FETÖ'cü Emre Uslu'dan referandum sürprizi

FETÖ'nün firari isimlerinden Emre Uslu'nun referandumda 'evet' oyu vereceğini ilan etmesi kafaları karıştırdı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN FETÖ'cü Emre Uslu'dan referandum sürprizi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR14 YORUM
  • Fikirtepeli Fikrinin Fikri 25 Ocak 2017 08:32 Emre Uslu'nun evet diyeceğini ters algı olarak algı yapan troller, PKK'nin evet diyeceğini niye dikkate alıp bir şeyler demiyorlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • vatandaş 24 Ocak 2017 15:30 vatanhainlerin oyu olmaz sen kimsin ki vatandaşlıktan çıkmışsın sen

    CEVAP YAZ 1 0
  • baltacı 23 Ocak 2017 22:19 memleket hasretinden de olabilir, '' bakın başkonsolosluğa gelip oy kullanacağım yiğitseniz hadi yakalayın''şeklindeki bir meydan okuma da...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 23 Ocak 2017 20:45 Emrecik şeytanlık peşinde aklınca evet diyeceğim diye feyo düşmanlarına hayır dedirtme peşinde yemezler bunu aanca cehepeli koyunlar yer:)

    CEVAP YAZ 1 2
  • Selim İleri 23 Ocak 2017 13:35 Allah şura yap yani insanlara danış buyurmaktadır. İnsanların hepsine danışamayacağımıza göre vekillerin oluşturduğu meclis bu görevi yapacaktır. Meclis kimseyi dışlamadan ortak uzlaşı ile, benim mecliste sandelyem çok ben ne dersem o olacak demeden. UZLAŞı ile karar almalı ve bu kararı yöneticiler uygulamalıdır. Başkanlık sistemi meclisi diskalifiye ediyor ve onun bu yetkisi elinden alınıyorsa. Dine uygun değildir. Vazgeçilmelidir. Tebliğ edildi. Ahirette de ilgiliden hesap sorulacaktır.

    CEVAP YAZ 0 1
  • ihsan 23 Ocak 2017 13:17 normal sen anormalsin belli akp nin en büyük düşmanı fetö değilmi pes

    CEVAP YAZ 0 1
  • BNHT 23 Ocak 2017 12:57 aklınca ters algı yapmaya çalışıyor..

    CEVAP YAZ 1 48
  • bir basit vatandaş 23 Ocak 2017 12:27 BUNLARIN KÖKENİ AYNI. YANI YOLLARDA BERABER YÜRÜDÜLER, AYNI YAĞMURDA ISLANDILAR. NE İSTEDİLERDE VERMEDİLER. DAVA DEDİKLERİ ŞEY BİLE AYNI. KONU SEN - BEN DAVASI.

    CEVAP YAZ 50 5
  • erolk 23 Ocak 2017 12:02 Kripto fetöcülerden biri bundan bir 10 yıl sonra, medya aracılığı ile parlatılıp Başkan yapılırsa?. Şu an Ak parti içinde herkes tertemiz mi?. Çok büyük yetkileri olan bir makama bir fetöcünün oturduğunu düşünsenize, ülkenin durumu çok kötü olur. Çoğu kişi günümüze göre karar veriyorda, Başkanlığa hep vatansever biri gelmezse ne yapılabilir?.

    CEVAP YAZ 65 5
  • normal 23 Ocak 2017 11:20 karisan birsey yok. FETO = AKP

    CEVAP YAZ 74 9
  • lky 23 Ocak 2017 11:13 Evet fetönünde işine gelir. Evet demek tek adama teslim olmak demek.Fetöye teslim olduğumuzu bir düşünün. Aynı İrandaki Humeyni devrimi gibi olur.

    CEVAP YAZ 39 4
  • Halil İbrahim Çelik 23 Ocak 2017 11:05 suyu bulandırmak için evet diyeceğini açıklamış.Şeytanda oyun biter fetoda bitmez.

    CEVAP YAZ 1 37
  • Mustafa Menfaatlı 23 Ocak 2017 10:46 Münafıklığını tescil ediyor.

    CEVAP YAZ 1 12
  • hakan 23 Ocak 2017 10:44 ters piskoloji yapıyor. ayrıca referandum hengamesinde ciamaat ihaneti bir nebze unutulur

    CEVAP YAZ 2 12

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro