FETÖ'yle mücadelede at izi it izine nasıl karıştı?

Köşe yazarları sık sık FETÖ ile mücadele adı altında haksız ihraçların ve tutuklanmaların yaşandığından dert yanıyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN FETÖ'yle mücadelede at izi it izine nasıl karıştı? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR23 YORUM
  • Misafir 02 Ekim 2016 01:34 Karışan birşey yok!........ Hepsi Cemaatci!.... Darbe girişiminden saat 14.00 sularında haberdar kılınan Genelkurmay Karargâhı’ndan saat 3:00'e kadar ses çıkmadı! .. RTE “Darbe girişimini eniştemden öğrendim” dedi!...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 29 Eylül 2016 19:38 yahu isteyen istedigi programi kullanir. Yazışmaların ne olduğu önemli. Bylock kullandı diye hiç kimse suçlanamaz. Binlerce insan bunu kullandı diye tutuklandı. 80 AKP li milletvekilide bylock yüklemiş ama onlara dokunan yok. BENCE İNSANLARI SUÇLAYACAK YOL ARIYORSUNUZ.

    CEVAP YAZ 0 1
  • misafir 26 Eylül 2016 18:51 Hemen hemen her kuruma sızan FETÖyü temizlerken Akparti içindeki siyasiler ne olacak. Hergün yeni bir iddia çıkıyor. FETÖ lideri ile fotoğraf çekilen milletvekilleri ellerini kollarını sallayarak geziyorlar. öğretmenleri ihraç ederken içerdeki siyasilere dokunulmazsa işte o zaman güven sarsılır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • bkz: ömer halisdemir üni 24 Eylül 2016 17:02 Kişisel meselelerin döndüğü cidden ortada. Ak Partinin kendi tabanına zarar vermeden işleri yapması gerek. Bunun için şehir dışından heyetler toplansa çok iyi olur.

    CEVAP YAZ 0 2
  • .................... 24 Eylül 2016 13:23 Hatice hanım aynı durum bizim için geçerli sırf çalıştığı kurumdan kasıtlı olduğunu düşündüğümüz ihbar yüzünden ihraç yaşadık. Başka hiçbir şeyimiz yok.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ayse mete 22 Eylül 2016 12:27 Esim ve ben bank asya hesabindan dolayi uzaklastirma aldik ortak hesap hesap bos para yok ,yatirim amacli .Bu yapilan zulumdur 2012 de ,hesap acik kalmis biz kapattik diye dusunuyorduk biz ve akrabalarimiz soktayiz , yardim edin bizlere ,bu kadar basit bir seydn teror damgasi yedik

    CEVAP YAZ 0 0
  • osmalı 22 Eylül 2016 08:38 koyu erdoğancıydım ama bundan sonra kardeşimi üzenleri akrabalarımı ağlatanları destekleyemem

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 21 Eylül 2016 18:13 Kadıköy vapurundan çıkan kadınların kıyafetlerini beğenmeyen kimdi?.. Tesettürlü bir Aile Bakanı toplumda bazıları için model oluşturursa, şortlular, mini etekliler her zaman şiddetin hedefi haline gelebilir!..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 21 Eylül 2016 12:20 Adamlari iceri atmak o ülkenin savunmasini yok etmek. Oyuna gelmek gibi bir sey bu anlasilan anlamayi birakmislar kötü durumlar cikariyorlar hayret birde böyle düsünün.

    CEVAP YAZ 0 0
  • suud ile iran gibi olmak 20 Eylül 2016 11:32 dincilerden bir hayır çıkmaz ister fetocusu ister başka biri tarih okuyan herkes bunu bilir.Modern devlet dine mesefali olan devlettir ve gelişme böyle sağlanır.Din devlete girerse zengin bile olsan petrolunde olsa iran gibi suud gibi olursun

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 19 Eylül 2016 10:18 beraber yürüdünüz bu yollarda. hanginiz fetönün tezgahından geçmediniz ki? toplantılarına katıldınız ,ekmeğini yediniz, okullarında okudunuz , yurtlarında kaldınız, sohbetlerinde bulundunuz. o kadar içiçesiniz ki? izleriniz bile ayırt edilmiyor. hepiniz fetöcüsünüz hepiniz fetönün ürünüsünüz. farkınız at izi ile it izi kadar.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 17 Eylül 2016 02:17 İşten el çektirilen, meslekten atılan ve tutuklananların önemli bir bölümü, yargısız infaz sürecinde AKP iktidarı tarafından, bile bile kayrılmış, bulundukları görevlere getirilmiş ve görevlerini yaparken de çeşitli biçimlerde ödüllendirilmiş insanlardır........O Halde Recep islamist terör örgütlerine destek veren biri!........

    CEVAP YAZ 0 3
  • Sanatçı 16 Eylül 2016 18:03 Türkiye Tarık Akan'ı sadece filmlerinden değil, en önde yürüdüğü 1 Mayıs kortejlerinden, Ankara'nın ayazında yalnız bırakmadığı Tekel işçilerinin çadırlarından, Silivri'de zorladığı polis barikatlarından hatırlayacaktır.

    CEVAP YAZ 0 2
  • murat B. 16 Eylül 2016 10:11 Akparti içindeki fetö cü milletvekilleri neden ayıklanmıyor.Büyükşehir belediye başkanları içinde de varmış. bunlarada dokunulmuyor.

    CEVAP YAZ 1 5
  • Ahmet Yaşar 12 Eylül 2016 12:39 Ne demek istiyorsun yani Akpli olup Fetodan alınanlar mağdur mu demek istiyorsun yoksa bir algı için mi uğraşıyorsun kusura bakma siz ve yazıda mağdur diye bahsettiğiniz akp tabanı zamanında fetullahın değirmenine su taşıyordunuz biz ülkücüler fetoyla mücadele ederken siz fetoyu ilah gibi görüyordunuz. O yüzden bacım bu sürecin mağdurları suçu yokken mağdur edilen Ülkücüler ve Atatürkçülerdir

    CEVAP YAZ 3 5
  • ahmet 11 Eylül 2016 22:48 aslında akp nin devlet ve hukuk düzenini benimsemediğinin göstergesi bunlar. Adamlar yatarken aklına bişey geliyor sabah kanun olmuş hukuk diye bişey kaldımı allah aşkına. var diyenin aklına şaşarım.afrika ülkeleri bile bu ülkeden ilerde artık hukukta

    CEVAP YAZ 1 4
  • Önce vatan 09 Eylül 2016 21:36 Büyük resim kaçmasın, fetöcüleri atmaya devam. Sıra diğer tehlikeli cemaat, terikatlere gelmeli.

    CEVAP YAZ 10 5
  • Kahrolsun islam 09 Eylül 2016 01:56 Recep Tayyip'e büyük darbe________________ Suriye Hava Kuvvetleri, Kefr Naha köyünde Nusra Cephesi komutanlarını toplantı hâlindeyken vurdu, çok sayıda lider öldürüldü.

    CEVAP YAZ 4 3
  • Erol Baron 08 Eylül 2016 11:19 2012 ye kadar AKP FETÖ ile dirsek temasında idi ve --ne istediler de vermedik-- diyerek bunu RTE ağzıyla itifar etti. Bu durumda çok FETÖ-cünün nerede olduğu da belli olduğuna göre, AT ile İT'i ayırmak çok zor olmasa gerek.

    CEVAP YAZ 2 6
  • Laz Ali 08 Eylül 2016 02:17 Allah razı olsun Hatice hanım .Bir çok mazlumun tercümanı olmanın yanı sıra hükümete de önemli mesajlar verdiniz.yetkililerin dikkate alacağına inanıyorum.

    CEVAP YAZ 3 5
  • erdem yılmaz ankara 07 Eylül 2016 20:44 yazınızda belirtiğiniz mağduriyetler gerçekten çok fazla . fetö yü bilmeyen fetöcüleri tanımayan kişiler yada kripto fetöcüler mütedeyyin herkesi fetöcü diye atma derdine düşmüş durumdalar bu şekilde devam ederse mağduriyetler çok artacak. gerçek fetöcüler de mağduriyetleri vesile edip kurtulacaklar. En tehlikelisi ise ak parti tabanı hızla eriyip mücadele ettik mağdur olduk diyecekler. daha dikkatli olmak zorunda idareciler

    CEVAP YAZ 1 12
  • adalet 07 Eylül 2016 17:33 Başbakanın 'Hasbel kader onlarla iş yapmış' dediği bir kişinin eşi, çocuğu vs memurluktan ihraç ediliyor. Yazık değil mi? Savaşta bile çoluk çocuğa, kadınlara karışılmaz. Devletimiz bu haksızlıkları yapmamalı.

    CEVAP YAZ 2 8
  • mustafa gürkaş 07 Eylül 2016 17:14 damadım bank asyadaki boş bir hesabından dolayı gözaltınaalınıp ihtiyatı tetbir kararıyla serbest bırakıldı sonra soruşturması bitmeden ihraç edildi bu adeletmi

    CEVAP YAZ 3 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro