Evli kadını dağa kaldırıp tecavüz etmişti! Savunması 'pes' dedirtti

KONYA'da evli ve 1 çocuk annesi H.K.'yi (22) dağlık alana götürüp, zorla cinsel ilişkiye girdikten sonra darbettiği ileri sürülen R.S.Ç. (25) çıkarıldığı mahkemece tutuklandı. R.S.Ç., poliste verdiği ifadesinde, "Benimle ilişkiye girmeyi o istedi. Ben onu darp etmedim. Hakkımdaki suçlamaları kabul etmiyorum. Bana iftira attığı için ondan davacı ve şikayetçiyim" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Evli kadını dağa kaldırıp tecavüz etmişti! Savunması 'pes' dedirtti haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • xtr 07 Eylül 2018 21:15 Muhtemelen adamın ifadesi daha doğru. Ceza verilecekse her ikisine verilmeli.

    CEVAP YAZ 0 3
  • aziz 07 Eylül 2018 15:44 yav kadının ne işi var evli bi adamla motor gezmesinde.....

    CEVAP YAZ 2 24
  • Misafir 07 Eylül 2018 14:16 Evli bir erkek gidip bir kadini motoruna bindirip gezmeye götürmesi cok normal herhalde??? Yoksa yaniliyormuyum??? Sahsen ben esimle tanistigim günden itibaren bugüne kadar hicbir kadini hicbir sekilde gezmeye götürmedim...

    CEVAP YAZ 4 9
  • Misafir 07 Eylül 2018 15:44 hadi adam dedi bi kadın evli bi adamla motorla gezmeye gidermi:))))

    0 3
  • Erol yilmaz 07 Eylül 2018 12:53 Evli erkekle ne isin var Hadi eskiden taniyirsun evlisin bosanma sureci desin ne isin varmotorla gezmeye cikmis.hicmi sormadin nereye gidiyoruz diye hadi sormadin baktin ormanlik alana gidiyor imdat diye bagirsan bir dunya yardima insan gelir.bence olay iki tarafta birbirini taniyordu telefonlastilar sonra tenha bir alaana gittiler yapacaklarini yaptilar sonra kadin beni al dedi adamda evliyim.olmaz dedi bunun uzerune tartisma.cikti ve adamda kadini darp etmistir.

    CEVAP YAZ 0 10
  • ahmet 07 Eylül 2018 12:50 adam suçsuz gibi.. kadın adamın motoruna biniyor. kollarnı belie bağlıyor.. kendi isteği ile beraber olmuştur.. sonra anlaşmazlık çıkınca kadın yalan söylemiş. türkiyede çocuklar hariç taciz ve tecavüz suçlamalarının yarısı iftira..

    CEVAP YAZ 6 10
  • VER 07 Eylül 2018 12:25 ÜLKEMİZDEN ACI TABLOLAR... ''Hatay'da 25 yaşındaki genç kız, babası ile tartıştıktan sonra sosyal medyadan "Yaşamak ya da ölmek ne fark eder ki" diyerek yaptığı canlı yayından sonra 12 katlı binanın çatısından atlayarak intihar etti.''

    CEVAP YAZ 0 3
  • Mehmed 07 Eylül 2018 12:23 Neresinden baksan elinde kalır, Rabbim sonumuzu hayreylesin.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Abidin 07 Eylül 2018 12:22 Kadın suçlu gibi...Çocuğu serbest bırakın kadını alın

    CEVAP YAZ 3 7
  • Bu Fakir 07 Eylül 2018 12:18 Hem kadın ve hem de erkeği... İkisini de cezalandırmak gerektiği kanaatindeyim. Mesela erkeğe 20 sopa kadına da 10 sopa şeklinde...

    CEVAP YAZ 2 7
  • Misafir 07 Eylül 2018 16:01 her ikisi de evli olduğundan CEZASI RECM... müslüman olana bu ceza... bekar olsalardı sopa cezası vardı...

    0 1
  • Misafir 07 Eylül 2018 12:15 Ne yani şimdi kadın suçsuz mu ? 4 gün olmuş eşinden ayrılmış elin motoruna binmiş bu ne demek şimdi yani ?

    CEVAP YAZ 0 10
  • Misafir 07 Eylül 2018 12:09 evli kadın nasıl oluyorda başka erkeğin motorbisikletine biner. Bence adam doğru söylüyor

    CEVAP YAZ 0 11
  • Muhammet KARADAĞ 07 Eylül 2018 12:08 kimsenin motoruna binmemek gerek

    CEVAP YAZ 0 10
  • Meçhul 07 Eylül 2018 12:00 Kadın niye motorsklete biniyorki artı 4 yılık evli ama bu çocuk 5 yıldır muhabeti var yani ilişkileri var. Bu durumda kadına suçsuz deyip bütün suçu çucuga yüklemek yanlış

    CEVAP YAZ 0 11
  • salhor 07 Eylül 2018 11:57 Demek bu hallere geldik.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 07 Eylül 2018 11:55 Kadın ne geziyo boşanma arifesinde elin adamının motosunda

    CEVAP YAZ 0 16
  • İx 07 Eylül 2018 11:45 Gezme teklifini kabul etmesi ilginç bir durum tabi

    CEVAP YAZ 0 10
  • Misafir 07 Eylül 2018 11:34 iyi bari bana kadin tecavüz etti, dememis, tam traji komik bir durum yani.

    CEVAP YAZ 6 1
  • Misafir 07 Eylül 2018 11:24 ırz düşmanı bunlar çakal sürüleri gibidir bunlar asılması lazım

    CEVAP YAZ 7 7
  • Misafir 07 Eylül 2018 13:51 birini asacaksın onun bunun koynuna girip sonra ortada gezen kadını asacaksın ki, namus nedir anlasın

    0 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro