FETÖ'cü itirafçı oldu gömdükleri yerden bakın ne çıktı?

ADANA'da Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) soruşturmasında yakalanan ve örgüt lideri Fetullah Gülen tarafından imzalı saat hediye edilen örgütün 'sözde' üst düzey asker ve polis imamı Necati K. (29) yakalandı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN FETÖ'cü itirafçı oldu gömdükleri yerden bakın ne çıktı? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR19 YORUM
  • Misafir 03 Ağustos 2018 13:17 zamanında itirafçıların gösterdiği yerlerdeki kazılardan roketler bombalar silahlar çıkmıştı.. 😂😂 eeeee ne oldu o dönem vatan haini dediğimiz ergenekoncuların hepsi beraat etti.. ve sizde böyle bişeye inandınız yani

    CEVAP YAZ 0 0
  • Hakan 03 Ağustos 2018 12:59 Şu itirafçılar neden serbest kalıyor anlamıyorum.toparlanıp yeniden mi satanlar memleketi.mutlaka ceza almalılar en azından cezaları düşürülsün.

    CEVAP YAZ 0 1
  • lalezar 03 Ağustos 2018 12:26 Şu ülkeye İDAM gelmez 7/24 mesai yapıp en az 1 yıl 0,1 miligram düzelsin huzur gelsin bende doğalgaz vanası olayım nah biterirsiniz, fetönün kulları cirit atıyo halay çekiyo adi hınzırlar 5 yıldızlı cezapalas otelinde bitirirsiniz Almanya'da BADEN MEİNHOF çetesi vardı Almanlara sorun nasıl bitirdiklerini veya JAPONLARA sorun yeni oldu sapık tarikat lideri SOKO ASAHARA ya ne yaptılar insan hakları özgürlük demokrasi deyin görelim hainler sizi

    CEVAP YAZ 1 5
  • Erol Baron 03 Ağustos 2018 12:25 İmam yakalandı.....İmam hatip okullarının görevi bumu olmalıydı?

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 03 Ağustos 2018 12:01 Saat ile darbe yapacakken yakalanmislar... buyuk basari...

    CEVAP YAZ 9 1
  • Misafir 03 Ağustos 2018 12:15 Fetöş topladığı himmet paralarını garibanlara saat olarak dağıtıyormuş. Fakirsen sana da versin.

    0 0
  • Misafir 03 Ağustos 2018 11:56 Örgütün bir daha toparlanamayacagini anlayınca teslim olmuş. Diyecek bişey bulamıyorum sözün bittiği yer.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Müneccim. 03 Ağustos 2018 11:56 Aha saati bulmuşlar. şimdi sıra bombayı bulmakta. :-) Amerikaya bu saati delil olarak gönderelim.

    CEVAP YAZ 4 2
  • Selami 03 Ağustos 2018 11:16 Cok onemli suc aletleri cikmis. Saat. Puhaaha

    CEVAP YAZ 19 5
  • Misafir 03 Ağustos 2018 11:32 Beğenemedin mi fetöcü? O saatler fetö örgütünün en önemli simgelerinden ve oldukça önemli bir delil!

    1 2
  • Misafir 03 Ağustos 2018 11:06 Saat gomdüğü yeri soyleyince itirafcimi olunuyormuş amam ne önemli bilgi

    CEVAP YAZ 5 3
  • Misafir 03 Ağustos 2018 10:58 isimlerini neden saklıyorsunuz böy bir kanun mu var.

    CEVAP YAZ 1 3
  • NAİM 03 Ağustos 2018 10:58 Fetoş zındığı modern çağın Müseylemet’ ül -KEZZAB'ı dır en yakın zamanda bir VAHŞİ nin kendisine musallat olması dilek ve duası ile hayırlı cumalar

    CEVAP YAZ 3 7
  • ARI SÜTÜ 03 Ağustos 2018 10:57 ŞAYET İDAM CEZASI OLSA İDİ DEVLET NE KADAR TESLİM OLMAYAN İTİRAFÇI VB.VARSA TESLİM OLMALARI İÇİN BİR SÜRE VERECEKTİ AKSİ HALDE YAKALANLARI ASACAKTI DELİKTE SAKLANAN KAÇ KİŞİ KALIRDI VE HALEN FAALİYETTE BULUNABİLİRLERMİYDİ ?

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 03 Ağustos 2018 10:54 yıllarca fetöye hizmet edenler itirafcı adı altında serbest kalıyor. bu nasıl adalet... garibanlar içerde . yönetici kadro itirafcı adı altında dışarıda geziyor

    CEVAP YAZ 2 5
  • kerem 03 Ağustos 2018 10:52 Fetoş zındığı modern çağın Müseylemet’ ül -KEZZAB'ı dır en yakın zamanda bir VAHŞİ nin kendisine musallat olması dilek ve duası ile hayırlı cumalar

    CEVAP YAZ 2 7
  • Misafir 03 Ağustos 2018 10:52 Ergenekon kumpasindaki gibi kendin göm kendin bul :))))

    CEVAP YAZ 2 2
  • misafir 03 Ağustos 2018 10:49 öyle bir manset ki, sanki atom bombasi bulunmus zannedersin

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 03 Ağustos 2018 10:48 Haini dunya taniyor.zavallı din alimine hain diyen hainin taaa kendisidir

    CEVAP YAZ 3 3
  • Misafir 03 Ağustos 2018 10:37 Ne imiş bunlar! yakala yakala bitmiyor. yakalana da hemen itirafçı oluyor.

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 03 Ağustos 2018 10:33 bu nasıl bir sapkınlıktır. bu haine resmen tapma noktasına gelmiş manyaklar ordusu.

    CEVAP YAZ 4 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro