Fazla ders çalışan çocuklara dikkat!

Çok ders çalışan ve sürekli okula gitmek isteyen bir çocuğunuz varsa bununla övünmekten vazgeçip bir an önce önlem alın deriz!

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Fazla ders çalışan çocuklara dikkat! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR3 YORUM
  • Misafir 13 Şubat 2018 00:01 anlatılmaya çalışılan sadece fantazi,tamamı pedegoji ve ruh sağlığı bilgisinden uzak,safsata,ayıptır günahtır kimse sorumluluk sahibi çoukları etiketlemesin.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 12 Şubat 2018 23:59 anlatılmaya çalışılan sadece fantazi,tamamı pedegoji ve ruh sağlığı bilgisinden uzak,safsata,ayıptır günahtır kimse sorumluluk sahibi çoukları etiketlemesin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 12 Şubat 2018 03:38 Ali Mert “Gençler, 2019’da tüm mahallelerde, üniversitede, liselerde Parti bayrağını dalgalandırmaya hazır mıyız?” 22 Şubat 2013’te ağır işlerde çalışma yaşı 15’e indirildi. Bakanlık, 'Çocuk ve Gençlerin Çalıştırılma Usulü Yönetmeliği'nin 4’üncü maddesinde yer alan 'Ağır ve tehlikeli iş' tanımını ve 'Çocuk ve gençlerin çalışamayacakları işler' listesini yönetmelikten çıkardı. 16 yaşından gün almış olanlar böylece “özgürleştirildi.” AKP iktidarının 10. yılı dolana kadar bu ülkede en azından yasa ve yönetmeliklere göre çocuklar ve gençler ağır işlerde çalıştırılamıyordu. Lise öğrencileri siyasi partilere üye olamıyor. Yani AKP mevcut düzenlemelerine göre lise öğrencileri Anayasa’da tanımlanan siyasi faaliyete katılma hakkından (yine anayasaya göre) muaf!.............. 18 yaşından büyük olsalar bile.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro