Esad, PKK ve ABD'ye meydan okudu

PKK/PYD'li teröristlerin ABD desteğiyle Rakka'yı DEAŞ'tan almasının bir tiyatro olduğunu söyleyen Esad yönetimi "Ordumuz Rakka'yı onlardan geri alacak" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Esad, PKK ve ABD'ye meydan okudu haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • Burdayiz. 24 Ekim 2017 08:43 Herşey açık net ki pkk'nın bitişi tamamı ile ABD'nin dizginlemekten geçiyor, bunlar eskiden yüzümüze gülüp arkamızdan iş çevirmiş, her şey artık daha net görünüyor.

    CEVAP YAZ 0 3
  • VatanSever 24 Ekim 2017 00:47 Pkk/Pyd/Ypg ve Deaş aynı örgüt daha anlamadınızmı?

    CEVAP YAZ 6 9
  • hilal 23 Ekim 2017 22:56 birlik olup düşmanı yenmek lazım. sonra yine isteyen istediğine küssün!! lütfen birlik olalımmmm..

    CEVAP YAZ 6 8
  • Misafir 23 Ekim 2017 22:20 hadi bakalım Esad terörünü temizle de görelim. Suriye ırak İran Türkiye bir olsaydı terör olmazdı bu topraklarda terör hayat bulmak istiyorsa abd bulsun orada hayatını sürdürsün abd anlasın dünyanın kaç bucak olduğunu

    CEVAP YAZ 7 10
  • sami boztepe 23 Ekim 2017 22:19 kürtler abd ve israilin piyonu olmaya çok istekliler ama bütün bölge ülkeleri oynanan oyunu görmeye başladı bizim de ırak ve suriye ile sorunlarımızı çözüp daha güçlü bir dayanışma sergilememiz gerekiyor

    CEVAP YAZ 7 9
  • Misafir 23 Ekim 2017 20:19 Suriye karşı, Irak karşı, Türkiye karşı, İran karşı...Emperyalistlerin maşası bölücüler hayal peşinde...

    CEVAP YAZ 22 22
REKLAM
REKLAM REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro