutma 28 Mayıs 2018 16:47 15 temmuz da kesin olarak fetö ye havada yakıt ikmali yapan nato türkiyede var oldukça biz nato üstlerini denetlemedikçe fetö yok oldu diyemeyiz dışarıdan gelen her nato elemanı fetö şüphelisidir

    CEVAP YAZ 0 5
  • Zaza Bingöllü 28 Mayıs 2018 16:40 BEN ŞİMDİ NE DİYEYİM,BU YAZIYI OKUDUKTAN SONRA,FETÖ CÜ OLARAK KENDİMDEN ŞÜPHELENMEYE BAŞLADIM,,ŞOFÖR KARDEŞ BENİ EN YAKIN TIMARHANEYE ACİL OLARAK YETİŞTİR..

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 28 Mayıs 2018 16:04 Erdoğan, neden "cemevi" dedi..................... Ne değişti acaba… “İnce ağrısına” mı tutuldu? Anımsayın; geçmişte “Cemevi ibadethane değildir” dedi, değil mi? “Cümbüş evidir” dedi, Sonunda "cemevi" dedi

    CEVAP YAZ 1 12
  • Erdal 28 Mayıs 2018 15:58 Galiba ben bela ettim kardeş...

    CEVAP YAZ 0 15
  • davut 28 Mayıs 2018 14:53 Hadi biraderim, öyle güzel bir yazı yazmışsın ki, FETÖ'yü bu ülkenin başına AKP ve Erdoğan hariç herkes bela etmiş.

    CEVAP YAZ 2 21
  • Misafir 28 Mayıs 2018 14:08 Sn.YAZAR,Buraya Fetullahın kapatılan 920 okul ve 15 üniversitenin açılma onayında,kimlerin imzası ve açılış tarihini yazarsan,KONU çoktan aydınlanır...Saygılar.

    CEVAP YAZ 0 28
  • Misafir 28 Mayıs 2018 13:15 Cevabını sen ver. Yalaka.

    CEVAP YAZ 1 19
  • Erol Baron 28 Mayıs 2018 12:22 Cahiller bela etti tabi ki.

    CEVAP YAZ 0 15
  • Doğan 28 Mayıs 2018 12:20 Bence menfaatler daha öncesinde çatıştı.

    CEVAP YAZ 1 11

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro