Ertuğrul Özkök'ten her satırı bomba açıklamalar!

Hande Aydemir, İnternet Haber adına Hürriyet'in en çok konuşulan yazarı Ertuğrul Özkök'ü ziyaret etti. Özkök'e göre "Aydın Doğan ile Cumhurbaşkanı Erdoğan bir saat konuşabilse ülke sevdası konusunda anlaşırlar."

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ertuğrul Özkök'ten her satırı bomba açıklamalar! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Yurtsever Ömer 26 Mart 2016 22:54 Tipik bir Ali Kemal vakası , umarım sonu onun gibi olmaz

    CEVAP YAZ 0 0
  • zavallı 24 Mart 2016 20:08 zavallı terör örtgütü senin babandır

    CEVAP YAZ 0 0
  • MİLLETİ KANDIRMAYIN 22 Mart 2016 15:30 izmirde ..alsancak şehitler caddesinde...aydın doğanın hürriyet gazetesi binası bizaman katlarından biri kilise imiş....akp,nin ise cami....millet tercihini yap....özkökler .çölaşamayanlar.,bekirleri coşturamayanlar,,,nerenin borusunu üflemekte.....dindarlıktan nasipsiz dündarlar....

    CEVAP YAZ 0 1
  • degit 20 Mart 2016 00:07 ALLAHcc sana öyle bir sıfat vermişki bakar bakmaz ne olduğun anlaşılıyor,cehennemin dibine kadar yolun var seninde patronunda

    CEVAP YAZ 0 5
  • cem 17 Mart 2016 13:06 Ertuğrul efendiaydın doğanla cumhur başkanının 1 saat konuşsalar anlaşırlar diyorsun . bunu söyleyen insana seçim akşamaı oyunuzu hdp ye verin diyen doğan grubu değilmiydi? teröristi destekleyeceksiniz aklayacaksınız sonra oturup konuşmaktan bahsedeceksiniz. hdp ye oy verdiniz dye iinzmi sızladı vicdanınızmı yaralandı? böyle olduğunu hiç sanmıyorum.

    CEVAP YAZ 0 4
  • HALİL CEBECİ 17 Mart 2016 07:57 EÖ SEN HALIKIN GELECEĞİNDEN ÇOK PATRONLARINN GELECEĞİNİ DAH ÇOK ÖNEMSEDİN ERBAKAN I BİRAZ ANLASAYDINIZ BU ÜLKE BUGÜN BURALARA GELMEZDİ KONUŞMALARINIZ BENİ ÖNEMSEMEYECEĞİNİZ GİBİ ÖNEMSİZDİR GODBEYE İLAHİ ADALET MAHŞERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ali kaya 17 Mart 2016 01:23 beni erdoganin danismani yapin demek istiyor. bir sen eksikdin vallah.

    CEVAP YAZ 0 2
  • HARBIMI 16 Mart 2016 23:33 CEMAAT ILE AKP.BARIŞIRDA,AYDIN DOĞANLA ERDOĞAN BIRARAYA GELMEZ...NIYE?Gerginlik Erdoğanın işine geliyor da ondan...Şimdilik bütün ipler Erdoğanın elin de,Erdoğan ne derse o olur.,Ancaaak,MHP LIDER DEĞIŞIMINI YAPIP GENEL BAŞKANLIĞA MERAL AKŞENERI GETIRDIĞIN DE TÜRKIYENIN BÜTÜN SIYASI DENGELERI DEĞIŞECEK..

    CEVAP YAZ 27 0
  • Misafir 16 Mart 2016 22:37 vatan.haini.sapik.her.yazisinda.cinsellik.ve.sarap.var.

    CEVAP YAZ 0 43
  • pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh 16 Mart 2016 21:24 başımıza hep bu köşe yazarlarından ne geldiyse geldi 300 yıldır halkı yönlendiriyorlar

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 16 Mart 2016 20:44 Düne,bugüne ve yarına ışık tutan bir röportaj teşekkür ederim.Satır aralarını okumak gerekiyor,tabi anlamak isteyenlere söylüyorum

    CEVAP YAZ 0 0
  • TRABZONLU !!!!!!!!! 16 Mart 2016 20:40 Keske kendisine sahipleri Axel Spriger hakkinda ne dü$ünüyor onuda sorsaydiniz !!!!!!!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Bölge 16 Mart 2016 20:38 hapis yatan olmamış bende inandım. ulan kimi kandırıyon halen yatan var

    CEVAP YAZ 0 0
  • nadir 16 Mart 2016 18:18 gazeteci böyle yazmalıdır korkmadan kalemini eline alıp dogruları saptırmadan yazacaktır akp ye sıgınmayacak

    CEVAP YAZ 47 14
  • Misafir 16 Mart 2016 17:51 bu kadar büyütmeyin. çok da kale aldığımız bir adam değil. kendisi hakkında yapabileceğim tek yorum bu

    CEVAP YAZ 0 0
  • Mahmut Yorulmaz 16 Mart 2016 17:49 Bu devsirme,Bukalemun niye konusuyorki.........

    CEVAP YAZ 0 0
  • GENÇ MUHABİRR 16 Mart 2016 17:48 ALOOOOOOOOOOOOOOOOO LA İHTİYARRRRRRRRRRR LA SANA NOLUYOOOO OĞLUMMM SEN FAZLA HEYECANLANMA YOKSA GÜMBÜRTÜYE GİDERSİN ANLADIN MI YA BİR DAKİKA YAAA LA OĞLUM SEN NE ZAMAN AKILLANACAN HAAA. SÖYLE HELE LA OĞLUM 75-80 NE GELDİN HALA BU ÇÖPLÜĞÜ BIRAKMIYORSUN BİRDE TAYYİP BEYE KIZIYORSUNUZ YETER ARTIK 15 SENE OLDU GİT DİYE SEN VE SENİN GİBİ KARTOLOZLAR SİZLER NİYE GETMİYORSUNUZ ASLANIMMMMMM SÖYLE HELEEE

    CEVAP YAZ 0 0
  • sadia 16 Mart 2016 17:46 bana görede basin cooook özgür, simdi ne olacak? neymis dünya ya bakacakmisiz ama rusyaya, sudiler e,libya ya,misira tunusa afrikaya cin e japonya ya sormucan. kime sorcan demokrasi olan ülkelere sorcanbunlar kim almanya fransa amerika buralar daki basin cok mu özgür? prensimiz böyle buyuyor. bu konusma yi yillardir gazete yöneten birinin yapmasi ne kadar aci yillarca türkiyede ki askerin, mafyanin,holdinglerin,ve aga babalarin sözlerinin yazanlar özgürlükden söz etmeleri ne aci yaziklar olsun ki hala bu adamlar gazeteci olarak islerini yapiyor olmasi bile bu ülkede cok fazla özgür

    CEVAP YAZ 1 59
  • hem suçlu hem güçlü 16 Mart 2016 17:14 Sen içerde "Diktatör" diye dünyaya bas bas bağır, sonra da, yurtdışına çıkınca "Bize Türkiye'de baskı var diyorlar" de.

    CEVAP YAZ 0 38
  • şeker 16 Mart 2016 17:12 "411 el kaosa kalktı" gazete başlığınızda bu söylediklerinize dahil midir.eğer dahilse sözlerinizin cumhur açısından bir ehemniyeti kalmaz şekerim.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Turgut Şentürk 16 Mart 2016 17:08 Gerçekten kimdir bu Ertuğrul Özkök. Aslında korkak, ama kendini bir güç olarak görenlerin arkasına saklankış bir vatan hainidir. Kendini devletin kanunlarının üzerinde görmeye alıştırılmış, kalemini menfaati ve çıkrı yoksa devleti karalamak için kullanan bir vatan hainidir.

    CEVAP YAZ 88 140
  • Misafir 20 Mart 2016 00:05 turgut bey hala bu adamı savunanlar var,bunlar nasıl bir beyin taşıyorlar yavv,lanet olasıca kafaları sadece akparti düşmanlığına çalışıyor,ALLAHcc bunları ıslah etsin inşallah

    0 0
  • MERT (AMERIKA) 16 Mart 2016 16:46 Dunyada HANGI GAZETECI kendi ulkesinin istiparatini zor duruma dusurmus, dunyada hangi gazeteci Terore destek vermis. gelip burda basin ozgurlugunden bahsediyorsun. Bu gazeteciligi Amerikada 1 hafta yapamassin. seni oyarlar valla

    CEVAP YAZ 1 36
  • Merak işte 16 Mart 2016 16:01 Aydın DOĞAN amerikalı ,yahudi,paralelçi,ftö cü değil mi ne vatan sevgisi.....makama saygı ......yazamıyorum....

    CEVAP YAZ 1 19
  • hacı şükrü 16 Mart 2016 15:54 adam haklı beyler...

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 16 Mart 2016 15:34 Adamlar naapsın CHP kanadında devam ettiler ekmeğini yediler(açın CHP nin şu an AYM den yediği eksik yanlış fatura cezalarına)Sonra CHP kendi medyasına yükleninde(yarkadaş vs) ekmek azaldı birde üstüne dünyada üçkağıtçı gazete damgası yediler(bilinçli yapılan internet trafik hileliği)Eh baktılar kurtuluş yok bi arada AKP ye yaranim dediler ama gezide yaptıkları unutulmadığından oradadan kapıdan giremeden dışarı.Açık söyleyin doğan medyası artık hizmet edicek kimse bulamıyor yakında zarar tabloları tavan yapar.

    CEVAP YAZ 0 8

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro