Evet'çi ve Hayır'cıların referandum yarışı

Referanduma giderken "Evet"çilerin ve "Hayır"cıların nasıl bir kampanya süreci götüreceği özellikle iletişimciler açısından merak konusu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Evet'çi ve Hayır'cıların referandum yarışı yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR13 YORUM
  • Misafir 30 Ocak 2017 09:51 ben fb liyim ama spora siyaşetin girmesi gerçekten kötü rıdvan zaten yanlış yaptı halkımız evette veriri hayırda veriri önemli olan karşılıklı saygıdır.bende hayır veriyorum

    CEVAP YAZ 0 5
  • Ömer şahin 29 Ocak 2017 21:48 1 günde KHK ile suça bulaşmamış sendika üyesi bankasyada hesabı var çocuğunu okula gönderdi vs insanı mağdur duruma düşüren Cumhurbaşkanına refahtan bu yana oy verdim bu masumlara adaletli davranılmadığı müddet ce sülalemden de oy yok!

    CEVAP YAZ 0 3
  • baltacı 29 Ocak 2017 18:45 gelcekten bir menfat bekleyerek evet yada hayır diyerek bir kazanç elde etmek isteyenlere yazıklar olsun

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 29 Ocak 2017 17:33 Konu sadece Evet Hayir değil....Referandum bir fırsattır örgütlenme ve mücadele fırsatıdır. Referandum bir fırsattır. Cumhurbaşkanından da başbakandan da hesap sorulabileceğinin ilan edilmesi için fırsattır. Referandum bir fırsattır. Burnu biraz sürtülmüş bir AKP’yle yeniden müzakere masasına dönmek için değil, halkımızın başka bir gelecek kurma gücüne inanması için fırsattır.

    CEVAP YAZ 19 9
  • Misafir 29 Ocak 2017 00:26 Hukuk dışı böylesine sağlıksız, böylesine özgürlüksüz bir ortamda ortaya çıkacak referandum sonucu da asla meşru olamayacaktır

    CEVAP YAZ 1 2
  • Naim Özdemir 28 Ocak 2017 16:05 Topluma mal olmuş kişilerin siyaset yaparak kamplaşmaya-ayrışmaya katkı yapmalarını son derece yanlış buluyorum. Netice itibarıyla hayırlı bir sonuç doğurmayacağını düşünüyorum.

    CEVAP YAZ 0 6
  • ŞEYTANLIK YAPMA 28 Ocak 2017 15:09 SPORA SİYASET BULAŞTIRACAKLAR İLLEDE,KENDİ İŞİNİ DOĞRU YAP YETER.BAŞKA ŞEYE GEREK YOK,ŞEYTANLIĞIN NE LUZUMU VAR RIDVAN.???

    CEVAP YAZ 1 13
  • VatanseverÜlkücü 28 Ocak 2017 06:39 %59 Hayır oyu beklentisi içerisindeyim. Anketlere sakın güvenmeyin şuana kadar ki tüm anket sonuçları anket bile hazırlanmadan oluşturuldu. Değişen bir sistem olmayacak kısacası, evet diyen sanatçılar da yaptıkları yalakalıklarla kalacaklar.

    CEVAP YAZ 2 7
  • Misafir 28 Ocak 2017 04:00 Faşist general Evren döneminde 'mavi' yasaktı, bugün 'hayır' sözcüğü!..AKP'liler. "Hayırlı cumalar" mesajlarını "Cumanız mübarek olsun"a çevirdiler.

    CEVAP YAZ 2 5
  • misafir 27 Ocak 2017 21:26 birilerin emriyle evet veya hayır demek helede bu havuz medyasının emriyle hareket edenlerin zeka sıkıntıları olduğuna eminim

    CEVAP YAZ 2 7
  • Misafir 27 Ocak 2017 20:20 Evet’çiler serbest,’hayır’cılar -cezaevi şart değil- dışarda tutsak

    CEVAP YAZ 2 22
  • ahido 27 Ocak 2017 19:13 Çocuklarımızın Ajlan bebek olmaması için. HAYIR diyoruz.

    CEVAP YAZ 3 8
  • mevhibe inal 27 Ocak 2017 13:40 İşi REKLAM-YARIŞ-İNAT haline getirmek Türkiye Cumhuriyetine yapılacak en büyük düşmanlık olur. Değişik fikirlerden Tarihçi-Profesör-Siyasetçilerin durumu etraflıca araştırıp, millete anlatması, meşveret lazım. Demokrasi-Adalet-Eşitlik hepimize lazım.

    CEVAP YAZ 2 8

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro