'Evet' fetvası veren Karaman'dan eleştirilere yanıt

Yeni Şafak Gazetesi yazarı Hayrettin Karaman referandumda 'evet' fetvası verdiği için tepki gösterenlere bugünkü yazısında itidal çağrısı yaptı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN 'Evet' fetvası veren Karaman'dan eleştirilere yanıt haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • A.L. 22 Nisan 2017 18:24 BU KİŞİ OBJEKTİFLİĞİNİ KAYBETMİŞ, DURUMU ORTADAN GÖTÜRMEYE ÇALIŞSA DA MÜSLÜMAN OLARAK UZAK DURACAĞIZ.

    CEVAP YAZ 0 0
  • remo 21 Nisan 2017 10:13 Yahu ortadoğu, yani İslam coğrafyasının bugünkü hali ortada, anlatmaya gerek yok.Nedeni ne?Gavura bak,bize bak.Nedeni basit;gerçek manada İslam hiçbir zaman anlatılmadı ve yaşanılmadı.Din tüccarı kılıklı zalimlerden dolayı insanlar gerçek İslamı öğrenemedi.farkında olmadan gavur dediğimiz batı İslamı yaşadı.Açın Kitabınızı okuyun,öğrenin,din tüccarlarının sizi kandırmasına fırsat vermeyin.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Bre gafil fetvacı gafil ? 20 Nisan 2017 10:16 Devlet Din işleri apaçık birbirinden Bağımsız olduğu halde fetvacı mantığı ile toplumu bunca densiz patavatsız gaflete bir çok meziyetler ortada iken eğrileri doğruları göz ardı ederek Dinimize Zarar vermiyormusun. ?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Vatandas 20 Nisan 2017 09:25 Hayrettin hoca, bir din otoritesi olarak sayginligin vardi. Dini siyasetin ayagina dusurdun. Simdi oyle bir fetva verdinki kabirde nasil hesabini vereceksin? Saadet Partililer, Fehmi Koru, Abdullah Gul, ve digerleri dini diyaneti, farzi-vacibi bilmiyorlar mi da 'Hayir' cephesinde yer aldilar.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 20 Nisan 2017 09:05 menfaatlerin doğrultusunda Kur'an da bahsi geçtiğini uydurduğun yeni farzların(Yüce Allah'ın kesin yapılmasını emrettiği şeylere farz denilir) da var mı?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 20 Nisan 2017 09:01 Bu diğer beyaz,öztürk den fazla bir farkı yok.Düne kadar fetullahcı olan birinin bugün sözüne nasıl itibar edilir oldu ki.?Bu ancak kendi gibi inaNlRI D bTIRIR.bELKİ DE BİR ÇOK İNSAN BUNUN YÜZÜNDEN HAYIRCI DA OLMUŞ OLABİLİR.yAZIYI YENİ OKUDUM AMA BU TİPLERİ ASLA SEVMEDİM.

    CEVAP YAZ 0 1
  • misafir 20 Nisan 2017 08:18 bu dini böyle sahtekar hocalara bağlayanlar bunlardan fetva bekleyenler sonlarının ne olacağınıda ona sorsunlar

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 20 Nisan 2017 08:18 ALLAHIN KİTABINA KURANA GÖRE FETVA VEREN HOCALAR YOK ARTIK

    CEVAP YAZ 0 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro